Tweekske
|
@rjan, jij hebt het verhaal blijkbaar niet goed gelezen, dus geef dan ook niet zomaar zo'n reactie.
Ik heb inderdaad de bar in mijn handen. Maar dat de kite pas kracht gaat genereren als de lijnen strak staan is natuurlijk onzin. Als je je kite midden in het windvenster neerlegt zonder lijnen eraan vliegt hij toch ook weg, misschien niet omhoog, maar hij zal wel wegwaaien.
Die jongen had de kite al omhoog voordat ik goed stond aan de rand van het windvenster en voordat ik mijn duim omhoog deed. De kite ving dus wind zonder dat de lijnen strak stonden en hierdoor rolde hij zegmaar uit zijn handen en belande op een tak die op de grond lag, dus hij vloog ook niet ver weg. maar viel toevallig op een tak die daar lag.
Ik stel die jongen ook helemaal niet aansprakelijk zoals eerder in het topic vermeldt, ik probeer het alleen goed op te lossen.
Het is hetzelfde als ik op straat aan het voetballen ben en ik schiet perongeluk de bal door een raam. Is ook niet met opzet maar kan gebeuren. Hiervoor het je een WA verzekering. Als het wel opzet was zou de verzekering het ook niet dekken. In dit geval ben je echter wel aansprakelijk, dus hiervoor moet je verzekering het vergoeden, in mijn geval helaas niet.
Als die jongen niet wil meewerken heb ik gewoon pech en zal ik zelf de reparatie moeten bekostigen en de kite maar nooit meer verkopen. Ook dit staat hierboven in dit topic vermeldt.
Dus eerst ff lezen voordat je met zo'n reactie komt.
|