milieutaliban

Wimt

Antwoord #50 April 22, 2008, 22:54:52
edit2Rapporteer  
Ik doe al veel voor de natuur; zie voorgaande text. Ik identificeer mij niet met de milieu-weet-ik-wat; ik geef mijn mening, en handel er ook naar. Ik ken die club overigens niet, kan best een goede club zijn.

Sneu vind ik het voor de kinderen; ze willen meer natuur, zijn altijd gek enthousiast als het over dieren gaat en natuur.
Allleen; in hun omgeving is er geen dier meer te bekennen.  Zij hebben ook recht om te genieten van mooie dieren in de vrije natuur. Als ik op zondag in de natuur loop bij mij in de buurt, dan loopt er geen hond, behalve ik schater. De rest zit bij de Ikea, waarbij de ouders de kids zo meteen het matrialisme bijbrengen.

Verder wordt er weer niet wetenschappelijk wat bijmekaar gefantaseerd; ook de wetenschap is het erover eens, dat het zo waanzinnig snel mis gaat met de natuur. Er is zelfs een risico van Total Colapse; dat de onbalans in de natuur dermate groot is. dat de hele keten inmekaar dondert.

Wat vaak wordt aangehaald, is dat we alles maar op zijn beloop moeten laten gaan; lekker makkelijk inderdaad; kun je lekker doorgaan met consumeren i.p.v. consuminderen. Dat dit allemaal erg natuurlijk is. En dat is niet zo. Jouw medemens in de derde wereld heet last van onze waanzinnige consumptie. We leven op een aarde van gebrek, niet van overvloed. De aarde is dus geen paradijs, en de natuur kan niet blijven geven. Zoals je zelfs al aangeeft, zal de natuur straks wel weer terugnemen. Je mag hopen, dat dat niet in jouw leven gebeurt.  Want jij hebt wel de mazel gehad, om in de westerse wereld te zijn geboren, of jij echt zo`n survivor bent, is toch maar de vraag. Heb jij een zeer goede baan, hog opleiding en een miljoen op de bank? Zo niet; dan zou ik maar eens socialer denken, in jouw eigenbelang.

Het is nu nog erg bon-ton, om met je rijkdom te leuren, en zo aan te tonen dat je een survivor bent. Het wordt geetaleerd op TMF etc. Etaleren van egoisme. Als je dat doet, wek je jalouzie op in de 3de wereld, want zij kunnen dit ook zien via internet. Terwijl zij wel honger hebben. Dit wekt extremise op, en daarom is in America nu wat minder bling-bling a.h. worden. Want je rijkdom angstvallig vasthouden tegen een extremist wordende meute, dat valt niet mee.
Magic Hat

Geen avatar

Antwoord #51 April 22, 2008, 23:41:31
edit2Rapporteer  
Het beste wat je kan doen voor de mens (of zoals je wilt: natuur) is geen kinderen nemen en dood gaan.

Dat kinderen in een leuke groene wereld willen leven en spelen: terecht, dat wil ik ook. Maar zonder de juiste argumenten krijg je heel snel goedbedoelde, maar totaal verkeerd uitpakkende, maatregelen. Dus ga niet doen alsof dat weilandje daar zo belangrijk is voor "het milieu", maar dat het belangrijk is omdat jij daardoor een fijner leven hebt. Dat is eerlijker en verstandiger, want dan weet je tenminste waarom je een beslissing neemt.

Wetenschappers zijn het zeker niet over eens dat het snel mis gaat met de natuur. Er zijn veel wetenschappers die vinden/denken dat het nog nooit zo snel is veranderd (verandering is een kwalitatief meetbaar gegeven, misgaan is een interpretatie), maar er zijn er ook genoeg, en zeker niet de minste, die vinden dat er, op geologische tijdschaal, niets bijzonders aan de hand is. En dan hebben we het nog niet over de enorm diversiteit aan mogelijke parameters voor veranderingen en de toekomstige gevolgen.

De "collapse" theorie is leuk, en zeker mogelijk, maar de ideeën zijn weer gebaseerd op (recursieve) modellen, waarbij de hoeveelheid parameters, de randvoorwaarden, de griddichtheid en het uitgangsmodel/data dusdanig ver van de werkelijkheid liggen, dat alles mogelijk is. Dat wil niet zeggen dat deze onderzoeken niet waardevol zijn, ze zijn bedoeld om inzicht te krijgen in de achterliggende mechanismes, maar het is heel moeilijk, zo niet onmogelijk, om zo'n model te abstraheren naar de werkelijkheid.

En voorspellen met dit soort modellen blijft in mijn ogen niet meer dan weten welke koffiebonen je gebruikt en daarom denken dan je uit de koffiedrab de toekomst kan voorspellen.

Over de derde wereld: die hebben over het algemeen meer last van lokale uitbuiting en wanbeheer (al dan niet gestimuleerd door "ontwikkelingshulp"), dan van mijn CO2- of roetuitstoot. Klaarblijkelijk zullen ook die landen door een (meestal) bloedige periode van zelfverwording moeten voordat er enige stabiliteit heerst (in west europa gaat het nu, wonder o wonder, enkele decennia goed).

Je komt weer aan met die grote woorden: de natuur zal wel weer terugnemen. De natuur wil niks en doet niks, de natuur is. Wij geven betekenis aan de dynamic van die natuur.

Ik ben heel blij dat ik in luxe geboren en getogen ben. En globaal gezien ben ik stinkend rijk, lokaal een verdienstelijke krabbelaar. Maar hoe dan ook, egoïstisch denken op langere termijn levert minstens zoveel op als "sociaal" denken, alleen klinkt het allemaal wat minder verheven. Altruïsme is slechts goed gemaskeerd egoïsme (en aan egoïsme is in mijn ogen niets mis).
Spikey

Antwoord #52 April 23, 2008, 01:42:06
edit2Rapporteer  
"@ bovenstaande 2; Je kunt later, slecht verstaanbaar vanachter je gasmasker, altijd nog tegen je kleinkinderen zeggen; Ich habe ess nicht gewusst.

Je verstopt je hier achter een slecht onderbouwde mening die niet op feiten is gebaseerd, je weet/of geeft geen antwoord op de posts en zegt jajajajaj zet je masker maar op ...men

Wimt, ik ben altijd redelijk beleefd en blijf dan ook dit keer....Ik weet niet alles, Maar ik weer wel zeker dat jij ook niet alles weet, sterker nog ik geef je een paar pointers , boeken vol met feiten over wat jij "de natuur "noemt en je negeert alles daarvan ? hoe kan je kinderen vertellen over de natuur als je die boeken niet hebt gelezen ? Als je ze niet hebt gelezen moet je je 1000 keer kapot schamen en dat meen ik echt, de WNF , greenpeace yearly edition, en 5 national geo kijken leren je niet de natuur ....Dus HEB JE ZE GELEZEN ?
leeany

Antwoord #53 April 23, 2008, 02:14:14
edit2Rapporteer  
"@ bovenstaande 2; Je kunt later, slecht verstaanbaar vanachter je gasmasker, altijd nog tegen je kleinkinderen zeggen; Ich habe ess nicht gewusst.

