michiel v geel

|
ja. ik hoor tot de 10% beste ouwehoerders op mijn spot
|
|
|
Idefixe

|
10% zwaarste , oudste en wsch ook meest bierdrinkende ga ik dan wel weer redden 
|
|
|
Wimt

|
ja. ik hoor tot de 10% beste ouwehoerders op mijn spot
Stel je kwetsbaar op Michiel; jij bedoelt de 10 % beste kiters!
|
|
|
Wimt

|
10% zwaartse , oudste en wsch ook meest bierdrinkende ga ik dan wel weer redden  Typisch nederlands voor deze kite-atleet, jong en sap drinkend, want dat bedoel je toch? Leer toch een beetje opscheppen, net als ik. Ik ben dus de meest kwetsbare tot nu toe. En ja, ik ben ook een kite-atleet, anders zou ik nooit een krasje durven zetten op een auto (zie auto-vrij Neeltje-Jans)
|
|
|
michiel v geel

|
bier ga ik echt niet redden (niet zo ik zo zuiver ben maar dr zijn wat hardcore zuiperds op het strand in katwijk)
10% beste kiters, hmm laat ik eens ja zeggen
|
|
|
Wimt

|
Welk schaap volgt?
|
|
|
onzin

|
kan net een beetje varen dus ik bezit 10% van het hele kitesurfen denk ik
|
|
|
wazzaah

|
Teveel vrije tijd WimT?  Als je nou zou vragen 10 beste kiters van je beach 
|
|
|
Wimt

|
ik sluit me bij jou aan; teveel vrije tijd
|
|
|
FlyingBee
Geen avatar
|
Zeker hardcore bierzuipers op Katwijk haha. Vanaf begin en tot het eind is het motto daar geloof ik  . 10% best hmmm geef me eerst me 6 weken vakantie  En kwetsbaar opstellen :S Ja ik kneus bijna latijd mijn ribben voeten liggen altijd open en heb vaak koppijn wanneer ik een head first maak en niet tegen kan houden. Vandaar ook een huge FIRST AID kit mee op vakantie  . Verband erom en knallen maar weer
|
|
|
Wimt

|
kan net een beetje varen dus ik bezit 10% van het hele kitesurfen denk ik
10% aan kitemateriaal, of bedoel je 10 % aan kitesurf-slaven?
|
|
|
Wimt

|
@ flying bee, doe meteen dat verband maar om jouw vingers, want je typt veel te bescheiden. Ik heb wel anders gehoord ( denk ik).
|
|
|
onzin

|
dat laatste
|
|
|
Wimt

|
(denk ik) ?
|
|
|
|
Wimt

|
Hehe, het duurde effe, staat er dus nog iemand voor paal, naast mij  .
|
|
|
Davidov

Logs: 0 | 27 uur
|
Wimt, jij bent gewoon de überbeul op alle spots.
In dik 20 knopen nog loops trekken met die New 11m² van je!
|
|
|
Wimt

|
Gatverdarie Davidov, nou begin je te liegen. Kocht ik laatst een kite, zat er slechts 1 leash bij. `Dat zijn er 3 teweinig' zei ik tegen de verkoper. Toen wees hij me erop, dat daarvoor de 4 lijnen bedoeld waren. En dat is echt nog niet zo lang geleden. Echt, ik verslikte mezelf, toen ik dit net voorlas aan mijn vriendin, over super-ego gesproken, maar ik moest erg lachen om mijzelf  .
|
|
|
|
Kevin

|
haha thankz 
|
|
|
¦Tim¦

|
ik hoor niet bij de 10% van de beste van de spot maar ben gewoon de beste op mijn spot  om het goede voorbeeld te geven  jammer dat ik er nooit in de buurt ben  MAAR WINT EVEN IETS ANDERS...ZAG IK JOU NOU UITHAKEN OP NEELTJE !!!!1!!!??? je sprong de lucht in en haakte uit echt hoog was het maar da heef nie die new kite is je aan het veranderen niet? wel crea blijven hoor 
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
gut gut, dit gaat nergens over. ik zeg maar zo; praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent......... slot. 
|
|
|
crahsdummie
Gast
|
ik behoor tot de 10% met t meest gesloopte lichaam
|
|
|
Wimt

|
ik hoor niet bij de 10% van de beste van de spot maar ben gewoon de beste op mijn spot  om het goede voorbeeld te geven  jammer dat ik er nooit in de buurt ben  MAAR WINT EVEN IETS ANDERS...ZAG IK JOU NOU UITHAKEN OP NEELTJE !!!!1!!!??? je sprong de lucht in en haakte uit echt hoog was het maar da heef nie die new kite is je aan het veranderen niet? wel crea blijven hoor  Ja, top-easy kite. De eerste kite die het ook langer volhoudt dan 1 jaar, denk ik. Nog geen enkele verouderingsverschijnselen.
|
|
|