Drysuit / droogpak reparatie

K'X

Geen avatar

Oktober 08, 2008, 10:34:23
edit2Rapporteer  
Ik heb nog een mooi droogpak liggen voor koude dagen.
Met de nadruk op koude dagen want zodra de zon zich laat zien is het een zweetpak

Maar nu zag ik dat de voetmachet beschadigd is, ik heb destijds een pak gekocht waar voeten aanvast zitten omdat hij echt bedoeld is voor winters zeilen. De importeur van helly zat destijds bij mij in het volleybal team dus kon een mooie deal sluiten. Ik kende hem vanwege de afwikkeling van een garantie gevalletje...

Weet iemand een adres waar ik mijn Helly Hansen (jeej schelden in de kerk) drysuit kan laten repareren in de randstad?? (ik woon dus in almere)
Mr the Emperor

Antwoord #1 Oktober 08, 2008, 11:19:21
edit2Rapporteer  
Hier zijn in het verleden al eens  topic's over geweest.

Mijn tip is www.dufare.com. Zowel voor reparatie als verstelwerk en eventueel zelfs het volledig op maat maken van dry- en wetsuits. Het enige nadeel is dat het een eindje voor je uit de richting is. Aan de andere kant, dit vrouwtje bedrijft wel echt een ambacht en is dan ook steengoed in wat ze doet.

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,30664.0.html
jaapd

Antwoord #2 Oktober 08, 2008, 12:46:47
edit2Rapporteer  
Goedkope oplossing: plakken alsof het een fietsband is.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.