Je verstopt je hier achter een slecht onderbouwde mening die niet op feiten is gebaseerd, je weet/of geeft geen antwoord op de posts en zegt jajajajaj zet je masker maar op ...men

Wimt, ik ben altijd redelijk beleefd en blijf dan ook dit keer....Ik weet niet alles, Maar ik weer wel zeker dat jij ook niet alles weet, sterker nog ik geef je een paar pointers , boeken vol met feiten over wat jij "de natuur "noemt en je negeert alles daarvan ? hoe kan je kinderen vertellen over de natuur als je die boeken niet hebt gelezen ? Als je ze niet hebt gelezen moet je je 1000 keer kapot schamen en dat meen ik echt, de WNF , greenpeace yearly edition, en 5 national geo kijken leren je niet de natuur ....Dus HEB JE ZE GELEZEN ?

je zou alleen informatie op kunnen doen door die boeken te lezen?

hoe heeft de schrijver daarvan dan zijn info opgedaan? sorry hoor, maar denk dat je meer leert van mond op mond dan het lezen van boeken.
Geronimo79

Antwoord #54 April 23, 2008, 06:57:34
edit2Rapporteer  
WImt.. haal het niet nog een keer in je hoofd om mij prive leven aan te vallen met je stomzinnige gezwets. wat je van mn mening vind zal me een zorg zijn... maar onderbouwde mening?? bij deze een zinloze opmerking van jou.

Dat jij je leven in het teken stelt van red de korrenwolf of weet ik welk fucking dier. DON'T CARE. Moet je lekker zelf weten. Maar feit is en blijft.. de mens is een natuur iest.. we zijn niets meer dan een Diersoort. onderverdeelt in diverse rassen. Pigmeen, arisch ras, germaans ras, negertjes, aziaten, inwits, indianen, en nog wat andere reutemeteut.
En we zijn allemaal deel van de natuur. Ja we zijn een zeer sterke invloedrijke groep op deze natuur. Maar door een simpel bacterietje sterven dr weer zat af. Natures way of creating balance.

Waarom gaat het slecht met het millieu? omdat het warmer word? omdat de ijskappen smelten? omdat er bepaalde diertjes uitsterven? en dit is erg omdat???? Nederland heeft totaal geen bestaansrecht binnen de "natuur" we zouden al lang ondergelopen zijn.
Klimaatveranderingen vinden hoe dan ook plaats. Sterker nog volgens de meeste berekeningen zouden die nu idd moeten plaats vinden. Er zijn genoeg onderzoeken die zeggen dat het broeikas effect helemaal niet invloed heeft, niet zoals die zielige ecologische hippies het bedoelen. Volgens die onderzoeken blijkt dat de opwarming gewoon een natuurlijke ciclus is van de aarde. En dat die weer gevolgd zal worden door een ijstijd (beetje zoals Day after tommorow) Dat gat in de Ozone laag is allang weer aan het krimpen.. dat vergeten we even voor de gemak. want jah.. das lastig verklaren waarom we graag grip op de wereld willen..

je zegt iets terug iets over die arme derde wereld landen kindertjes, die op internet zien hoe rijk wij zijn.. en dat dat zielig is... ik denk dat die gevallen die internet hebben precies het probleem zijn waarom het daar zo knudde is.. het ligt grotendeels in de natuur van die mensen om elkaar te slachten.. die hutus en tutus willen elkaar dood.. daar is niks zieligs aan.. die warlords daar zijn ook ziek.. de overdreven grote meuk daar is gewoon ZIEK in het hoofd (athans volgens onze maatstaven) En jij vind dat jij daar verandering in moet brengen met je achterlijke christelijke gedachten. Nouja nogal bemoeizieke gedachten.

Want wie ben jij om tegen hun te zeggen dat ze anders moeten leven. Die mensen hadden een prima leven hoor zonder internet. Natuurlijke selectie gast.. Het is rot voor ons dat wij al die achterlijke reclames van zielige kindjes op tv moeten zien. Of gemartelde dieren etc.. ja het is belachelijk wat sommige mensen andere dieren of mensen aan doen. Vind dat daar ook veel zwaardere straffen op mogen komen. Maar jouwn mening als nederlands poldermalloot, heeft echt geen enkele waarde in andere landen. Ik vind katten geweldige dieren, maar heb ik het recht om chinezen te leren wat wel en niet gegeten mag worden? Jij vind kennelijk van wel.

Jij hebt last van een vorm van grootsheidswaanzin.

Nogmaals, de mens mag best een beetje extra denken om de natuur. Maar das een kwestie van algemeen aangenomen normen en waarden. Zoals die eikels die nog steeds plastic zakjes, bekertjes, blikjes in de bosjes mieren. Zinloos is dat. Auto pakken voor 500m... zinloos.
Maar zitten zeiken over een korenwolfje omdat er ergens een gebouw of weet ik veel wat moet komen... is ook zinloos. Die beesten verplaatsen wel. En jah er is nog ruimte zat over. Jah voor de westerlingen lijkt dat misschien anders, maar kom eens wat meer naar het oosten...

En jah ik ben van mening dat er millieuterroristen bezig zijn. Neem die Folkert van de G. die gast was en blijft een terrorist.. wat die gast aan chemicalien in zn schuur had.. was echt niet om zn plantjes te besproeien.. die was echt wel van plan een hoop mensen om zeep te helpen.
Greenpies, die gasten op die boot schuwen geen geweld (overigens errrug schoon voor et millieu die boot), die eikels die SUVs gaan bekladden en bekrassen in naam van de natuur.... Die gasten die zich vastknuppen zijn anarchistisch geweldbereid tuig. dus terroristen. Door middel van een vorm van terreur proberen ze hun wil op te dringen.
Als het alleen het politieke gedeelte was geweest.. was et een heel ander iets geweest..

jij wilt je leven daarvoor inrichten.. prima ga je gang.. maar val ons er niet mee lastig. Net als ik van al die kloten geloven ook niets wil weten. Religion sickens me. en jouwn religion dus ook.
En als we elkaar op een spot tegen komen waardeer ik je net zo goed als voorheen. Deel alleen dit punt niet met jou. (nouja wel meerdere gok ik, maar dat is een kwestie van verschillende individuen) Dus ga lekker varen. en word weer blij mens.. want als het allemaal zo erg is.. kan jij niet meer gelukkig zijn.

