HDFrank
|
Heel simpel gedacht.
Maar als ze na 2 maanden nog niet naar je smacht is het niet de ware voor jou.
Als ze na een paar weken al weer gaat sms'en en bellen, probeer je er nog wat van te maken.
Let op! Vrouwen zeggen nooit wat ze denken. Ze doen altijd DE dingen om hun beoogde doel te bereiken.
Sterke gozer!
|
|
|
leeany
|
heb hetzelfde ong. wel gehad, ook iets meer als een jaar, alleen die van mij had na 2 weken een nieuwe (ho') maargoed.. weet wel hoe je je voelt, bij de eerste gedachte hoop je natuurlijk dat het weer goed komt. en blijf je er maar over denken enz.. ik zou niks van je zelf laten horen, maar het van haar kant laten komen. anders wordt het irritant van haar uit gezien, en opdringerig. maar ken jou vriendin niet, en jou ook niet. dus wie ben ik..
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
heb hetzelfde ong. wel gehad, ook iets meer als een jaar, alleen die van mij had na 2 weken een nieuwe (ho') maargoed.. weet wel hoe je je voelt, bij de eerste gedachte hoop je natuurlijk dat het weer goed komt. en blijf je er maar over denken enz.. ik zou niks van je zelf laten horen, maar het van haar kant laten komen. anders wordt het irritant van haar uit gezien, en opdringerig. maar ken jou vriendin niet, en jou ook niet. dus wie ben ik.. Ik ben inderdaad van plan om na vandaag niks meer van me te laten horen, heb haar uitgenodigt om maar een keer op mijn kamer te komen kijken als ik die heb in A'dam en gezegd dat ik naar het heden kijk ipv vast te blijven zitten in het verleden.
|
|
|
onzin
|
ik herken dit ook een beetje in een vroegere relaatie van mij je geeft om iemand en iwl er alles aan doen om hett goed te maken maar het komt van 1 kant en dat is de jouwe en daar maken ze vaak gebruik van laat zo weinig mogelijk van je horen en loop het zo veel mogelijk uit de weg want jij vreet jezelf op van binnen en soms ga je dan dingen zien die er niet zijn en maak je je zelf helemaal gek en dat zijn ze helemaal niet waard
sterkte kerel
|
|
|
sam
|
inderdaad gasten jullie verwoorden het goed. Doe je eigen ding... als het van een kant komt is het toch maar een waste of time...
|
|
|
Boudewijn
|
bedankt mensen voor de tips. Ik opende dit topic met een verslagen leeg gevoel en geen idee wat ik nu moest doen (je zal het zelf misschien ook wel eens gehad hebben). Nu door deze antwoorden ben ik toch weer met mijn voeten op de grond geraakt, het verslagen gevoel zit er nog wel natuurlijk maar ik denk dat dit geleidelijk aan wel gaat verdwijnen, ook al ben ik ervan overtuigd dat er nog genoeg momenten gaan komen dat ik me flink niks voel.
|
|
|
sam
|
Het leven is geen krentebol.
Het leven is een pik!
af en toe kei en kei hard!!
