Welke Trapeze???

Poeri

Juni 24, 2008, 17:44:22
edit2Rapporteer  
En nog een vraag voor jullie^^

Ik moet nu ook een HeupTrapeze gaan kiezen. Maatje van me heeft de Liquid Force Luxury gekocht, deze gaat bij mij iets of wat omhoog als wel met onze 4m2 buster aan het klote zijn. Hoor ook dat Pat Love heerlijk zit?

Mijn eerste keuzes zijn Mystic Warroir 07/08 of Mystic Firestarter.

Wat zijn jullie ervaringen en/of problemen met deze Trapezes?
Suggesties zijn ook welkom:D

PS: NeilPryde goede wetsuits?

Greetzzzz Poeri
(HJ) MINI-ME

Antwoord #1 Juni 24, 2008, 17:58:13
edit2Rapporteer  
Ik wil je niet afzeiken maar miss ff de zoekfunctie gebruiken want staat veel info op en dan hebben we de recensies in het verleden niet voor jan L.. zitten maken  Undecided..

Zelf heb ik de Pat Love. Die zit lekker, gaat niet omhoog en geeft geen irritatie.
Nadeel van de Warrior is dat hij hard is en soms gaat irriteren.

Dus gewoon ff passen

zomaar een link binnen de zoekfunctie  loser
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,22744.0.html
Hardcorekiter

Antwoord #2 Juni 24, 2008, 18:27:07
edit2Rapporteer  
ik heb een mystic darkrider lekker stevig in de rug kruipt niet snel omhoog en is nie al te duur suc 6 met zoeken
crahsdummie
Gast
Antwoord #3 Juni 24, 2008, 18:31:24
edit2Rapporteer  
gewoon naar sjop gaan en trapeze kopen die bij jou t lekkerst zit
johan

Antwoord #4 Juni 24, 2008, 22:18:03
edit2Rapporteer  
ik heb de warrior getest (2007) en die pijnigt mijn heupbeen. Nu heb ik een Pat Love en die zit inderdaad heerlijk en blijft op z'n plek, ook na de wind van afgelopen zondag Smiley
vissie

Antwoord #5 Juni 25, 2008, 02:20:31
edit2Rapporteer  
Shop gaan en passen deed ik ook.
de warrior vond ik echt zo naar zitten.
En heb de pat love wire waist gehaald
Zit mij top
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #6 Juni 25, 2008, 02:50:06
edit2Rapporteer  
Passen ja....

En ik moet zeggen dat ik toch maar bij mn zittrapeze blijf...had er 1 te leen die wel goed zit, maar voel tijdens het varen toch constant een druk om mn middel en zit er toch een beetje mee te hannessen.
Aangezien ik gewoon 0 last heb van mn zittrapeze blijf ik daar lekker bij...staat alleen wat minder cool...maarja...so be it!
Erik de Berik

Antwoord #7 Juni 25, 2008, 04:52:42
edit2Rapporteer  
 Grin Warrior zit heerlijk bij mij,maar ja......niet iedereen heeft zo,n goddelijk lichaam als ik. LOL  (Warrior-Pat Love -Darkrider=allemaal top) Goed passen ,maar je weet t eigenlijk pas goed na een lekkere sessie.Sucses ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.