Ijmuiden Kitezone attentie !!!!!!!!!

Haring High Richardt

Juni 20, 2008, 03:03:38
edit2Rapporteer  
Gelezen op Hang Los over Ijmuiden

Even de aandacht voor het onderstaande wat belangrijk is over Ijmuiden

http://www.hanglos.nl/asp/for/topic.asp?forumid=35D61929-DE0C-4AED-84CA-62C2E94C1CDF&pagenumber=2#reactions

IJmuiden, 18 juni 2008

Lieve kitezone,

Vandaag ben je van ons heengegaan, zomaar, ineens. Jij, vaste vriend op IJmuiden, deelde altijd mee in ons plezier, luisterde stilletjes naar onze verhalen, en stond altijd met je twee palen als een rots in de branding, op ons te wachten, als wij uitgeput terug kwamen van een haksessie op die mooie IJmuidense zee.

Maar helaas, vroeger is niet meer. Tijden veranderen lieve kitezone, en kiters blijkbaar ook. Tuurlijk zag ik vandaag wat er gebeurde, maar weet je, dit zat eraan te komen. Alleen de manier waarop ze je weer links (ehhh rechts) lieten liggen, dat is inderdaad niet goed te praten. Ik begrijp dat je boos bent, teleurgesteld bent, verdrietig bent, en dat je Jellenu mist op dit soort dagen voor een beetje steun en aandacht.

Weet je kitezone, ik denk, nee ik weet wel zeker, dat binnenkort heel veel kiters weer aan je gaan denken. Als de spot IJmuiden gesloten wordt, doordat ze zich niet aan de plaatselijke regels houden, dan zullen de verhalen weer boven komen. "Weet je nog, toen, begin 2008, toen we nog mochten kiten op IJmuiden, toen we onze 'eigen'  kitezone hadden ...". "Helaas, die tijd is niet meer, wat zou ik graag die golven weer rippen daar ... waren mooie tijden hoor!"

Wie weet kitezone, wie weet kan het tij nog keren, en krijg je weer de aandacht die je verdient, en houden de kiters samen de spot nog open ...

Rust zacht lieve kitezone ...
To

Antwoord #1 Juni 20, 2008, 03:36:53
edit2Rapporteer  
ik had het ook gezien, ik ga altijd richting de pier in de kitezone zitten maar 5 man meestal lekker rustig maar er kunnen er ook 40 dat strand is zo breed, wat hij ook zegt te lui om te lopen??
bijna iedereen zit buiten de kitezone.!
kitaholic

Antwoord #2 Juni 20, 2008, 19:30:17
edit2Rapporteer  
Inderdaad goed om even bij stil te staan hoe het zou voelen als we door onze eigen schuld niet meer mogen kiten daar....
Haring High Richardt

Antwoord #3 Juni 21, 2008, 16:40:37
edit2Rapporteer  
Citaat
Inderdaad goed om even bij stil te staan hoe het zou voelen als we door onze eigen schuld niet meer mogen kiten daar....

En Zo Is Dat !!!!!!!!!!!!!  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.