Harry vogelenzang geldnood?

wessel on air

Berichten: 9
Antwoord #50 Juli 22, 2008, 12:49:45
edit2Rapporteer  
morres.. .. lees eens goed.. 10 x per jaar varen !!! niet dat het 10x hard waait.. kite jij meer dan 10x p jaar met je 7 in nl dan ?? dan heb je echt geen fuk te doen zeker!! met je geouwehoer.. met je kitedyslectie.. muhahaha gewoon beuken

er zijn nog steeds geen ongelukken gebeurd in al die tijd met harry , zelfs niet met 40 knp Wink
dus opzich best knap als hij geen iko is en zoveel mensen draait en het toch nog goed  afloopt..

lekker zeuren met zijn allen daar zijn jullie goed in.. niks NL met al zijn regeltjes.... !!!!
niksforum.. ban me maar.. heb het helemaal gehad met jullie KITEHOMO"S met je broekjes en lycras.. en vergeet je boardlease niet ... anders raak je je bord nog kwijt in het natuurgebied!!
LOSERS
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #51 Juli 22, 2008, 13:00:42
edit2Rapporteer  
morres.. .. lees eens goed.. 10 x per jaar varen !!! niet dat het 10x hard waait.. kite jij meer dan 10x p jaar met je 7 in nl dan ?? dan heb je echt geen fuk te doen zeker!! met je geouwehoer.. met je kitedyslectie.. muhahaha gewoon beuken

er zijn nog steeds geen ongelukken gebeurd in al die tijd met harry , zelfs niet met 40 knp Wink
dus opzich best knap als hij geen iko is en zoveel mensen draait en het toch nog goed  afloopt..

lekker zeuren met zijn allen daar zijn jullie goed in.. niks NL met al zijn regeltjes.... !!!!
niksforum.. ban me maar.. heb het helemaal gehad met jullie KITEHOMO"S met je broekjes en lycras.. en vergeet je boardlease niet ... anders raak je je bord nog kwijt in het natuurgebied!!
LOSERS


Goh.....reactie zegt al voldoende lijkt mij.......

Lees volgende keer eerst ff alles voordat je reageerd.
Je ziet nu al zat beginners die in extremere omstandigheden hun te grote kite pompen om eens lekker te gaan oefenen. En moet het dan eerst gruwelijk misgaan in een lesje voordat mensen hun koppie gaan gebruiken.
Nogmaals, een fouter signaal kan je niet afgeven bij zulke acties.
Face it, het gaat hier om pure commercie ten koste van........
Super Cooper

Berichten: 257
Antwoord #52 Juli 22, 2008, 13:03:47
edit2Rapporteer  
hmm miscchien: wessel = Harry   Grin
wessel on air

Berichten: 9
Antwoord #53 Juli 22, 2008, 13:11:29
edit2Rapporteer  
jullie hebben helemaal gelijk.. toch altijd leuk om hier 1 keer per jaar wat olie op het vuur te gooien in plaats van dom meelullen met iedereen.. STOP HEM maar .. die italiaanse bandiet Wink
wessel on air

Berichten: 9
Antwoord #54 Juli 22, 2008, 13:13:17
edit2Rapporteer  
GEZOND VERSTAND GEBRUIKEN MENSEN... je spring toch ook niet zonder parachute..
nu in 1 keer ligt je leven in de handen van een kitesurfinstructeur.. kom op zeg.. je hebt toch
zelf ook een hoofd..
arjanschip

Berichten: 311
Antwoord #55 Juli 22, 2008, 13:19:22
edit2Rapporteer  
GEZOND VERSTAND GEBRUIKEN MENSEN... je spring toch ook niet zonder parachute..
nu in 1 keer ligt je leven in de handen van een kitesurfinstructeur.. kom op zeg.. je hebt toch
zelf ook een hoofd..
Het verschil is dat iedereen weet dat je zonder parachute geen kans maakt om te overleven. Een beginnende kitesurfer weet sowieso nog maar half dat er zoveel verschil is tussen verschillende kites en verschillende maten, en weet al helemaal niet met welke maat het op dat moment veilig is!
nepke

