Kiters omgeving 't gooi gezocht

KiteChick23

Juli 14, 2008, 20:15:34
edit2Rapporteer  
Hallo!

Ben opzoek naar mensen die net als ik opzoek zijn naar een kite buddy.
ben 23, woon in Huizen, en heb een auto om naar super spots te rijden Wink

ben wel nog een stuntellige beginner, heb een paar lessen gehad en ben nog bezig met het waterstarten Smiley
heb nu nog maar 1 kite (F-one tribal II) 8m dus heb best wel wat wind nodig om te kunnen kiten....

voeg me toe op MSN of stuur ff een mailtje als je het leuk lijkt om samen te gaan kiten!
Groejtes
Annelieke

Annehj15@hotmail.com
Gewoon_Mart

Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #1 Juli 14, 2008, 20:25:51
edit2Rapporteer  
Succes met zoeken, hoe meer kite chicks hoe beter Wink

Have fun!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #2 Juli 15, 2008, 02:09:09
edit2Rapporteer  
Hallo Annelieke...

Er zijn zat kiters in omgeving van het Gooi.
Gaat vast lukken om een kitemaatje te vinden.

Ps Waarom een 8m2 om mee te beginnen of weeg je 35 kg  Roll Eyes
KiteChick23

Antwoord #3 Juli 15, 2008, 07:23:50
edit2Rapporteer  

ik weeg idd geen 35kg (wel 65) en heb me eigenlijk een beetje laten ompraten door de shop, doordat ik dacht voorzichtig te beginnen met een kleine maat...ben er nu dus ook wel achtergekomen dat het niet zo slim is geweest.
Gewoon_Mart

Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #4 Juli 15, 2008, 07:44:40
edit2Rapporteer  
Ach met een 8 kan je ook prima varen ListenToMe met 65kilo, alleen moet er wat hardere woei zijn.....

Ik vaar af en toe met mijn 9 en 99kilo  schater dus dan moet jij dat ook kunnen!! YeSS

Succes! ThumpsUp
K'X

Geen avatar

Antwoord #5 Juli 15, 2008, 14:07:01
edit2Rapporteer  
Er zijn wel meerdere kiters in t gooi...Niet allemaal kitesurfers, maar dat valt te leren..

Ik woon zelf in almere.. komend weekend ga ik weer even oefenen op workum dan huur ik materiaal terwijl me vriendin haar eerste les volgt(als er nog plaats is).

Ik ben nu zover dat het waterstarten voorspelbaar is en alles wat volgt is een verassing of bonus.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #6 Juli 15, 2008, 19:02:18
edit2Rapporteer  

ik weeg idd geen 35kg (wel 65) en heb me eigenlijk een beetje laten ompraten door de shop, doordat ik dacht voorzichtig te beginnen met een kleine maat...ben er nu dus ook wel achtergekomen dat het niet zo slim is geweest.

Kun je de kite niet meer omruilen...

Je kunt beter voorzichtig beginnen in een stabiele rustige wind 12 t/m 19 knoop dan dat je maar een paar kite dagen kan varen.. Met jou gewicht was de 11m2 de juiste maat geweest om in de zomer dagen te gaan oefenen..

Succes and have Fun  ThumpsUp
KiteChick23

Antwoord #7 Juli 15, 2008, 23:11:17
edit2Rapporteer  
ik zat er idd aan te denken om er een 11 naast te hebben, zodat ik bijna altijd kan varen. maar eerst maar even sparen, of weet iemand een goede deal voor me...??

K'X> ik ben nog aan het stuntelen met het waterstarten...als dat al lukt is dat mijn bonus/ verrassing Wink
(HJ) MINI-ME

Antwoord #8 Juli 16, 2008, 00:30:00
edit2Rapporteer  
ik zat er idd aan te denken om er een 11 naast te hebben, zodat ik bijna altijd kan varen. maar eerst maar even sparen, of weet iemand een goede deal voor me...??