|
|
|
Joy.H
|
only time can heal this wound.......de mensen hierboven hebben gelijk als het van 1 kant komt zal het nooit een fatsoendelijke relatie zijn/worden.....veel sterkte en probeer gewoon zo veel mogelijk afleiding te vinden dan ben je er het snelste vanaf en kun je later altijd kijken wat je doet
|
|
|
@LaurenS
|
Sterkte gast.Ik denk dat we dit allemaal wel minimaal een maal meemaken en meegemaakt hebben.Op dat moment voel je je echt k*t. Proberen je eigen weg te zoeken en langzaam maar zeker kom je weer boven drijven
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
*kuch* zomer? vrijheid blijheid? look @ the bright side! Amsterdam man, verruim je horizon... tja er moet ook iemand zijn die dit geluid ff laat horen
|
|
|
|
Boudewijn
|
*kuch* zomer? vrijheid blijheid? look @ the bright side! Amsterdam man, verruim je horizon... tja er moet ook iemand zijn die dit geluid ff laat horen je hebt hier natuurlijk gelijk in ik weet het. Het is ook dichter bij zee dus kan i9k eindelijk leren kitesurfen want deze zomer heb ik dat amper gedaan (na 10 kmeter waterstart lukt t nog niet) en dat met mijn eigen gear (2 boxer sle's 9 en 12 en een haze van 1.29m
|
|
|
gerco
|
na je bent niet de enige met liefdesverdriet deze periode man gisteren eens lekker wezen surfen om m'n gedachten te verzette, en dat helpt
|
|
|
|
leeany
|
iedereen gaat uit elkaar en komt samen in de kitelounge.. heel vreemd maar een keer heel veel drinken opstap en dan ( wel behoudend natuurlijk.. ) achter de vrouwen aan is ook rlxt sterkte!
|
|
|
Morres
|
tina.nl? j/k goodluck
|
|
|
Emiel
|
vet veel lekker chicks in adam, komt wle goed man! JIHAA ROCK'N'ROLL!
|
|
|
gerco
|
ja hoor joy zit er al lang op, maar post niet veel
|
|
|
vissie
|
Kl*te man. 1 troost. wat ook al gezegt wordt kwam 1 x in adam en keek me ogen uit dus.. Dat moet goed komen.. Zoek wat afleiding
|
|
|
Joy.H
|
ja hoor joy zit er al lang op, maar post niet veel o vandaar
|
|
|
Jasper944
Geen avatar
|
Sterkte man.. Btw, jij zit ook op het DBB forum, of niet ? wtf ja, wie ben jij daar? Zelfde als hier , maar lees veel en post daar bijna nooit..
|
|
|
Braddyx
|
Boudewijn klote voor je, echt meen ik echt!
Luister!
Natuurlijk kan je het nog niet zo zien, en begrijp ik zeker jou gevoel van verlies!
Zie het zo, dit is rottigste moment van je leven tot nu toe en zie je het ontzettendt negatief allemaal,.....leer van dit moment want je krijgt hier een ontzettende ervaring aan die je voor de rest van je leven kan gebruiken (misschien besef je dat nu nog niet), geniet van de mooie momenten die je tot nu toe heb meegemaakt met je buddie's, ouders, familie, denk aan die momenten,.....doe gewoon je ding en probeer haar niet tot vervelens toe te bellen, hetbeste is dat je helemaal maar dan ook helemaal niets meer van je laat horen (vrouwen vinden dat echt niet leuk en denken dat je een andere heb),...doe gewoon je ding,...en probeer te genieten van de dag je mag beleven.
Gr Brad/ IJmuiden
|
|
|
Boudewijn
|
Boudewijn klote voor je, echt meen ik echt!
Luister!
Natuurlijk kan je het nog niet zo zien, en begrijp ik zeker jou gevoel van verlies!
Zie het zo, dit is rottigste moment van je leven tot nu toe en zie je het ontzettendt negatief allemaal,.....leer van dit moment want je krijgt hier een ontzettende ervaring aan die je voor de rest van je leven kan gebruiken (misschien besef je dat nu nog niet), geniet van de mooie momenten die je tot nu toe heb meegemaakt met je buddie's, ouders, familie, denk aan die momenten,.....doe gewoon je ding en probeer haar niet tot vervelens toe te bellen, hetbeste is dat je helemaal maar dan ook helemaal niets meer van je laat horen (vrouwen vinden dat echt niet leuk en denken dat je een andere heb),...doe gewoon je ding,...en probeer te genieten van de dag je mag beleven.
Gr Brad/ IJmuiden
thx bro, ben er druk mee bezig om niks van me te laten horen, het gaat goed tot nu toe. Dit klinkt misschien patserig en dat is het zeker niet bedoelt maar ik weet gewoon dat ze geen vriend vindt die zo goed voor haar kan zijn dan ik voor haar was.
|
|
|