Maarjah.. zal mn excuses maar vast aanbieden.. gezien ik jou en je enorme achterban niet tegen het harnas wil jagen... en jah.. ik ben HEEL genuanceerd...

.

Antwoord #55 April 23, 2008, 13:59:07
edit2Rapporteer  
dit heb je allemaal geschreven om 00:57:34???
jij gaat veel te laat naar bed mannetje
Geronimo79

Antwoord #56 April 23, 2008, 19:00:20
edit2Rapporteer  
hahaha.. je moest eens weten... daarna nog tot half 5 doorgewerkt aan een nieuw kiteboard design.
Wimt

Antwoord #57 April 24, 2008, 01:13:17
edit2Rapporteer  

Het beste wat je kan doen voor de mens (of zoals je wilt: natuur) is geen kinderen nemen en dood gaan.

xx mee eens

Dat kinderen in een leuke groene wereld willen leven en spelen: terecht, dat wil ik ook. Maar zonder de juiste argumenten krijg je heel snel goedbedoelde, maar totaal verkeerd uitpakkende, maatregelen. Dus ga niet doen alsof dat weilandje daar zo belangrijk is voor "het milieu", maar dat het belangrijk is omdat jij daardoor een fijner leven hebt. Dat is eerlijker en verstandiger, want dan weet je tenminste waarom je een beslissing neemt.

xx Natuur is in eerste instantie geen luxe, maar noodzaak om te overleven.

Wetenschappers zijn het zeker niet over eens dat het snel mis gaat met de natuur. Er zijn veel wetenschappers die vinden/denken dat het nog nooit zo snel is veranderd (verandering is een kwalitatief meetbaar gegeven, misgaan is een interpretatie), maar er zijn er ook genoeg, en zeker niet de minste, die vinden dat er, op geologische tijdschaal, niets bijzonders aan de hand is. En dan hebben we het nog niet over de enorm diversiteit aan mogelijke parameters voor veranderingen en de toekomstige gevolgen.

xx Alleen zijn die veranderingen nu veroorzaakt door de mens, wees blij dat daarbovenop ook niet nog eens een geologische verandering aan zou meewerken, dab liep het helemaal spaak.

De "collapse" theorie is leuk, en zeker mogelijk, maar de ideeën zijn weer gebaseerd op (recursieve) modellen, waarbij de hoeveelheid parameters, de randvoorwaarden, de griddichtheid en het uitgangsmodel/data dusdanig ver van de werkelijkheid liggen, dat alles mogelijk is. Dat wil niet zeggen dat deze onderzoeken niet waardevol zijn, ze zijn bedoeld om inzicht te krijgen in de achterliggende mechanismes, maar het is heel moeilijk, zo niet onmogelijk, om zo'n model te abstraheren naar de werkelijkheid.

xx Wetenschap is nooit zeker weten, maar de risico`s die we nu lopen zijn erg groot en zinloos. Wacht tot de technieken geen neg. bijverschijnselen hebben voor de natuur.

En voorspellen met dit soort modellen blijft in mijn ogen niet meer dan weten welke koffiebonen je gebruikt en daarom denken dan je uit de koffiedrab de toekomst kan voorspellen.

xx Dus doen we maar niks, da`s niet goed.

Over de derde wereld: die hebben over het algemeen meer last van lokale uitbuiting en wanbeheer (al dan niet gestimuleerd door "ontwikkelingshulp"), dan van mijn CO2- of roetuitstoot. Klaarblijkelijk zullen ook die landen door een (meestal) bloedige periode van zelfverwording moeten voordat er enige stabiliteit heerst (in west europa gaat het nu, wonder o wonder, enkele decennia goed).

xx Maar nu dreigt de climaatverandering er al een hongersnood te veroorzaken, is dus toch niet leuk voor hen, bovenop die andere problemen.

Je komt weer aan met die grote woorden: de natuur zal wel weer terugnemen. De natuur wil niks en doet niks, de natuur is. Wij geven betekenis aan de dynamic van die natuur.

xx De natuur doet wel degelijk wat, want de natuur is veranderlijk, zoals je zelf zegt. En straks dermate veranderlijk, dat wij grote kosten en moeite krijgen om lettelijk het hoofd boven water te houden.

Ik ben heel blij dat ik in luxe geboren en getogen ben. En globaal gezien ben ik stinkend rijk, lokaal een verdienstelijke krabbelaar. Maar hoe dan ook, egoïstisch denken op langere termijn levert minstens zoveel op als "sociaal" denken, alleen klinkt het allemaal wat minder verheven. Altruïsme is slechts goed gemaskeerd egoïsme (en aan egoïsme is in mijn ogen niets mis).

xx Iets hebben jouw ouders in jouw opvoeding nagelaten, als ik een meisje was, ging ik niet met jou samenwonen, te griezelig.
Wimt

Antwoord #58 April 24, 2008, 01:16:09
edit2Rapporteer  
[

xx Ik geef lappen text, dus antwoorden zat denk ik, maar als ik wat oversla, moet je het zeggen. Moet ik bronvermelding doen om beter te onderbouwen?

xx Zeg maar wat ik moet lezen, in volgorde van importantie graag.
Wimt

Antwoord #59 April 24, 2008, 01:36:35
edit2Rapporteer  

WImt.. haal het niet nog een keer in je hoofd om mij prive leven aan te vallen met je stomzinnige gezwets. wat je van mn mening vind zal me een zorg zijn... maar onderbouwde mening?? bij deze een zinloze opmerking van jou.

xx Dat over jouw vriendin, was een grapje hoor, ik ken jou en jouw priveleven niet, ik weet nu alleen dat je als een gek door de nacht werkt werkt.

Dat jij je leven in het teken stelt van red de korrenwolf of weet ik welk fucking dier. DON'T CARE.

xx Ik lees dat nergens in mijn text, vind de korenwolf ook niet zo belangrijk.

Moet je lekker zelf weten. Maar feit is en blijft.. de mens is een natuur iest.. we zijn niets meer dan een Diersoort. onderverdeelt in diverse rassen. Pigmeen, arisch ras, germaans ras, negertjes, aziaten, inwits, indianen, en nog wat andere reutemeteut.
En we zijn allemaal deel van de natuur. Ja we zijn een zeer sterke invloedrijke groep op deze natuur. Maar door een simpel bacterietje sterven dr weer zat af. Natures way of creating balance.

xx De natuur is uit balans door opeens, in 100 jaar tijd, 6 keer meer mensen, dus wat minder mag wel ja.

