Titel: Slingshot Fuel 10Kan niet, of het zou een 2002 moeten zijn, maar in de advertentie staat 2004.
Zin 1:Te koop complete slingshot fuel 2004 met bar en lijnen.Het is geen 2004, waarschijnlijk of 2003, of 2002. Misschien in 2004 gekocht, maar dan had hij dat erbij moeten zetten.
Zin 2: De kite is goed te depoweren en heeft daardoor een groot windbereikDat is dus helemaal BULLSHIT, ik heb zelf ook een 2003 in de schuur liggen, en dan gebeurd er bijna niets als je aan het koordje trekt.
Zin 3: kite is niet in nieuwstaat maar daar is de prijs ook naarNog steeds duur voor zo'n oude kite, maar dat moet hij zelf weten. Zeg ik niets over.
Ik snap gewoon niet hoe mensen dit soort advertenties kunnen plaatsen, degene die hem uit on kennis koopt, word goed opgelicht. Er worden hem dingen voorgehouden die niet kloppen.
Stel je voor, er komt iemand die nooit forums checkt. Hij flyboard met leuke powerkite's maar wil nu een depowerbare kite kopen. Ziet hij deze advertentie, mooi goedkoop (vergeleken met nieuwere jaren). Aah, een leuke vlieger met een groot windberijk, dat is makkelijk. En een 2004, dat is nog niet eens zo oud, en een 10 metertje past wel mooi bij mijn gewicht... Mja, moet ik verder gaan?
Heb ik zo genoeg onderbouwd, of wil je nog meer van me weten?