PDJ
Gast
|
Ik kom uit rotterdam en zat net op rijnmond.nl maar daar geven ze het ook aan 5-7 bft.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Dan gaan we weer eens lekker windsurfen met een 4.1 of 4.7...........................yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
KiteKoe®t
|
zelf ben ik 95kg en heb nog een AR-5 9.5 in het stof staan. Denk dat ik daarmee eens even ga raggen dan !
|
|
|
KiteDemon
|
Yeah!!! Eindelijk weer knallen met m´n 8!!!
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Da's donderdagavond avondsessie op de Grevelingendam dus!!! En als niemand mijn 5,5 CO2 koopt kan ik die misschien eens aan de tand voelen
|
|
|
globerider
Gast
|
soo da ziet er goed uit toch maar eens mijn 9 opgaan halen. ben wel eens benieuwd of ze echt z'n groot windberijk hebben
|
|
|
Emiel
|
ik g mads nadoen met me 5m op het binnenwater(20 knope) heb dr nu al zin in ;D
|
|
|
-DAVE-
Gast
|
Even Koplampen op me kite plakken, 2 uur s'nachts is de wind op z'n TOP!
|
|
|
Emiel
|
vliegerop heeft lichtjes voor in je vlieger kunnen ook in je kite lijkt, welmoeilijk golven kijken ;D
|
|
|
Frits
|
ik heb zoiets ook wel eens in een winkel zien liggen... kitelight heette dat vlgns mij...
|
|
|
Tomislav
Geen avatar
|
Mannen en vrouwen, ik heb er ook zin in om met een piepkleinkiteje te knallen wo/do a.s. maar heb je ook gezien hoeveel regen Windguru opgeeft en dat www.weer.nl op zwaar onweer staat? Gaan we dan nog steeds?
|
|
|
nacra55
Gast
|
Ik heb zo'n beetje alles gechecked wat er te checken valt.
En inderdaad dikke wind ergens tussen woensdag en donderdag sterkte 6-7 Bfrt.
Dus als je voetbal wilt kijken en een 8 hebt mag je die aan mij uitlenen.
Mzzl,
Jeroen
|
|
|
jaapd
|
Kijk maar uit
Weeronline voorspelling ameland woensdag avond: windkracht 5 met stoten van windkracht 9
|
|
|
jaapd
|
of zandvoort woensdagmiddag: windstoten 100 km/u
|
|
|
Erik Verhe1j
|
eerst afwachten. Onweer/regen En zulke wind? Kan er weleens hard aan toe gaan!
|
|
|
Martin S
Gast
|
ik kom wel foto's maken op autoplaya
7 is mij iets te veel
|
|
|
Emiel
|
op stichtse brug, zw5 stoten 90 km/uur(das f*cking 9bft!!!!!!!!!) pas dus bij zee ook zeker enorm op!!! ik twijfel zelfs om met me 5 te gaan
|
|
|
Erik Verhe1j
|
emiel jij kan beter maar een boterhamzakje pakken, sticker van best erop en je bent lekker overpowerd! haha
|
|
|
Emiel
|
denk dat k met me 1,8 ga moet k em morge ff reparern, zit nog een scheur van 20cm in(over de hele breedte dus : )
|
|
|
KiteDemon
|
Guru ziet er wel lekker gekleurd uit de rest van de week.
|
|
|
Japairman
|
Rondom het water bij andrijfiebeach(autostrand) flinke lichtmasten plaatsen zoals in een stadium dan kunnen we snachts doorblijven knallen. ;D
|
|
|
Jeks one
|
ik blijf lekkr thuis, achter de buis. ik ga wel weer als het wat rustiger is. mazzl
|
|
|
KiteDemon
|
Ik ga maar weer eens een poging wagen op de locale plas hier in Zoetermeer (lekker gelijk om de hoek) dus geen reistijd. Het EK kan echt niet tippen aan 7 bft en de bijbehorende fun.
|
|
|
KiteKoe®t
|
Mannen, let op. Geen onnodige risico nemen morgen en overmorgen!!!Lees maar: -------------------------------------------------------------------------------- Het Koninklijk Nederlands Meteorologisch Instituut (KNMI) heeft een voorwaarschuwing doen uitgaan voor extreem weer. Hierbij wordt met name voor zware windstoten gewaarschuwd. Morgen trekt een diep Atlantisch lagedrukgebied via Engeland naar de Noordzee dat kan zorgen voor een onstuimige dag met veel wind en regen. Morgenmiddag kunnen zowel langs de kust als boven land zeer zware windstoten (tot meer dan 100 kilometer per uur) voorkomen. Omdat veel bomen in bloei staan is de kans op schade door omgevallen bomen of afgewaaide takken groot. -------------------------------------------------------------------------------- Kiten met zulke windstoten is zwaar link. Windstoten van 100 km per uur zijn windstoten van 10 bft!! Het is "maar" een voorwaarschuwing maar neem dit niet met een korreltje zout! succes voor degene die wel gaan
|
|
|