Ola Richard, Ik ga volgende week vrijdag t/m maandag op familie bezoek op Texel. Misschien dat ik mijn gear maar ff meeneem. Bij welke paal moet ik zijn om te kiten
« Laatste verandering: December 11, 2008, 14:55:59 door (HJ) MINI-ME »
Zoals gezegd ga ik dit weekeinde met 13 man familie richting Texel. Ik heb een lieve en begripvolle vrouw dus mijn gear mag mee of ziet ze de bui al hangen als mijn gear niet mee mag Nu begrijp ik dat je bij paal 17 kan kiten maar als ik naar het dit filmpje http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,33723.0.html kijk dan hebben die jongen het over Noordzee en Waddenzee. Je zou dus zeggen dat er meedere kitespots moeten zijn.....toch?
met de verwachting west - noordwest ben je bij paal 17 dus op de goeie plek. Wel ff uitkijken met de strekdammetjes i.c.m. het tij. Aan de oostkant heb je met deze wind denk ik niet veel te zoeken.( of je moet je eigen rescue toestand bij je hebben) in ieder geval genoeg woei dit weekend. Have fun
Ik had idd al gekeken naar de windrichting dus verwacht idd niet dat ik aan de Oostkant iets te zoeken heb maar ben wel benieuwd waar die spot te vinden is... Misschien is het wel voor herhaling vatbaar en is het met Oosterwind ook wel lekker. Water ziet er met Oosterwind wel erg vlak uit. Miischien moeten we in de zomer maar eens met een paar man die kant op crossen
Ik was 19 december bij paal 17 maar de wind was 100% west en dat is best lastig met de branding. Is idd wel gezellig om daar met een club heen te gaan. Die gasten van paal 17 zijn ook super relaxt www.paal17.com