Waarom gaat het slecht met het millieu? omdat het warmer word?

xx Dit jaar was de plus 0,7 gragen weer teniet gedaan. Op de Noordpool is de temp. wel gestegen.

omdat de ijskappen smelten? omdat er bepaalde diertjes uitsterven? en dit is erg omdat???? Nederland heeft totaal geen bestaansrecht binnen de "natuur" we zouden al lang ondergelopen zijn.

xx Gaan we weer met onze zelfmoord, en voor wat? Omdat we zonodig de laatse Ipod moeten hebben?

Klimaatveranderingen vinden hoe dan ook plaats. Sterker nog volgens de meeste berekeningen zouden die nu idd moeten plaats vinden. Er zijn genoeg onderzoeken die zeggen dat het broeikas effect helemaal niet invloed heeft, niet zoals die zielige ecologische hippies het bedoelen. Volgens die onderzoeken blijkt dat de opwarming gewoon een natuurlijke ciclus is van de aarde. En dat die weer gevolgd zal worden door een ijstijd (beetje zoals Day after tommorow) Dat gat in de Ozone laag is allang weer aan het krimpen.. dat vergeten we even voor de gemak. want jah.. das lastig verklaren waarom we graag grip op de wereld willen..

xx Mondiaal zijn de wetenschappers het eens; onze invloed is 8 keer de normale cyclus.

je zegt iets terug iets over die arme derde wereld landen kindertjes, die op internet zien hoe rijk wij zijn.. en dat dat zielig is... ik denk dat die gevallen die internet hebben precies het probleem zijn waarom het daar zo knudde is.. het ligt grotendeels in de natuur van die mensen om elkaar te slachten.. die hutus en tutus willen elkaar dood.

xx Is opgezet door Belgische missionarissen.

. daar is niks zieligs aan.. die warlords daar zijn ook ziek.. de overdreven grote meuk daar is gewoon ZIEK in het hoofd (athans volgens onze maatstaven)

xx Wij hebben mekkaar in de 2de WO toch ook massaal afgemaakt, wat is het verschil? 

En jij vind dat jij daar verandering in moet brengen met je achterlijke christelijke gedachten. Nouja nogal bemoeizieke gedachten.

xx Ben niet christelijk gelukkig. Dus we doen maar niks. Lekker makkelijk.

Want wie ben jij om tegen hun te zeggen dat ze anders moeten leven.

xx Wij hebben daar de boel ook uit balans gebracht.

Die mensen hadden een prima leven hoor zonder internet.

xx Vind ik ook. Ben er zelf zo 1.

Natuurlijke selectie gast..

xx Ben ik dus ook aan de beurt?

Het is rot voor ons dat wij al die achterlijke reclames van zielige kindjes op tv moeten zien. Of gemartelde dieren etc.. ja het is belachelijk wat sommige mensen andere dieren of mensen aan doen. Vind dat daar ook veel zwaardere straffen op mogen komen. Maar jouwn mening als nederlands poldermalloot, heeft echt geen enkele waarde in andere landen. Ik vind katten geweldige dieren, maar heb ik het recht om chinezen te leren wat wel en niet gegeten mag worden? Jij vind kennelijk van wel.

xx Vind ik niet, waar lees jij dat.

xx En terecht

Nogmaals, de mens mag best een beetje extra denken om de natuur. Maar das een kwestie van algemeen aangenomen normen en waarden. Zoals die eikels die nog steeds plastic zakjes, bekertjes, blikjes in de bosjes mieren. Zinloos is dat. Auto pakken voor 500m... zinloos.

xx Daar red je de wereld niet mee.

Maar zitten zeiken over een korenwolfje omdat er ergens een gebouw of weet ik veel wat moet komen... is ook zinloos. Die beesten verplaatsen wel. En jah er is nog ruimte zat over. Jah voor de westerlingen lijkt dat misschien anders, maar kom eens wat meer naar het oosten...

En jah ik ben van mening dat er millieuterroristen bezig zijn. Neem die Folkert van de G. die gast was en blijft een terrorist.. wat die gast aan chemicalien in zn schuur had.. was echt niet om zn plantjes te besproeien.. die was echt wel van plan een hoop mensen om zeep te helpen.
Greenpies, die gasten op die boot schuwen geen geweld (overigens errrug schoon voor et millieu die boot), die eikels die SUVs gaan bekladden en bekrassen in naam van de natuur.... Die gasten die zich vastknuppen zijn anarchistisch geweldbereid tuig. dus terroristen. Door middel van een vorm van terreur proberen ze hun wil op te dringen.
Als het alleen het politieke gedeelte was geweest.. was et een heel ander iets geweest..

xx Weet ik veel van Folkert. Vergeet niet dat producenten ook misdaden begaan. Waanzinnige zelfverrijking, en dat heeft niks met recht van de sterkste te maken, maar met corruptie, en dat kost jou dus ook geld.

jij wilt je leven daarvoor inrichten.. prima ga je gang.. maar val ons er niet mee lastig.

xx Ik doe vrij normaal vind ik, en click niet op mij om 12 uur `s nachts, slecht voor jouw bloeddruk. 

Net als ik van al die kloten geloven ook niets wil weten. Religion sickens me. en jouwn religion dus ook.
En als we elkaar op een spot tegen komen waardeer ik je net zo goed als voorheen. Deel alleen dit punt niet met jou. (nouja wel meerdere gok ik, maar dat is een kwestie van verschillende individuen) Dus ga lekker varen. en word weer blij mens.. want als het allemaal zo erg is.. kan jij niet meer gelukkig zijn.

xx Ik ben en was al gelukkig, ik geef alleen de situatie weer van de wereld en de natuur, los van de god van het materialisme, waar jij mischien in gelooft. Blij dat je me de hand wilt schudden, doen we wel vaker. Hoe is het trouwens met jouw vriendin? Wilde mijn vriendin weten, want ze wil weer graag eens theedrinken met mekaar. 

Maarjah.. zal mn excuses maar vast aanbieden.. gezien ik jou en je enorme achterban niet tegen het harnas wil jagen... en jah.. ik ben HEEL genuanceerd...

xx Zonder jou was ik nergens.

thomasr

Antwoord #60 April 24, 2008, 04:24:53
edit2Rapporteer  

xx Dat over jouw vriendin, was een grapje hoor, ik ken jou en jouw priveleven niet, ik weet nu alleen dat je als een gek door de nacht werkt werkt.

Dat jij je leven in het teken stelt van red de korrenwolf of weet ik welk fucking dier. DON'T CARE.

xx Ik lees dat nergens in mijn text, vind de korenwolf ook niet zo belangrijk.

