Iemand ervaring met een arm uit de kom!!!

Lord of the Boards

Antwoord #25 Mei 08, 2008, 04:40:05
edit2Rapporteer  
OK, we zijn een week of 3 verder. Druk bezig met fysio en thuis natuurlijk maximaal trainen. Het gaat supergoed. Ik kan alle bewegingen weer tot het normale maximum maken en ik heb geen pijn meer, behalve af en toe wat spierpijn van het trainen. Verder doe ik alles alweer normaal.
Dus mijn vraag aan de ervaringsdeskundigen: Wanneer gingen jullie voor het eerst het water weer op? Voor mijn gevoel kan het al lang weer, dus ik zit hevig te twijfelen om het komend weekend maar weer rustigaan te proberen.
xray

Antwoord #26 Mei 09, 2008, 03:11:30
edit2Rapporteer  
Voor het eerst het water op? Dat kan echt al wel direct...als je je een beetje inhoud tenminste. Dus geen uitgehaakte raileys en zo. Als je valt houd je arm dan aan de bar dan blijft hij in een vaste positie en kan er dus niet uitschieten door een beweging naar de maximaal positie....
Lord of the Boards

Antwoord #27 Mei 09, 2008, 04:33:29
edit2Rapporteer  
Yesss  ThumpsUp ik heb toestemming van de fysiotherapeut! Als ik maar geen gekke dingen doe en regelmatig even rust, moet het kunnen (zei ze aarzelend....).

Voorlopig lekker ingehaakt knallen dus! Eindelijk. Nu maar hopen dat het zaterdag waait!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.