JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Yo
Wat betreft de auto: We moeten ook van het vliegveld naar Tarifa, dus dan echt met alle spullen...lijkt me stug dat daar 5 van die enorme kitebags in passen. Of we moeten een roofcarrier erbij huren ofzo. kan dat? Dan is het prima, wel leuk met zn allen in 1 auto...en scheelt wat kosten.
|
|
|
NIELZZZZ
|
oke dan jb sorry maar heb net een mail verstuurd naar happysport want iedereen stuurde 2 autos. en gaat wel passen joh.. beetje proppen haha mee eens dat 1 auto gezellig is maar moet wel 2,5 uur rijden en dat met 3 man op de achterbank
|
|
|
NIELZZZZ
|
Kijk tarifa gangers dit is het geworden
Hoi Niels,
Ik ben de dagen zeker goed doorgekomen. Meteen een korte vakantie vooraf aan vast geplakt. Jij hebt de dagen ook weer overleefd zie ik..
Voor 5 personen kunnen we het als volgt aanbieden.. een 2-persoonskamer met 2 personen + een 2-persoonskamer met extra bed voor 3 personen.
Totaalprijs inclusief vlucht en verblijf en 2 huurautos: €2651,- (€530,20 per persoon)
De vluchttijden zijn als volgt:
21 feb AMS – AGP 07:40 – 10:35
28 feb AGP – AMS 20:10 – 23:10
Om te boeken hebben we nodig:
1. bevestigende mail wat je exact wil boeken
2. namen conform paspoort
3. geslacht
4. geboortedatum
5. adres, postcode en woonplaats
6. tel nummers vast én mobiel (verplicht)
7. tel nummer van een thuisblijver (familie, vrienden)
8. wel of geen annuleringsverzekering a 6% van de reissom plus 4,50 euro poliskosten plus 7.5% assurantiebelasting (via Elvia)
9. wensen t.a.v. materiaalhuur, lessen e.d. Verzekering van surfmateriaal is niet standaard in de prijs inbegrepen, tenzij expliciet vermeld. Vooraf, of lokaal kan deze verzekering afgesloten worden, vraag ons naar de mogelijkheden.
Bij elke boeking komt eenmalig 2,50 euro bijdrage aan het calamiteitenfonds en 25 euro boekingskosten.
Mocht je vragen hebben horen we het graag.
Aloha,
Maurice
|
|
|
CHRIZZZZ
|
ik heb het naar je gemaild Niels, ik weet alleen niet wat ik bij vraag 3 in moet vullen... Achterin het busje noemen jullie mij steeds jullie slavinnetje??
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
alleen nog even van mario en dan ga ik het meteen regelen. ps chriz what happens in the BUS stay in tha bus... sssssttt
|
|
|
Supergroover
|
alleen nog even van mario en dan ga ik het meteen regelen. ps chriz what happens in the BUS stay in tha bus... sssssttt de mail is verstuurd......
|
|
|
NIELZZZZ
|
toppertje jongens ik ga vrijdag als ze open zijn anders volgende week allemaal rond maken,ik heb die ford ka zijn rijden! dat word proppen maar zodra we der zijn valt het mee denk.
allemaal alvast gelukkig nieuwjaar en beulend 2009
|
|
|
NIELZZZZ
|
heb het nog niet ontvangen,heb je verstuurd naar niels.sandra@hotmail.com? alleen nog even van mario en dan ga ik het meteen regelen. ps chriz what happens in the BUS stay in tha bus... sssssttt de mail is verstuurd......
|
|
|
JB - On The Edge
|
Wat??!! Een Ford Ka??? Als volgwagen zeker? Gegevens in je PB toppertje jongens ik ga vrijdag als ze open zijn anders volgende week allemaal rond maken,ik heb die ford ka zijn rijden! dat word proppen maar zodra we der zijn valt het mee denk.
allemaal alvast gelukkig nieuwjaar en beulend 2009
|
|
|
NIELZZZZ
|
oke ik heb alle gegevens , morgen ga ik het doormailen. ja twee ford ka s hebben we,dat was de goedkoopste kleine auto. anders werd een peugeot 207 en 50 euro erbij,maar daar heb je ook niet echt ruimte in. zal het niet lukken dan?
|
|
|
JB - On The Edge
|
Nouja...er kan best wat in een Ka...als je de achterbank platlegt...maar als je dat niet doet...dn is het een erg kleine driedeurs met weinig bagageruimte volgens mij..
maar goed...dat kan dan misschien net...3 man in 1 auto...kan misschien de bank gedeeltelijk plat...en 2 in de andere en daar de hele bank plat voor de rest...moet passen...
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik denk dat we inderdaad 1 iets grotere auto erbij nemen kost ook niet gek duur hoogstens 10 pp,komt allemaal goed
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Als het niet lukt met de auto. Banken plat en proppen.
|
|
|
NIELZZZZ
|
ja precies en anders gaan er twee per auto en eentje erachteraan lopen,ben je alvast warm als je het water op wil.....
|
|
|
|
Supergroover
|
betalen?? ik denk dat nielzzz ons allemaal mee neemt !!!
|
|
|
NIELZZZZ
|
tuurlijk mannen rondje van de zaak , de bevesting mail is verstuurd. verwacht denk morgen ofzo wel weer antwoord. maar in precipe is het rond.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
tuurlijk mannen rondje van de zaak , de bevesting mail is verstuurd. verwacht denk morgen ofzo wel weer antwoord. maar in precipe is het rond. Goed nieuws, dat rondje van de zaak dan. ha ha Ik heb er zin in, hier is het veel te koud en ik moet veel te hard werken voor me geld. Ik mis mijn uurtjes in de zon met een biertje op het teras bij Jump team en natuurlijk de wind.
|
|
|
spoetnik
|
Klinkt leuk jongens. Bij een huur auto altijd een kleine klassen nemen, kan alleen maar ge-upgrade worden!! Al vaak gehad dat de aangevraagde klasse op was, en ik een klasse hoger mee kreeg.
Maaruh, en Ford Ka is wel erg klein denk ik??
|
|
|
CHRIZZZZ
|
OLÁ, benne ikke weer...
Koud gehad hier?? Was erg vervelend om een week in mn zwembroek te lopen en niet 10x na te denken hoe facking koud het water wel niet moest zijn...
Wanneer komt de ijskite beul sessie ??? Met snert vanuit niels zn bussie... (best spul, als je roert)
Maar op naar Tarifa, heb er al zin an
|
|
|
NIELZZZZ
|
halo
we hebben zondag nog gevaren man..... beter goede vakantie geweest dan/heb je ook in je zwembroek gekite ? en zonder pak eronder he watje
|
|
|
ItsMe.Erik
|
halo
we hebben zondag nog gevaren man..... beter goede vakantie geweest dan/heb je ook in je zwembroek gekite ? en zonder pak eronder he watje
Kleine correctie Jij heb gevaren iik heb veel gelopen.
|
|
|
NIELZZZZ
|
oke de vakantie geboekt hij is goedkoper geworden dan eerste instantie en we hebben 2 iets grotere auto dan de ford ka nu nog 5 weken duimen voor de beste wind en temp en 5 weken nog denken,is het al zover oja nog 1 ding (bazuin_kitesmiley)BETALEN!!!!!!!!
|
|
|