Geen avatar

Berichten: 75
Antwoord #56 Juli 22, 2008, 13:21:44
edit2Rapporteer  
Volgens mij zit die van jou vol met stront!!
je mist de essentie van het verhaal dude, maar ja aan je reactie te zien weet je niet beter
wessel on air

Berichten: 9
Antwoord #57 Juli 22, 2008, 13:32:31
edit2Rapporteer  
de italiaanse bandiet slaat weer toe!! al die nietsvermoedende kitesurfertjes in spe worden
uitgezogen en beroofd van hun veiligheid... god weet waartoe dit zal leiden.. misschien wel naar de hemel.. kitehigh!!
JTP_Joost

Berichten: 366
Antwoord #58 Juli 22, 2008, 14:05:09
edit2Rapporteer  
steeds vaker ook bij ons op t strand komen we beginners tegen die rustig met 30+ knopen een 12 op staan te pompen... vervolgens zijn wij als beter wetende kiters toch denk ik ook verantwoordelijk voor deze mensen en het behoud van de kitespots in Nederland.

Mijn idee zou zijn doe het niet en ga gewoon geen les geven in deze wind! ja het kan zo vaak goed gaan, maar wat als het wéér eens fout gaat. laten we met z'n allen gewoon zorgen dat er niet nog meer spots gesloten worden en en niet nog meer condoleance registers geopend worden!

een ongeluk is zelfs met weinig wind zo gebeurd... en met 30+ knopen en een VEEEL snellere kite nog sneller!

hou het alsjeblieft gewoon veilig en leuk voor iedereen!!!
rikdekker

Berichten: 737
Antwoord #59 Juli 22, 2008, 14:23:13
edit2Rapporteer  
het probleem is gewoon dat beginners/lessers zich veilig voelen en Harry/instructeurs vertrouwen..." met lessen gingen we ook met vet harde wind, dus ik ga dadelijk ook naar het strand, volgensmij waait het ongeveer net zo hard, kan ik mooi oefenen met springen!

ik ken de beste man helemaal niet, maar kan me voorstellen dat lessers hem vertrouwen. vroeger geloofde je ook alles wat de juf/meester vertelde...

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #60 Juli 22, 2008, 14:31:26
edit2Rapporteer  
morres.. .. lees eens goed.. 10 x per jaar varen !!! niet dat het 10x hard waait.. kite jij meer dan 10x p jaar met je 7 in nl dan ?? dan heb je echt geen fuk te doen zeker!! met je geouwehoer.. met je kitedyslectie.. muhahaha gewoon beuken

er zijn nog steeds geen ongelukken gebeurd in al die tijd met harry , zelfs niet met 40 knp Wink
dus opzich best knap als hij geen iko is en zoveel mensen draait en het toch nog goed  afloopt..

lekker zeuren met zijn allen daar zijn jullie goed in.. niks NL met al zijn regeltjes.... !!!!
niksforum.. ban me maar.. heb het helemaal gehad met jullie KITEHOMO"S met je broekjes en lycras.. en vergeet je boardlease niet ... anders raak je je bord nog kwijt in het natuurgebied!!
LOSERS




De cursisten bepalen zelf.....want die kunnen het zo goed inschatten zkr? Dat het gebeurd kan je vast niks aan doen, dat je het goedkeurt snap ik niet.

