|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
He Markie, Leef jij ok nog, toid niet zien.
Heb er gelijk een vriendje voor BOB bij gedaan.
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
Wooot koele pica pica mick  ahaha jaaa nja mark ik vind het wel zoo zwak dat je er niet was! verdikkie....nja...met mick was het eiogenlijk ook vet lekker!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Wooot koele pica pica mick  ahaha jaaa nja mark ik vind het wel zoo zwak dat je er niet was! verdikkie....nja...met mick was het eiogenlijk ook vet lekker! En zoenen dat ie kan hé die Mick!  Allemaal gelukkig en gezond 2009! Ik ga ergens wat crack scoren....  Net even geschaatst. Maar wat een water hier op de sloten, ga zo de kano maar pakken 
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
haha jaaa echte lekkere kerel die mick! haha oeh schaatsen! ik ga morgen denk ik! ze hadden het over -10 vannacht! ... iemand nog schaatsen maatje 44 liggen?  kan deze rukker morgen nog een rondje schaatsen  ik kan me noortjes maat 40 niet meer aan krijgen :'(
|
|
|
Vinni

|
haha jaaa echte lekkere kerel die mick! haha oeh schaatsen! ik ga morgen denk ik! ze hadden het over -10 vannacht! ... iemand nog schaatsen maatje 44 liggen?  kan deze rukker morgen nog een rondje schaatsen  ik kan me noortjes maat 40 niet meer aan krijgen :'( Hee dude, ik ga morgen ook! Ik heb vandaag schaatsen gekocht en net naar de lijperij gebracht. Morgenochtend zijn ze klaar :-) Kunnen we lekker knallen  Deze heb ik:  
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
freaking nice DOED...
waar heb je gekocht? Ik heb noortjes in nijkerk gevonden ik dnek dat ik die knakker maar ff bel...
kan geen hockey's meer vinden :S
|
|
|
Morres

|
lijperij, hahahhah, master
|
|
|
Vinni

|
lijperij, hahahhah, master
Had het zelf niet gezien  @matjas, klopt inderdaad, er waren 2 mooie in Nijkerk, de ene werd voor mijn neus verkocht en de ander ook  Deze heb ik uit Amersfoort. Word echt lache, als er wind staat pak ik de vlieger erbij Anders gaan we nu nog ff naar van de ridder, die zijn tot 9 uur open. Daar laat ik ze slijpen en volgens mij verkopen ze ook nog wat 2ehandsjes. Bel me maar als je gaat want ik ga nu gamen 
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Mooi spul wat je daar hebt Vinni! Heb ze heel vroeger ook gehad toen ik nog op schaatsen zat. Het zijn van origine echte junioren skates, maar maakt dat uit? ;-) Kortom daar ram je Matjas zo mee onderuit, mits ze rond geslepen zijn morgen Hoewel een paar te krap zittende botte noortjes in de maat 40 vol in je voorhoofd van Matjas ook niet al te prettig is  We kunnen een keer gaan schaatsen/ijshockeyen met zijn allen nu er toch ijs ligt? Bob bij mij in het team...Micky bij jullie?  Mark runt de koek en zopie tent? Meer de zopie dan de koek ben ik bang......
|
|
|
Vinni

|
Hahaha, matjas komt met die botte troep van hem niet eens vooruit  Maar matjas zou matthias niet zijn als hij daar niets op had! Waarschijnlijk spant hij zijn zusjes er weer voor en dan gaat hij opeens als een vis! Maarja, ik koop binnenkort ook een paar noren en dan ga ik trainen voor de 11 stedentocht. Toch altijd al een wens van mij geweest om daar een keer aan mee te doen en hem het liefst dan ook uit te schaatsen. In de zomer skate ik ook altijd hele tochten, alleen de langste die ik heb gedaan was 107 km. De 11 stedentocht is 250?
|
|
|
Vinni

|
Ik lees net een traject van bijna 200km. Goed te doen dus 
|
|
|
Morres

|
als je geen toegangspas hebt voor elfstedentoch hoef je er niet voor te trainen  tenzij je het eerder/later op jezelf doet.
|
|
|
Vinni

|
Toegangspas? Wat houd dat in en hoe kan ik die krijgen?
|
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Jij hebt geen toegangspas nodig hoor met je ijshockeyskates 
|
|
|
Vinni

|
Haha, ik wilde er nog wel zo een paar van die mooie noren voor aanschaffen, maar dat hoeft nu ook niet meer 
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
WHAHAHAHAHAH NOU!!!! VINCENT OP NOREN  Whahah ik heb nog nooit iemand zooo horen klagen  hahahahahah Nee vinnie kan aardig schaatsen op die hocky dingen  maar hij is niet gemaakt voor de noor  Ik heb persoonlijk ook liever een zweedse blonde maar nu kan ik me prima met noren redden! 
|
|
|
Vinni

|
 die noren waar ik het op deed (  ) haalde het bij lang en na niet van jonkies van nu  Die dingen kwamen uit 1960, heeft mijn pa nog op geschaatst. Nee, op een oude fiets moet je het leren zeggen ze... Nou, niet meer ouder dan 5 jaar voor mij  Toen ik ze aantrok waren mijn voeten al kapot. Nee lage noren zijn niets voor mij.. Hoge misschien wel. Moet eens even een testrit maken 
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Voor Bob, Lonely Planet on Ice 
|
|
|
Morres

|
Wat een ijsvloer in NL he, echt super!
|
|
|
|
Kaptain

|
Lekker, gaat volgende week gewoon weer verder vriezen!
|
|
|