K'X> ik ben nog aan het stuntelen met het waterstarten...als dat al lukt is dat mijn bonus/ verrassing Wink

Nadaeel van de kite die je nu hebt is dat je alleen met harde en dus vaak onstumige wind kan gaan kiten en dat de 8m2 erruhhhh snel is voor een beginner... dus toch miss inruilen voor een 11m2 of idd een 11m2 erbij  loser
KiteChick23

Antwoord #9 Juli 16, 2008, 14:14:55
edit2Rapporteer  
Hey MINI-ME alles goed en wel maar ben geen "Loser" he!!
maar bednkt voor de info moet nu alleen nog ff een niet te dure 11m vinden. heb je misschien een tip voor me?
Mriek

Antwoord #10 Juli 16, 2008, 22:29:34
edit2Rapporteer  
Hey chicky, 'k had al gezien dat jij het bent hoor! Goed concept he, het gaat als een lopend vuurtje! Heb ook al aardig wat kennissen en lifts gescoord :-) Neemt niet weg dat we binnenkort zeker ook weer samen op pad moeten! CYA!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #11 Juli 16, 2008, 23:54:26
edit2Rapporteer  

Snap je niet  Undecided

TIP.. informeer bij kteschool of ze nog een 11m2 Tribel2 hebben liggen (voor weinig)
Molliebollie

Antwoord #12 Juli 17, 2008, 00:07:19
edit2Rapporteer  

Snap je niet  Undecided

TIP.. informeer bij kteschool of ze nog een 11m2 Tribel2 hebben liggen (voor weinig)

Je bent genaaid: http://frontpage.fok.nl/nieuws/95547/-Mini-Me:-sekstape-was-wraakactie-van-ex.html
kitebart

Antwoord #13 Juli 17, 2008, 00:16:00
edit2Rapporteer  

Snap je niet  Undecided

@mini me  " loser "  betekend loser, dus sommige mensen vinden het niet leuk als je dat plaatst achter een bericht  loser  Smiley
Morres

Antwoord #14 Juli 17, 2008, 10:28:51
edit2Rapporteer  

Nadaeel van de kite die je nu hebt is dat je alleen met harde en dus vaak onstumige wind kan gaan kiten en dat de 8m2 erruhhhh snel is voor een beginner... dus toch miss inruilen voor een 11m2 of idd een 11m2 erbij  loser
Onzin, ik vaar mn 8 mtr ook al bij 16 knopen, het is wel waar dat je wat meer wind nodig hebt en nog extra wind om te leren, maar het moet wel kunnen.
Desondanks vind ik ook dat je een 10-11mtr had moeten 'aangesmeerd' krijgen Wink
viris

Antwoord #15 Juli 17, 2008, 11:12:12
edit2Rapporteer  
Kan je de kite van Ilona (11m2) niet overkopen?
(HJ) MINI-ME

Antwoord #16 Juli 17, 2008, 12:06:08
edit2Rapporteer  
maar bednkt voor de info moet nu alleen nog ff een niet te dure 11m vinden. heb je misschien een tip voor me?

Snap je niet  Undecided

@mini me  " loser "  betekend loser, dus sommige mensen vinden het niet leuk als je dat plaatst achter een bericht  loser  Smiley

Dat snap ik... kom niet uit een"ei" maar ik zeg nergens dat iemand een "loser" is dus dat is dan ook de reden waarom ik het bericht niet begrijp.

@ Morres.... wij bedoelen dus hetzelfde.. om de low-end uit een kite te kunnen halen heb je wel wat techniek nodig. Aangezien kitechick nog aan het beginnen is kun je dus stellen dat de juiste wind om te oefenen met de 8m2 zal dan ongeveer gaan liggen tussen de 18-25 knoop.

Persoonlijk vind ik dat iets te veel wind en te snelle kite om te gaan experimenteren.
Bovendien ga je veel mooie kite(oefen)dagen mis lopen omdat de kite gewoon iets te klein is.
Snap dus idd de verkoper niet. Met een 11m2 had je een veel groter windbereik afgedekt. Bovendien kun je dan, zoals ik al zei, oefenen in een middelmatige wind...

Have fun
KiteChick23

Antwoord #17 Juli 17, 2008, 12:33:45
edit2Rapporteer  
@Viris dat zou kunnen, ik wist niet dat zij nogsteeds van die kite afwil, omdat ie eigenlijk gewoon super goed is...maar goed, ik denk dat zij er ook nog best wel wat geld voor wil, omdat ik weet wat zij er voor heeft moeten betalen en dat is net ff een beetje te veel voor me... maar bedankt voor de tip! Smiley

@MINI-ME: het is je vergeven. Heb gister idd een mailtje naar me shop&school gestuurd of ze nog een 11 hebben liggen voor een mooie prijs. heb er ook 1 gevonden via de 2hands afdeling van deze site maar ik weet niet hoe slim het is om via het internet een kite te kopen...ik zal jullie op de hoogte houden Smiley

groetjes!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.