Nautic almata <spanje>Costa brava

Best-Warro-08
Gast
Oktober 02, 2008, 16:50:06
edit2Rapporteer  
Mag je hier legaal kite want was vorig jaar bij las dunas en daar zat iedere keer een local achter me weg wezen ik wil nu een keer na een legale camping ik kon er niets over vinden in de andere costa topics en aan gezien dat een watersport camping is Wink dacht ik daar kunnen we wel weer is heen Wink
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #1 Oktober 03, 2008, 16:11:46
edit2Rapporteer  
Buiten het seizoen mag je daar overal kiten in het hoogseizoen (juli/augustus) ben je gebonden aan de 3 kitezones ..
MEGALOOPBEUN

Antwoord #2 Oktober 03, 2008, 22:37:37
edit2Rapporteer  
als er wind staat wel ja   .................frank
Best-Warro-08
Gast
Antwoord #3 Oktober 06, 2008, 11:08:53
edit2Rapporteer  
Ik was er vorig jaar , maar toen heb ik 2 zones gezien één bij labalena (mag je niet alleen camping gasten) & bij aqaurius dan zou ik wel graag willen weten waar die derde is want bij de twee de moet je 80 € betalen voor drie weken

Iniedergeval bedankt voor de reacties Wink
Langbeest

Antwoord #4 Oktober 06, 2008, 19:35:52
edit2Rapporteer  
Is niet bij Aquarius maar bij la gavoitta.
€80 is bull. (o,o gaan we weer vet de discussie's)
Best-Warro-08
Gast
Antwoord #5 Oktober 06, 2008, 20:29:07
edit2Rapporteer  
Als jij zegt dat het bullshit is dan heb je het mooi mis want bij la gavoitta kreeg ik een blaadje in me handen gedrukt van zo'n local met 80 € voor een verzekering en de gelegenheid hebt om daar dan te kite ,, maar toen ik midden in de menigte ging kwamen ze niet meer kan geluk zijn maar de mensen die wel zogenaamd betalen ,, hadden geen vestje aan ofzo.
FunkyoneNL

Antwoord #6 Oktober 07, 2008, 13:08:55
edit2Rapporteer  
je krijgt een bandje... voor aan je trapeze ik heb ook niet betaald politie Gardia ceviel kan je van het water/ strand afhalen maar over het algemeen wordt het gedoogd! Ik zei dat ik toeristen belasting betaalde.... en toen liep die local hoofdschuddend weg......
Best-Warro-08
Gast
Antwoord #7 Oktober 07, 2008, 18:03:01
edit2Rapporteer  
ja klopt die rijd er ook vaak rond ,,haha goede smoes
HansNet83

Geen avatar

Antwoord #8 Oktober 12, 2008, 16:40:14
edit2Rapporteer  
links van het strand bij Nautic Almata werd volop gekite afgelopen zomer ... op zich goede locatie, want daar ligt een kilometer strand waar geen badgasten liggen. Zal wel gedoogd worden.

Bij La Gaviota heb ik ook gekite afgelopen zomer ... ik heb geen politie gezien ... en ook niks betaald.
Denice

Antwoord #9 Oktober 14, 2008, 14:18:46
edit2Rapporteer  
De 3de plek in de baai van Rosas waar officieel gekite mag worden  is voorbij de pier bij Empuria-Brava. Tussen Empuria en Rosas. In de buurt van camping Castel Mar. Hier word ook les gegeven door een belg die een kiteshop heeft geopend aan de rotonde waar je rechts richting Empuria en Rosas gaat, links richting Fuigeras en recht door naar Castello (als je van St Pere) komt.
Zelf vaar ik al 3 jaar op het naaktstrand bij Camping Laguna. Zitten daar bij elkaar met een stel kiters uit alle windstreken. Mag eigenlijk niet maar word wel gedoogd.
Gr Marc
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.