Overigens ouwehoer je wel dom dat het hier 10x per jaar hard waait

1: Ga normaal doen, 1e en laatste waarschuwing, je reacties zijn van betreurenswaardig niveau
2: Wat praat je nou vaag? Jij beweert dat men hier niet vaker dan 10x per jaar met een 7 vaart. Ik heb dit jaar al minstens 40 sessies met mn 8 meter gehad.
3: zout op met je domme opermkingen als 'met je kitedyslectie
4: Wat ZEIK je nou over het forum, er zijn een aantal users die het blijkbaar niet op de school van Harry hebben, als het je hier niet bevalt, rot je toch een eind op
nepke

Geen avatar

Berichten: 75
Antwoord #61 Juli 22, 2008, 14:44:50
edit2Rapporteer  
That's the Way..... go Morres!!!
Davidoff
Gast
Antwoord #62 Juli 22, 2008, 15:14:52
edit2Rapporteer  
harry, komt er maar in!
wessel on air

Berichten: 9
Antwoord #63 Juli 22, 2008, 15:17:27
edit2Rapporteer  
haha hoor hem nou.. kitehigh guru... wat een grap..
op je lijnen getrapt... ?? een 8 is geen 7 pikkebaas...
schrap die zielige account maar van me.. dit is toch te triest voor woorden..
beetje bakkelijen op de pc.. ga lekker varen man... met je 8 in 20 knp 40 x .. pfffft
jongens de ballen .. Wessel kapt ermee.. genoeg gehad van deze poppenkast .. mzzl
PC headset gangster.. poep is het beeeeeeeeeeeeeeeeeeeehh
Gerrie

Berichten: 231
Antwoord #64 Juli 22, 2008, 15:25:01
edit2Rapporteer  
Op zijn website staat:

"Wanneer wordt een les afgelast?
Wanneer er geen wind is (2 beaufort of minder) of als er teveel wind is (7 beaufort of meer), gaan de lessen niet door."
wessel on air

Berichten: 9
Antwoord #65 Juli 22, 2008, 15:32:26
edit2Rapporteer  
sorrie morres.. het spijt me.. mijn excuses

wessel on air

Berichten: 9
Antwoord #66 Juli 22, 2008, 15:34:23
edit2Rapporteer  
mijn broertje zat weer eens bijdehand te doen.. hij denk dat hij kan kiten.. heb hem even een schop gegeven
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #67 Juli 22, 2008, 15:39:40
edit2Rapporteer  
Op zijn website staat:

"Wanneer wordt een les afgelast?
Wanneer er geen wind is (2 beaufort of minder) of als er teveel wind is (7 beaufort of meer), gaan de lessen niet door."


Ha ha......beetje Piet Paulusma ..................wind: rond de 2 en 7 BFT.......
Kitesurfschool.nl

Geen avatar

Berichten: 66
Antwoord #68 Juli 22, 2008, 15:44:49
edit2Rapporteer  
Hi Erik en de rest van de Slufter-hufter-s,

Hier vind ik zonder van mijn tijd ! eerste kijk of vraag wat wij aan doen waren maandag voordat alle gekke dingen worden geroepen.

En Erik ga eerste leren kiten dan heb jij iets te vertellen "sorry"  

Ciao
Harry

Ps mijn lessen gingen niet door (behalfe 3mensen) en deze 3 mensen komen weer graag terug Happy naar huis ...als jij niet geloof vraag zelf hier is een van de zoveel Harry,

 

Ik vind het heel jammer dat het vandaag niet is doorgegaan.

 

grt

Frank


 frankverbeke1@yahoo.com


eind!  ga mijn lessen voorbereiden voor morgen of is morgen te geen wind lulekukken.
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #69 Juli 22, 2008, 15:48:19
edit2Rapporteer  
tijdens de les gebeurd er niks...

uhm als je nou eens wat beter zou lezen een aantal posts boven je wordt even een ongeluk beschreven Lips Sealed Roll Eyes
Kitesurfschool.nl

Geen avatar

Berichten: 66
Antwoord #70 Juli 22, 2008, 15:54:22
edit2Rapporteer  
Hi Gerrie,

Klopt wij gaan niet naar huis met wind!   juist wij geven graag les met veel wind ! dan heb ik en de rest van de instructeurs weinig te vertellen en de dag gaat lekker vlot "niet te geloven"

Voor de rest van de mensen die achter mee staan "Bedankt"

Ciao
Harry

Ps: heb jij problemen met de kitesurfscholen en beginners op de autostrand ga lekker ergers anders kiten of kan jij niet kiten!

