Best waroo vs Cabrinha Convert (update.. Foto's Convert!)

posty

Berichten: 2454
Antwoord #25 Augustus 30, 2008, 14:23:12
edit2Rapporteer  
hmmm, zou toch zeggen dat ze dat nu wel verbeterd zouden moeten hebben. lijkt best wel...
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #26 Augustus 30, 2008, 15:50:49
edit2Rapporteer  
ik heb (ook van een school) de tegenovergestelde ervaring.

cabrinhas blijven heel best dondert uit elkaar. starkites blijft ook heel
posty

Berichten: 2454
Antwoord #27 Augustus 30, 2008, 23:59:58
edit2Rapporteer  
ik heb (ook van een school) de tegenovergestelde ervaring.

cabrinhas blijven heel best dondert uit elkaar. starkites blijft ook heel

pfffh ja michel, dat weten we nu wel...  loser
ijbe
Gast
Antwoord #28 Augustus 31, 2008, 12:14:40
edit2Rapporteer  
Die convert is mooi!! Grin
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #29 September 01, 2008, 01:12:42
edit2Rapporteer  
michiel ik weet niet hoeveel julle les geven maar wij geven gem zo'n 4 a 5 dagen per week les met varierend 6 tot en met 30 crsisten per dag.

eerst zijn 2 7m geklapt op de le\(waar de overlappende stukken van het doek zitten)
de andere 2 in zeerslechte staat
de eerste 9 is nu geklapt de andere 2 zijn nog matifg en 1 hebben we eruit moeten halen omdat ie zeker zou klappen bij een crash

de 12 beginnen nu ook dezelfde slijtage te vertonen, en omdat de 12 met minder wind worden gevlogen is dit gewoon logish.


vind het zelf ook zonde was diehard cabrinha fan 2002 black tip ben ik in 2002 mee begonnen, echter ze laten de duurzaamheid op een paar punten helemaal vliegen
E-OnE

Berichten: 10
Antwoord #30 September 12, 2008, 01:54:13
edit2Rapporteer  
Hi, heb de smaak te pakken gekregen na m'n lessen  Smiley en 2 convert's aangeschaft met een sol2007 142. Echter na het uitpakken valt me op dat alle 4 de lijnconnecters in het midden slapper/dunner zijn, bijna alsof ze zijn ingesneden. Undecided Ik kan ze zo doorbuigen. Hebben jullie dit ook (Nieles, Goldfinger, others..). Trouwens bij beide 'barren' is dat zo de 1 iets minder als de ander welliswaar. Maar voordat ik nieuwe ga claimen, zie ik graag een reactie van jullie.
Thanx in advance  ThumpsUp,
Iwan
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.