kiteboard in wakepark?

jappie-joo

Juni 04, 2008, 00:01:49
edit2Rapporteer  
Als ik op de oudere filmpjes kijk zie ik dat alle kiters nog gebruik maken van een kiteboard in een sliderpark. Maar dit is totaal veranderd en alle pro's gebruiken een wakeboard.

Is het mogelijk om met je kiteboard schansen te pakken bij een kabelbaancentrum, of word je gelanceerd? Omdat een kiteboard vrij stijf is.
michiel v geel

Antwoord #1 Juni 04, 2008, 00:05:40
edit2Rapporteer  
kloppen een aantal dingen niet.

pros gebruiken nogsteeds kiteboards in de parken maar met vaste boots erop.

kiteboards hebben over het algemeen meer flex dan wakeboards

en als je je vinnen van je board af haalt kan je best op de schanzen gaan al zou ik een wakeboard aanraden.

jappie-joo

Antwoord #2 Juni 04, 2008, 00:07:10
edit2Rapporteer  
kloppen een aantal dingen niet.

pros gebruiken nogsteeds kiteboards in de parken maar met vaste boots erop.

kiteboards hebben over het algemeen meer flex dan wakeboards

en als je je vinnen van je board af haalt kan je best op de schanzen gaan al zou ik een wakeboard aanraden.

Okee, maar waarom dan een wakeboard aanraden??
Henning

Antwoord #3 Juni 04, 2008, 00:53:10
edit2Rapporteer  
steviger... zijn er voor gemaakt Wink
kitewouter

Antwoord #4 Juni 04, 2008, 02:27:30
edit2Rapporteer  
een wakeboard is: zwaarder, steviger, gemaakt voor hardere klappen, eeen kiteboard heeft weinig rocker, 4 vinnen en verder weinig grip op water om te wakeboarden.
als je eens een railey springt met je kiteboard achter de kabel, heb je liever eenw akeboard, veel sterker. De klappen op je kiteboardje doen gewoon pijn in je hart soms..
Mees..

Antwoord #5 Juni 04, 2008, 03:32:05
edit2Rapporteer  
maar om een beetje achter die kabel aan te cruisen is een kiteboard ook best chill hoor!
DM2008

Antwoord #6 Juni 06, 2008, 17:24:53
edit2Rapporteer  
Leer je daar nou nog wat van als beginner, met'n kiteboard op een wakeboard-baan klooien?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.