Moet je lekker zelf weten. Maar feit is en blijft.. de mens is een natuur iest.. we zijn niets meer dan een Diersoort. onderverdeelt in diverse rassen. Pigmeen, arisch ras, germaans ras, negertjes, aziaten, inwits, indianen, en nog wat andere reutemeteut.

xx De natuur is uit balans door opeens, in 100 jaar tijd, 6 keer meer mensen, dus wat minder mag wel ja.

Waarom gaat het slecht met het millieu? omdat het warmer word?

xx Dit jaar was de plus 0,7 gragen weer teniet gedaan. Op de Noordpool is de temp. wel gestegen.

omdat de ijskappen smelten? omdat er bepaalde diertjes uitsterven? en dit is erg omdat???? Nederland heeft totaal geen bestaansrecht binnen de "natuur" we zouden al lang ondergelopen zijn.

xx Gaan we weer met onze zelfmoord, en voor wat? Omdat we zonodig de laatse Ipod moeten hebben?

xx Mondiaal zijn de wetenschappers het eens; onze invloed is 8 keer de normale cyclus.

je zegt iets terug iets over die arme derde wereld landen kindertjes, die op internet zien hoe rijk wij zijn.. en dat dat zielig is... ik denk dat die gevallen die internet hebben precies het probleem zijn waarom het daar zo knudde is.. het ligt grotendeels in de natuur van die mensen om elkaar te slachten.. die hutus en tutus willen elkaar dood.

xx Is opgezet door Belgische missionarissen.

. daar is niks zieligs aan.. die warlords daar zijn ook ziek.. de overdreven grote meuk daar is gewoon ZIEK in het hoofd (athans volgens onze maatstaven)

xx Wij hebben mekkaar in de 2de WO toch ook massaal afgemaakt, wat is het verschil? 

En jij vind dat jij daar verandering in moet brengen met je achterlijke christelijke gedachten. Nouja nogal bemoeizieke gedachten.

xx Ben niet christelijk gelukkig. Dus we doen maar niks. Lekker makkelijk.

Want wie ben jij om tegen hun te zeggen dat ze anders moeten leven.

xx Wij hebben daar de boel ook uit balans gebracht.

Die mensen hadden een prima leven hoor zonder internet.

xx Vind ik ook. Ben er zelf zo 1.

Natuurlijke selectie gast..

xx Ben ik dus ook aan de beurt?

Het is rot voor ons dat wij al die achterlijke reclames van zielige kindjes op tv moeten zien. Of gemartelde dieren etc.. ja het is belachelijk wat sommige mensen andere dieren of mensen aan doen. Vind dat daar ook veel zwaardere straffen op mogen komen. Maar jouwn mening als nederlands poldermalloot, heeft echt geen enkele waarde in andere landen. Ik vind katten geweldige dieren, maar heb ik het recht om chinezen te leren wat wel en niet gegeten mag worden? Jij vind kennelijk van wel.

xx Vind ik niet, waar lees jij dat.

xx En terecht

xx Daar red je de wereld niet mee.

xx Weet ik veel van Folkert. Vergeet niet dat producenten ook misdaden begaan. Waanzinnige zelfverrijking, en dat heeft niks met recht van de sterkste te maken, maar met corruptie, en dat kost jou dus ook geld.

jij wilt je leven daarvoor inrichten.. prima ga je gang.. maar val ons er niet mee lastig.

xx Ik doe vrij normaal vind ik, en click niet op mij om 12 uur `s nachts, slecht voor jouw bloeddruk. 

Net als ik van al die kloten geloven ook niets wil weten. Religion sickens me. en jouwn religion dus ook.

xx Ik ben en was al gelukkig, ik geef alleen de situatie weer van de wereld en de natuur, los van de god van het materialisme, waar jij mischien in gelooft. Blij dat je me de hand wilt schudden, doen we wel vaker. Hoe is het trouwens met jouw vriendin? Wilde mijn vriendin weten, want ze wil weer graag eens theedrinken met mekaar. 

xx Zonder jou was ik nergens.

dat je er 20 minuten werk in steekt... loser Grin
Geronimo79

Antwoord #61 April 24, 2008, 04:26:35
edit2Rapporteer  
je bent een schatje.. vind ondanks je naar mijn mening totaal onware antwoorden dat je et verder best netjes doet.. Maar goed meningen blijven toch wel verdeeld.  Ik vind dat het allemaal niet zo erg is gesteld met de wereld, en dat de wereld niet gered hoeft te worden. Evolutie is de volgende stap meer niet. Daar ben jij het verder niet mee eens.. prima moet je zelf weten.
Zullen we et er maar op houden dat we gewoon totaal verschillende mensen zijn met andere ideologien???
leeany

Antwoord #62 April 24, 2008, 04:42:21
edit2Rapporteer  
wie kent het verhaal van 21 dec. 2012? maya kalender blabla..
daarin wordt beschreven dat voorafgaand van deze datum een hoop dingen zullen gebeuren.
zoals..
inmens veel oorlogen ofhoewel "conflictsituaties" zoals het nu genoemd moet worden.
het milieu zou zodanig achteruit gaan blabla..

wie kent het? het zou namelijk de oplossing bieden voor veel van deze problemen vanaf die datum.
arjanschip

Antwoord #63 April 24, 2008, 11:49:02
edit2Rapporteer  
Ik ken het verhaal. Het heeft een poosje geleden in het tijdschrift KIJK gestaan.
VOlgens mij is het zo dat al de planeten die dag op een lijn staan. Wel knap dat ze dat honderden jaren geleden al konden uitrekenen. Maar ik geloof niet in zulk soort dingen. Hoe vaak is dat al niet geweest dat er een bepaalde datum was en dat er weer niks gebeurde?...
youne nl

Antwoord #64 April 24, 2008, 15:03:57
edit2Rapporteer  
allemaal geouwehoer om nix !!!!!!!!! De ijstijd was er toch ook niet voor niets !!!!
Ze beweren maar raak dat t zo slecht gaat, ik geloof daar dus echt niet in.
Waarom voeren ze waterstof niet door dan, mischiien nog nooit ervan gehoord maar er bestaan voortaan accu's zonne panelen enz, enz, waar je dus geen brandtof voor hoeft te gebruiken ?Als t zo slecht gesteld was met de natuur voerden ze dit toch door OF............ JUIST economie is olie = oorlog = geld
(vraag maar aan balkenellende)
groetjes
WaZuP

Antwoord #65 April 25, 2008, 17:25:48
edit2Rapporteer  
@ geromino

oke nu verbruikt een kind van 2 jaar in de westerse wereld al van geboorte tot 2e jaar meer co2 dan een arme afrikaan in zijn leven.

