Ja. da's een goeie. is iets waar wij allemaal mee aan het stoeien zijn..... ik zou het niet weten. het zijn gewoon onbetrouwbare dagen, zeker als de wind uit ZO of Z komt. doe eens gek en verhuis gewoon....
Gisteren met de kiteinstructeur van mijn vriendin gesproken en die had het over een soort van weerlijn die je kon bellen.. die was wel aardig betrouwbaar.
Ja. da's een goeie. is iets waar wij allemaal mee aan het stoeien zijn..... ik zou het niet weten. het zijn gewoon onbetrouwbare dagen, zeker als de wind uit ZO of Z komt. doe eens gek en verhuis gewoon....
Zal het eens aan mijn vrouw voorleggen!! Word waarschijnlijk een echtscheiding !!
meest betrouwbaar vind ik nog altijd de webcam bekijken. Ja ik weet het, da's geen voorspelling. Ik kijk meestal naar windguru. Die klopt aardig. niet iedereen is het daar mee eens. Teyr schijnt ook goed te zijn.
Ik kijk altijd naar Windguru, Windfinder en KNMI. Ik tel deze drie bij elkaar op en bereken vervolgens het gemiddelde. Daarnaast bereken ik ook nog eens de standaard deviatie en voor de betrouwbaarheid neem ik ook nog eens Crombachs Alpha. Omdat het hier drie variabelen betreft neem ik niet de Anova maar doe ik de T-test.
Dit geeft uiteindelijk een resultaat dat vrij nauw overeenkomt met de condities die ik ter plekke aantref.
ik vind deze wel goed http://www.grib.us even een acount aanmaken en dan het programma op je pc zetten je kan dan over de hele wereld bekijken wat voor weer het is. hij word veel gebruikt in de zeil wereld
werkt helaas niet op mac (als iemand dat uitvind meld het even)
windguru is bekend met het japanse systeem.. en dat sluit niet aan op het europese systeem. zoals windfinder. want de boeien van windguru liggen anders in het zeetje dan bij de andere voorspelleraars.
Ik kijk altijd naar Windguru, Windfinder en KNMI. Ik tel deze drie bij elkaar op en bereken vervolgens het gemiddelde. Daarnaast bereken ik ook nog eens de standaard deviatie en voor de betrouwbaarheid neem ik ook nog eens Crombachs Alpha. Omdat het hier drie variabelen betreft neem ik niet de Anova maar doe ik de T-test.
Dit geeft uiteindelijk een resultaat dat vrij nauw overeenkomt met de condities die ik ter plekke aantref.
Grappig, ik neem altijd de eerste stift, dan neem ik de zes terug. Dan heb ik dubbestift. Dan een jack-in-de-box met de elleboog op tafel, stift!