Tot de volgende keer.
harry
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #71 Juli 22, 2008, 15:59:35
edit2Rapporteer  
Hi Erik en de rest van de Slufter-hufter-s,

Hier vind ik zonder van mijn tijd ! eerste kijk of vraag wat wij aan doen waren maandag voordat alle gekke dingen worden geroepen.

En Erik ga eerste leren kiten dan heb jij iets te vertellen "sorry" 

Ciao
Harry

Ps mijn lessen gingen niet door (behalfe 3mensen) en deze 3 mensen komen weer graag terug Happy naar huis ...als jij niet geloof vraag zelf hier is een van de zoveel Harry,

 

Ik vind het heel jammer dat het vandaag niet is doorgegaan.

 

grt

Frank


 frankverbeke1@yahoo.com


eind!  ga mijn lessen voorbereiden voor morgen of is morgen te geen wind lulekukken.

Kun je het misschien nog een keer overtypen zonder fouten en met een duidelijke zinsbouw?

Maar waarom ga je het water op als het KNMI oproept om thuis te blijven? Met veel wind is het fijn lesgeven zeg je, maar met de wind van gisteren is het volgens mij onverantwoordelijk (wat zeker 90% van de mensen hier me me eens is). Je hebt als instructeur wel een voorbeeldfunctie.
Super Cooper

Berichten: 257
Antwoord #72 Juli 22, 2008, 16:02:53
edit2Rapporteer  
Wat een vage posts allemaal. Een lesje zinsopboouw of Nederlands in het algemeen zou geen gek idee zijn.

Als ze dat nou eens gingen doen met <2 en >7 beaufort....
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #73 Juli 22, 2008, 16:17:37
edit2Rapporteer  
Hi Erik en de rest van de Slufter-hufter-s,

Hier vind ik zonder van mijn tijd ! eerste kijk of vraag wat wij aan doen waren maandag voordat alle gekke dingen worden geroepen.

En Erik ga eerste leren kiten dan heb jij iets te vertellen "sorry"  

Ciao
Harry

Ps mijn lessen gingen niet door (behalfe 3mensen) en deze 3 mensen komen weer graag terug Happy naar huis ...als jij niet geloof vraag zelf hier is een van de zoveel Harry,

 

Ik vind het heel jammer dat het vandaag niet is doorgegaan.

 

grt

Frank


 frankverbeke1@yahoo.com


eind!  ga mijn lessen voorbereiden voor morgen of is morgen te geen wind lulekukken.

Harry, het maakt niet uit hoeveel mensen aan het lessen waren maar het feit dat er gelest werd
in die omstandigheden geeft echt wel een fout signaal af. Maandag was gewoon ff te voor lesjes.

Ik verbaas mij nu al over het feit dat er beginners zijn die gewoon niet door hebben dat hun kite te groot is voor de omstandigheden. Het laatste wat we willen is dat er beginners ongecontroleerd met te grote kites je om de oren vliegen. En dat laatste zie je steeds meer gebeuren als de condities weer eens wat ruiger zijn.
Gerrie

Berichten: 231
Antwoord #74 Juli 22, 2008, 16:18:40
edit2Rapporteer  
Hi Gerrie,

Klopt wij gaan niet naar huis met wind!   juist wij geven graag les met veel wind ! dan heb ik en de rest van de instructeurs weinig te vertellen en de dag gaat lekker vlot "niet te geloven"

Voor de rest van de mensen die achter mee staan "Bedankt"

Ciao
Harry

Ps: heb jij problemen met de kitesurfscholen en beginners op de autostrand ga lekker ergers anders kiten of kan jij niet kiten!

Tot de volgende keer.
harry

Harry, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met deze reactie. Ik heb slechts zonder enig waarde oordeel letterlijk geciteerd van je eigen website.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.