5x raden waar die totale c02 die al meer is uit bestaat:

Productie en verewerking van, resp nieuwe en vuile wegwerpluiers. Die het maar gemiddeld 2 uur uithouden

Oke denk nu eens in
Ja word heel leuk als china india en afrika ineens wel capabel werden om grotye industrieen te bouwen.

Als daar dan allem mensen een pc een atu etc willen maar dan met een 10 x zop hoge bevolkings dichtheid dan zitten we hier in een oven van co2.

Oeps is dit niet al aant gebeuren?????
Komende 30 jaar ziet er verontrustend uit zo moet ik zeggen als china straks op japans niveau zit hevbben we hier niet veel meer te zeggen.

Wat mensen eigenlijk keihard moetten oppakken nu is om steden te maken die zo ver mogelijk zelfvoorzienend zijn.

SPANJE heeft van die spiegels om een stoom te maken en zo een turbine aan te drijven
                180.000 huishoudens
Nederland heeft zo'n dorp vol met zonnepanelen, dit moet veel meer uitgebuit gaan worden dat er niet meer van die bizarre grote kolencentrales gebouwd hoeven te worden.

Mijn oom heeft net een nieuwe koek fabriek laten bouwen (jaja heerlijke stroopwafels) Maar zonder airco's, ze halen koelwater uit de grond en in de winter gewoon koude lucht. Dit soort ontwikkelingen moet gewoon veel harder gedwongen moetten worden van overheden.

etc, 

Puur de consumptie gedrag can westerse landen zorgt voor een te grote vraag (dyus te grote prodyucties)
En die overvloed aan producten levert weer eens veel ste veel afval.

Grove meting van de alle afval van een mens in zijn leven.
ik dacht ongeveer
40 Ton

oke denk ff in dat de derde wereld landen nu ook zo gaan doen zit je op
6miljard x 40.000

is veel kilo's afval mensen. Hoe dit te verwerken?????
Geronimo79

Antwoord #66 April 25, 2008, 18:52:42
edit2Rapporteer  
whazup... nog meer bla bla bla... heel erg gesteld bla bla bla.. gaan dr allemaal dood aan bla bla bla...

Gast als je je dr zo druk om maakt.. ga dan aub die hele koekjes fabriek sluiten allemaal overbodige luxe... tenzij je dr een arm ow zow arm afrikaantje mee gaat voeden.

Rot op met je 3e wereld landen. als je je zo bevoordeeld voelt, verkoop dan je kites en voed die gasten daaro.. ipv dat jij lekker aan je dure kite hangt.
En overbevolking... goh raar dat de natuur af en toe een virusje dr tegen aan gooit.. is ook een vorm van balans houden.. overbevolking lijdt tot masale sterfte..

En nu gewoon ophouden met zeiken allemaal.. doe dr iets aan of houd je muil gewoon.
Verder laatste keer.. JAAHAAAAAA we moeten wel een beetje denken aan de meuk.. maar verder is het onzinnig.
Wimt

Antwoord #67 April 25, 2008, 21:41:32
edit2Rapporteer  
@Ger; is goed joh.
Lex

Antwoord #68 April 26, 2008, 02:21:02
edit2Rapporteer  
Inderdaad.
Jo

Geen avatar

Antwoord #69 April 26, 2008, 07:06:39
edit2Rapporteer  
hee Wimt, ik ook Triodos, en ASN, en biolandbouweten, Amnesty, Sea Shepherd, Greenpeace, rij op gas, hup moedertje aarde! Hou vol !
WaZuP

Antwoord #70 April 26, 2008, 19:26:04
edit2Rapporteer  
@geronimo

Jij bent echt te blind voor woorden niet normaal!!!!

Ik heb nooit gezegd dat ik hier allemaal mee zit, sterker nog denk dat ik in heel wat meer derde wereld landen als jou ben geweest, en geef ook nooit iets aan bedelende mensen.
Ik zeg alleen dat als zij allemaal hadde wat wij nu ook hebben de wereld binnen 1 week verstopt zit.
Heb jij enig idee hoe veel voedsel een populatie moet produceren om 6miljard mensen te voeren stel je voor dit zijn er over weet ik veel jaar 12miljard er komt dan zeker een grens waar de oppervlakte woon/voedselproductie niet meer toerijkend is.

Oja en met de aarde zal t altijd wel goedkomen, maar de natuur en mensen van vandaag zullen t waarschijnlijk of niet lang meer uithouden of nog heel lang(als ze andere planten gaan kolineren

Ik zeg alleen dat jij zegdt dat er niets aan de hand is en ik zeg dus dat er wel wat aan de hand is als je dit gewoon niet wilt geloven heb je echt te grote oogkleppen op.

Ik heb nooit gezegd dat t me ene moer kan schele, maar als je puur naar cijfers gaat kijken zie je wel wat anders.

En al dat gedoe van die maja kalender begint bij mij nu zo'n beetje de strot uit te komen.
ik heb gehoord dat dat grote rotsblok dat tegen de aarde moest storten in 1997 er al zou moeten zijn evenals de zelfde kreten gehoord dat t 2000,2003,2007,20012 etc zou zijn
en toevallig hoorde ik laatst dat ie pas rond 2036 hier zou zijn.

Dit lijkt me dus niet zo handig om van uit te gaan. t zijn doemcenario's waar de mens altijd al o verheugd.

Evenals The revelation van de bijbel, mensen zoeken n naar het nieuws naar voorverschijnselen van t einde, terwijl als je t boek van johannes goed gaat bekijken met de tijd waarin hij leefde komje erachter dat het hele boek draait rond t romeinse rijk en keizer Nero en t helemaal niets heeft te maken met nu,

grote kans dat dit met de maja's ook zo zou zijn, ik bedoel je zult tog nooit een oneindig lange kalender maken, t moet ooit stoppen. en die rotsblokken hebben zoveel kunnen treffen in die 3600jaar
Geronimo79

Antwoord #71 April 28, 2008, 04:28:10
edit2Rapporteer  
pfff... nouja.. fijn dat je daar geweest bent, ik idd niet.. komt misschien ooit wel.. maar dan ben ik toch nog steeds gewoon tourist.
Als een bevolking of lees willekeurig welk diersoort, niet in zn eigen behoefte kan voorzien zal hier sterfte plaatsvinden en zullen de zwakkeren sterven. Dit is ook nodig anders krijg je een onrein en verzwakt ras. (ik weet dat dit wat cru klinkt gezien het nu ook over mensen gaat, maar tis toch wel een beetje hoe het zit) Natuurlijk zou het niks zijn als het hier zo zou zijn.. maarjah heel simpel.. ons volk heeft zich weten te profileren en is wat dat betrefd het dominantere ras. (ai ai ai.. bedoel het echt niet zo raciaal als dit klinkt...)

