Hola Kiters!
Zijn er nog kiters hier die persoonlijke ervaring hebben opgedaan met kiten in de herfstvakantie. Dit jaar in week 43 en belangrijk voor de wind. Ik zoek een plek in europa (egypte mag ook) die de meeste windgarantie geeft om te kunnen kiten en waar mijn vriendin en ik kunnen kiten. Mijn vriendin is wat kieskeuriger qua lokatie want zij moet het nog een beetje leren. Ze kan haar eerste meters maken maar het liefst in ondiep water en ja ik kan voor ondiep water naar het autostrand gaan maar in oktober wil ik gewoon wat hogere temperaturen zien. Er zijn wel plekken die ik op het forum voorbij zag komen maar dat waren spots met ervaring in mei & december.
Iemand een idee die ook onderbouwd kan worden? Dus niet zomaar zeggen el gouna of fuerte want ik zou wel willen weten waarom het daar in oktober goed is,o en ervaring van vliegtuigmaatschappij die kant op zou ook prettig zijn
Thanks en wie de beste tip geeft krijgt van mij een kitesurf fotoshoot incl nabewerking van foto's (foto's vanuit het water en vanaf de kant enzo)