(KiteHigh.nl: Geronimo ( http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?action=profile;u=3128 )vroeg ons het volgende te plaatsen, onderstaande heeft geen relatie met KH)Enige tijd geleden was er een topic over dameskiteboards, ergens halverwege ging het ook over de designs en een aantal dames gaven ideeen over designs. Kwam er op neer vrouwelijk maar niet truttig.
Athans dat maakte ik er een beetje uit op.
Nu ben ik door 3e kiteboarding gevraagd een deel van de Boards van het nieuwe jaar te designen. Waaronder een dames boardje (eigenlijk op aanvraag van mijzelf om die te mogen doen).
Nu heb ik een design gemaakt waar ik zelf heel erg over te spreken ben en volgens mij wel meer mensen. Maar.. het probleem is de kleurtjes. Ik wil niet te truttig , maar lekker fel lijkt me wel mooi.
Nu staan de decks van de dames boardjes redelijk vast namelijk een witte en rode versie. (veel van de andere kleuren werken gewoon niet)
Maar de onderkant van de boardjes, daar kunnen we niet echt uit komen, welke kleuren waarbij passen. en welke kleuren we dus moeten kiezen. (ik vind ze allemaal wel leuk) En ik hoop eigenlijk dat de dames en natuurlijk ook de heren ons wat kunnen helpen met die keuze. Heb daarom de admins van Kitehigh gevraagd of ze me kunnen helpen met deze Poll, en hoe, en of ik dit topic kon starten.
Mocht iemand nog andere ideeen hebben hoor ik het graag.
Ik hoop dat jullie dit design mooi vinden.
Met vriendelijke Groet,
Geronimo