Als zij daar geen eten voor zich zelf kunnen maken, wat me toch vrij sterk lijkt.. lukte ze ook voor dat die eikels van een missionarissen kwamen. Alleen was er daar een beter evenwicht als die er nu is.  Sterven van mensen is op een manier noodzakelijk voor het voortbestaan van een diersoort. Geen enkel diersoort en de daarvan bestaande rassen is hier tegen bestand. Er zal altijd weer iets de kop op doen steken wat een einde maakt aan de zwakkere van een diersoort. Wij westerlingen hebben doordat wij ons zelf sterk gemaakt hebben dmv medicijnen ons als een sterkere diersoort bewezen maar creeren door het gebrek aan afvoer van de zwakkeren tussen ons een langzaam aan verzwakt ras. 

ohja iets anders.

Zat gisteren met een aantal natuur en biologische onderwijzers aan het praten. Nu hoorde ik dat er een leuk onderzoek was geweest. het zogenaamde broeikas effect. Dat de effecten daarvan totaal bullshit zijn.
Er zijn ooit wat mensen geweest die hebben daar een gerichte onderzoek nagedaan, en jah het lijkt ergens (en niet eens heel erg veel) dat er een verband zou kunnen zijn tussen het gat in de ozone laag en de opwarming van de aarde.
Nu blijkt dat de zon.. je weet wel dat mooie lampje wat nogal warm is. Dat die langzaam aan steeds warmer word en ook groter (deze laatste weet ik even niet zeker) en dat deze opwarming veeeeeel meer overéén komt met de opwarming van de aarde. Ik begreep iets van statistieken vergelijken etc.. kwam het er op neer dat de opwarming van de aarde veel meer beinvloed werd en veel meer overeenkwam met de warmere zon. Natuurlijk zal het broeikas effect niet helpen.. maar het effect daar van is slechts een niet noemenswaardig onderdeel van die hele opwarming.

Echter... dit betekend dus voor veel van deze eco groepen dat er niets aan te verdienen valt, dat er geen heisa over gemaakt kan worden en dat hun bestaan nutteloos word. En dat is uiteindelijk ook voor deze mensen nog veel erger.

Natuur schijnt ook om de problemen heen te werken, natuur is in een soort balans, dat bestaat uit onbalans (beetje uitkomst van gesprekken die ik dezer dagen gevoerd heb met mensen die er iets meer van weten dan ik). Natuur zijn balans is nooit stil zeg maar.. het helt altijd een beetje teveel door naar dan die kant dan die kant.
Koeien gaven ooit geen melk omdat ze een trein zagen, tegenwoordig zijn ze er aan gewend. (ongeacht of ze misschien wel hormonen gevoerd kregen)
Deze vogeltjes waar onze lieve vogelaar vrienden zich zo druk om maken, zullen zich ook aanpassen in het geval dat onze o zo geliefde kites überhaubt al een vorm van effect op ze hebben. De natuur de dieren de planten etc werkt om aanpassingen heen..
Je kunt een huis neerzetten, ipv dat dat dieren hun leefruimte kwijt raken, trekken veel van deze dieren weg, en brengt het voor andere dieren weer nieuwe leefruimte. Alles wat we doen heeft een effect.. we zijn immers deel van de gehele natuur. Maar de natuur werkt zich wel om dat effect heen.

Nouja.. hoop dat ik iets van duidelijkheid in mijn verhaal heb kunnen scheppen. ben ff zat van het geneuzel over wat ben jij kortzichtig, wat ben jij dom, wat ben jij een eikel.. bla bla bla.. ieder heeft zn mening en natuurlijk zijn deze meningen voor ieder belangrijk. Dus ff excuses voor de mensen die zich om welke reden dan ook maar beledigd voelen.. ik ben ontzettend lomp in mijn uitspraken.. interesseert me verder ook geen moer.. no harm intended.

Verder wat een heerlijk daggie vandaag maar wat een niks wind. aan uit aan uit...
groetjes aan alle schatjes hier. Ga nu weer even genieten van mijn favoriete internet bekendheid Pat Condell... the guy is my messiah (niet natuur gerelateerd overigens)
Morres

Antwoord #72 April 28, 2008, 06:50:59
edit2Rapporteer  
biologische onderwijzeres.. lol
WaZuP

Antwoord #73 April 29, 2008, 04:06:48
edit2Rapporteer  
@Geronimo79

Het klopt allemaal zo'n beetje in je laatste reactie ben er ook groetendeels mee eens (behalve broekas effect met zon want daar weet ik niet veel van)

Alleen je blijft gewoon 1 probleempje over t hoofd zien.

Als de mens nog steeds leefde van jagen en varzamlen en recht van de sterkste had hebben we niet veel te verliezen om dat de populatie van mensen redelijk in balans (net onbalans) zou blijven.

Echter door het doel van mensen om ALLES en IEDEREEN genoeg eten willen geven onderdak en medische zorg gaat ons dus de nek omdraaien.

van 1miljard naar 6 miljard in 100 jaar zouden we dan in 2100 36 miljard mensen hebben????
Dan moeten we dus heel erg hard gaan hopen dat er iets geks gaat gebeuren met de bevolking (zoals jij zegt) anders is er een mens voor elke vierkante voet op onze aardeoppervlakte.

Echter wanneer zoiets moet gebeuren vergeet jij dat de hele economie(wat tegenwoordig een wereld economie is) dus totaal vergaat en er waarschijnlijk een vrij klote periode van complete chaos, voor ons die gewend zijn aan de maatschapij zoals die nu is.

en t lijkt een beetje of jou dat dus geen bartst uit kan maken, en daarom zullen de meeste mensen jou uitspraken ten zeertse afkeuren.

En voor de mensen die nog geintreseerd zijn over die komeet in 20012 schijnbaar heeft de nederlandse inlichtingen dienst aivd ofzo alle belanrijke nederlanders (kamerledene tc) een overleveingskit gegeven, met mogelijke betrekking tot voorberijdingen hiervoor.
Geronimo79

Antwoord #74 April 29, 2008, 07:51:05
edit2Rapporteer  
Hey wazzup,

mens is idd beetje uit de kluiten gewassen diersoort. Maar de is of dat echt zo is.. of dat de mens gewoon een bepaalde beschikbare ruimte in neemt. De mens athans de sterkere beschavingen/culturen lijken dit wel.. maar toch zijn we nog niet bestand tegen een simpel virusje (die constant muteren wat gewoon een eigenschap is van een virus) Niet alleen muteren ze door nieuwe geneesmiddelen, maar dit deden ze zowieso al, gezien een menselijk lichaam zelf heel goed in staat is antistoffen aan te maken (alleen de sterken blijven over) daardoor muteerde een virus vanzelf zowieso wel.
Ja het gebeurt nu allemaal wat sneller maar dit heeft te maken met dat gedeelte natuur werkt wel om het probleem heen. (sommige mensen kiezen er voor om geen kinderen te nemen of slechts 1... (2 naar 1 is minder als eerst) Terwijl onze natuurlijke eigenschap en echt pure enige doel is nakomelingen.. die kunnen we ineens negeren ofzo?? denk dat ook onderdeel is van natuurlijke verandering.. niet alleen financieel)

Je kunt je klok dr op gelijk zetten dat er vroeg of laat weer nieuwe zware virussen verschijnen. de griep lijkt gevaarlijke mutaties aan te nemen, vogelgriepje, Aids, SARS... naar mijn idee een manier van de natuur om dat balans/onbalans te creeeren. Ik probeer hiermee niet de natuur een persoonlijkheid te geven, maar eerder een natuurkundige wet.

