hoe werkt de noodhendel van de bularoo???

Best-Warro-08
Gast
Juli 10, 2008, 22:53:02
edit2Rapporteer  
hoe werkt de noodknop van de bularoo want hij schoot er vandaag uit en er gebeurde nietss

en hoe kan je het beste tegen wind je moet dan toch half wind varen

thxxx
Lex

Antwoord #1 Juli 10, 2008, 22:58:17
edit2Rapporteer  
Tegen de wind in gaat niet lukken....  Cheesy
Idefixe

Antwoord #2 Juli 10, 2008, 23:00:12
edit2Rapporteer  
JOW:
Citaat
hoe werkt de noodknop van de bularoo want hij schoot er vandaag uit en er gebeurde nietss 

VOORDAT je met welke vlieger dan ook het water op gaat moet je precies weten hoe je safety werkt en wat er gebeurd als je deze activeert!!  Dat begint dus al dmv voorlichting van/door de verkoper. FF terug en vragen dus!

Citaat
"tegen de wind in" doe je op de fiets. ( heb ik dus een pleuris hekel aan  schater) in de zeil en ook de kitesurf wereld noemen we dat hoogte lopen. Voor het antwoord kun je het beste even de zoekfunctie gebruiken dan. Ik neem overigens maar ff aan dat je les gehad hebt.  Wink
kite safe!
GlennVegas
Gast
Antwoord #3 Juli 11, 2008, 02:06:28
edit2Rapporteer  
pfffffffff de laatste tijd he... komen beginners (zonder les) met bosjes en vliegen daarna in de bosjes :S.... loopen over het strand... zijn met zijn 2en en geven kite en harnas tegelijk met kite in de lucht aan elkaar over haha.... vliegen bij elkaar erin.. laten de kite in het windvenster op... weten niet hoe safetys werken... etc..
Micky

Antwoord #4 Juli 11, 2008, 04:05:36
edit2Rapporteer  

thxxx

Aan de ene kant hou je je hart vast als er dit soort vragen gesteld worden....

Aan de andere kant, gelukkig steld hij deze vraag... Undecided
vissie

Antwoord #5 Juli 11, 2008, 08:29:37
edit2Rapporteer  
Hallo mensen/
Maar als je nou een kite besteld via eenn shop.
Zoals ik van plan ben.
Omdat ik weinig in shops kom en waar ik de bul haal gewoon goedkoop is en niet dichtbij?
Hoe moet je het dan doen?
Ik neem sowieso les.
martijn

Antwoord #6 Juli 11, 2008, 08:37:04
edit2Rapporteer  
bij je les wordt dat allemaal uitgelegd als het goed is
Le Ber

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #7 Juli 11, 2008, 08:38:59
edit2Rapporteer  
Les nemen en manual lezen (ook die van je bar, want daar zitten de noodvoorzieningen op): http://www.bestkiteboarding.com/Manuals .
Roderick

Geen avatar

Antwoord #8 Juli 11, 2008, 10:22:02
edit2Rapporteer  
Hallo mensen/
Maar als je nou een kite besteld via eenn shop.
Zoals ik van plan ben.
Omdat ik weinig in shops kom en waar ik de bul haal gewoon goedkoop is en niet dichtbij?
Hoe moet je het dan doen?
Ik neem sowieso les.

Bellen met de verkoper is ook een optie... (Zou ik sowieso altijd doen als ik iet koop via internet.) Ik weet dat Willem van Boardsports.nl ook wel eens kites aflevert op het srand. Kun je meteen zien hoe het werkt...
(HJ) MINI-ME

Antwoord #9 Juli 11, 2008, 16:25:32
edit2Rapporteer  
Les nemen en manual lezen (ook die van je bar, want daar zitten de noodvoorzieningen op): https://www.bestkiteboarding.com/Manuals .

Dit is idd de beste optie.. Gewoon manuel lezen en de site bekijken.. Vaak zijn er filmpjes op de verschillende sites van fabrikanten te vinden zodat een kind de was kan doen (kiten in dit geval)  Undecided
diederik

Antwoord #10 Juli 11, 2008, 17:21:22
edit2Rapporteer  
de tering....waar gaat het heen
c0g

Geen avatar

Antwoord #11 Juli 13, 2008, 11:12:20
edit2Rapporteer  
Help die gast nou gewoon in plaats van te mekkeren. Hier heeft ie toch niks aan?
Idefixe

Antwoord #12 Juli 13, 2008, 11:16:47
edit2Rapporteer  
Help die gast nou gewoon in plaats van te mekkeren. Hier heeft ie toch niks aan?
als je met zo weinig basiskennis het water op gaat dan is de enige tip die je hier met verantwoording kunt geven: Neem a.u.b. nog een les.
Mees..

Antwoord #13 Juli 15, 2008, 01:20:05
edit2Rapporteer  
half wind, nood hendel? Ik sluit me geheel bij idefixe aan. Door alleen al een beetje te surfen op het web en een beetje in te lezen hoef je dit soort vragen ook niet te stellen.
OT: Deja vu? Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.