diederik
|
...en straks weer niet....lekker boei met die woei
|
|
|
Hattori Hanzo
|
ga er schijtziek van worden..... laatste tijd alleen maar met halfbakken oostenwind op mirns gevaren.... gaat weer eens tijd worden voor een vlotte 20knopen zuidwest!
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
nou die info klopt niet ik stond net aan het strand in hvh en was 4 m/s
kite ligt klaar in de auto, morgenmiddag meer geluk misschien
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
vr 06-06 is morgen dude. Van het weekend kan er gewoon gekite worden denk ik, beetje noordwest.
|
|
|
|
Idefixe
|
nog steeds noppes nada. Heb er echter wel een beetje vertrouwen in dat het na woensdag wat beter gaat worden om vervolgens aanstaande weekend ouderwets te kunnen knalluh
|
|
|
Idefixe
|
........................
|
|
|
DaanD
|
Vanaf donderdag mag het wel weer gaan waaien! Ik heb er wel vertrouwen in ...
|
|
|
|
|
|
snah.siub
|
Als ik nu naar de woei kijk bij oostvoorne op windguru.cz (pro) dan is er vanavond een knoopje of 14 en woensdagavond 18 knopen? Wooooeei?
|
|
|
|
|
spruce
|
Durft iemand te voorspellen wat het vrijdag gaat doen? Want van die voorspellingen op windfinder word ik ook niet wijzer. Daar staat nu voor vrijdag 8 knopen voorspeld en de metingen van de dag zelf zitten er zelfs naast.
|
|
|
KappuhH
|
Windguru zegt dat ut leuk gaat waaien.
|
|
|
¦Tim¦
|
iemand die vandaag naar bruwersdam ofzo gaat en langs zierikzee rijdt?
want IK MOET SURFEN alleen geen vervoer :/
|
|
|
snah.siub
|
Vandaag een knoop of 15 a 16 met stootjes van 18/19 op Oostvoorne, ik heb van 14:00 tot 17:30 even heerlijk nog wat rakjes kunnen varen, fantastisch weer!
|
|
|
spruce
|
Welke sites gebruiken jullie voor voorspellingen op oostvoorne? Windfinder geeft 10 knopen voor morgen en Windguru 13/14 knopen. Is er niet een betrouwbaardere site?
|
|
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
....................................... ...........
|
|
|