Dat de mens iedereen wil eten geven is niet echt waar. mens is van nature egoistisch aangelegd. We zijn echt niet zo sociaal als we graag denken. Alleen ons eigen groepje is eerst belangrijk. en das ook prima vind ik.  dus die 36 miljard.. mwag.. misschien... maar denk het echt niet.. zowieso overbevolking lijd hoe dan ook naar oorlog.. en de mens is zo ontzettend goed in oorlog.. nazis deden het bijna klinisch zuiver en systematisch, joego's deden hetzelfde maar dan nog minder netjes. Hutus en tutus slachten elkaar af.. de mens is zo goed in het beperken van zn groei. Dus te groot word het niet en dan hebben we oorlog. probleem simpel gezegd opgelost.

Denk je echt dat israel over 100 jaar nog bestaat? dat word over een tijdje van de kaart geveegd met een atoombom.., moslims/christenen... word hoe dan ook oorlog.. de kern van hun bestaan zegd maak de ander dood als die niet wil aanpassen.. tadaaaaa.

We hebben wel een wereld economie, maar afrika doet daar naar mijn idee niet heel erg hard aan mee. (jah goud diamanten dat soort meuk) Economien vallen en staan weer op. das hoe het werkt.. kan niet alleen maar steeds beter gaan. Denk ook wel dat hier ooit ff iets goed mis mee zal gaan. Maar over 100 jaar zijn we een heel stuk verder, denk dat we over 100 jaar niet alle mensen meer alleen op de aarde hebben rond banjeren. en daarmee dus eigenlijk een nieuwe boost aan economie geven. Want onze grondstoffen zijn op den duur prima te halen uit andere planeten (maar dan is misshcien 100 jaar wat kort)

Hoorde van die zelfde gasten (en die hadden het weer van een Shell medewerker) de Olie van de wereld is nog LANG niet op. We hebben nog geen procent van de olie verbruikt.
Die olie velden zijn niet op, maar we weten nu niet precies hoe we die olie er goed uit kunnen halen. Zoals het mij verteld werd.

" Stel je doet een lading olie in een emmer, daar doe je een fleece trui in. lekker absorberen. En je boort met een rietje een gat in die fleece. Tussen de plooien krijg je dat er mooi uit (zoals het huidige boren gaat) maar hoe krijg je met dat rietje die olie das 95% van zo'n veld (minstens) uit die fleece (dus de rotsen gesteenten), das dus duur en we weten nog niet precies hoe."

Ik ben absoluut voor milleu vriendelijkere oplossingen.. maar het moet wel een echte oplossing zijn en niet gewoon een NEEEJJ dat mag niet.
Nuclear Energy.. ik ben voor.. we zijn ondertussen aardig wat jaartjes verder als een tjernobiel en de veiligheid is tegenwoordig top.. ook de manieren van schoonmaken van die zooi kunnen we beter tegenwoordig. dus ik zie et probleem niet zo. Alles beter als een kolen installatie. lijkt mij. Windenergy en dat soort dingen..  zijn mooie oplossingen, maar moeten beter effectiever. Al die kloten molens beginnen me ook de keel uit te hangen vind het uitzicht verstierders, onzinning veel materiaal kosten en verbruik. ik vraag me serieus af of alles bij elkaar echt wel zoveel milleiu vriendelijker is als één nucleare installatie... of dat het gewoon een idee is wat we ons hebben laten vertellen en laten indoctrineren dat het schone energy is.

@ wazzup, of et mij een bast uit kan maken.. nouw das 2 verschillende dingen.

Ik redeneer vanuit een volledig onethische/klinische en onmenselijke gedachtegang. want al die dingen zijn naar mijn mening totaal irrelevant binnen de natuur/natuurwetten/natuurkundige/scheikundige wetten. natuurlijk redeneer ik wel wat uit mijn mens zijn. Maar die is van nature vrij koud aangelegd naar mensen die ik toch niet ken. Ik vind over het algemeen de dood van een mens niet bijzonder aangrijpend, moet wel heel bijzonder iemand zijn voor mij wil ik dat wel hebben. Gek genoeg vind ik dood voor andere mensen wel weer verschrikkelijk zielig.. (jah ben een vreemde)
Ik vind in heel veel manieren dat de spreuk het doel heiligt de middelen van toepassing mag zijn. Over lijken gaan is wat dat betrefd in sommige dingen best een optie.
Toch houd ik zelf niet echt van geweld, jah vind het af en toe heerlijk, maar dan in een Ring of in een videogame. Ik vecht nooit. hoe veel agressie ik ook in me kan hebben.

Ik vind greenpies en andere eco terroristen verschrikkelijke organisaties, de dingen die ze willen vertellen zijn best wel ok, maar in veel gevallen overtrokken tot en met. en hun manieren om dingen te doen vind ik verschrikkelijk dom. Kijk ook eens wat voor volk het uitvoerende deel doet, de helft is of ziet er uit als een kraker. (wil niet zeggen dat het domme mensen zijn) maar ze serieus nemen nee zodra ze enigszins fatsoenlijk aan een tafel kunnen verschijnen vind ik dat een ander iets. Vastbinden aan een spoor? prima sturen we toch zo'n nuclear transport zonder bemanning volledig automatisch.. gaan ze echt wel aan de kant hoor. en wanneer niet.. ach jah.. dan was het zelfmoord.

maar goed.. dit is mijn mening maar. anderen hoeven het niet over te nemen al zou dat af en toe best fijn zijn.
wat ik nog wil meegeven zijn de wijze woorden van Pat Condell die vandaag in een nieuw filmpje weer heerlijk een paar christenen en andere religien met de vloer gelijk maakt.. dank u.

(gaat over multiculti meuk)

" people seem to think its more important to think what we supposed to be thinking than what we actually do think"
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.