gekloont vinnetje

Felixx

Geen avatar

Augustus 07, 2008, 19:38:45
edit2Rapporteer  
hey,

2 weeken geleden 1 vinnetje verloren. Er zitten er 6 op mn board dus varen ging nog prima. toch merkte ik wel het verschil dus heb ik een vin nagemaakt van Epoxy en glasvezel. Het ging erg gemakkelijk en goed gelukt.

Ik heb het bestaande vinnetje opgehangen in een bakje, dat volgegoten met gips.
Na 5 uurtje was het opgedroogd en lost het vinnetje zonder dat het blijft plakken.

daarna in het malletje 5 lagen glasvezel gestopt en volgegoten met epoxyhars. Na 2 uurtjes is dat ook uitgehard en sloop je het gips eraf totdat je een perfecte kopie hebt.

Daarna nog de gaten nagemaakt en getapt en op mn boardje geschroefd. Nu nog testen!

PS al iemand ff uitlegt hoe je foto's post komen die er gelijk op!

Felixx

Geen avatar

Antwoord #1 Augustus 07, 2008, 19:40:24
edit2Rapporteer  
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #2 Augustus 07, 2008, 20:08:04
edit2Rapporteer  
Had je het vinnetje nog ingevet?

Bytheway....via "Extra opties"  en "Bladeren" kan je fototjes toevoegen
Felixx

Geen avatar

Antwoord #3 Augustus 08, 2008, 01:57:26
edit2Rapporteer  
Ik had het vinnetje een klein beetje ingezeept. maar dat is helemaal niet nodig. het gips droogt er namelijk niet mooi van op
Felixx

Geen avatar

Antwoord #4 Augustus 08, 2008, 01:58:31
edit2Rapporteer  
.
Felixx

Geen avatar

Antwoord #5 Augustus 08, 2008, 01:59:21
edit2Rapporteer  
het vinnetje lijkt ruw, maar het is het glasvezel wat je er doorheen ziet. ik moet hem nog witspuiten
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.