bikiniisuit
Gast
|
karakter: "zoete koekjes met sambal eronder" (hou van eten vergelijk alles met gerechten)
bob is van alle kanten lekkr, wil m adopteren
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
Reden waarom ik vinni eruit pik is omdat ik denk dat hij een goede moderator zou zijn. Hij kan aansturen zonder te kwetsen + open: dat werkt ontwapenend. Dat heb je voor die pet nodig (dnk ik). maar wie ben ik
|
|
|
vissie

|
vinni mod? Dan ben ik weg.. 
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
WHAHAHA vinni aan de macht is ikke weg! hahahahahah... kijk het is over het algemeen bekend dat blonde mensen minder...tjah...hersen capaciteit hebben...en als ze dat dan wel hebben het minder gebruiken  (...voor de onwetende...vinni is blond  )
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
ik ben ook blond tusse me oren
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Maar ben je met je eens dat ie hier past! Zekers als moderator, de meeste moderators die ik ken zijn serial killer van beroep. Vinni past goed in dat plaatje
|
|
|
Vinni

|
Ik krijg het er weer warm van! Ook van de reactie van Matthias, hij zat vandaag bij hoog en bij laag te beweren dat hij ook blond is! Waarschijnlijk wil hij dan toch op deze manier duidelijk maken dat we een beetje geduld met hem moeten hebben. Hij heeft gewoon net wat meer tijd nodig om sommige reacties te begrijpen.
Ook de reactie van Vission doorgrond ik. Ik denk namelijk dat hij af en toe dingen post die gewoon niet door de beugel kunnen. Hij is bang dat als ik moderator word, hij betrapt word op zijn ondergrondse praktijken. Vandaar dat hij dan liever het hazenpad kiest.
|
|
|
vissie

|
Vinni.. Ik vond je al eng toen ik in de auto zat men goldenpowertje en me broodje naar binnen zat te werken toen ik opeens een grommend geluid achter me hoor.. 2 jongens op een brommer met een soort van anuswagentje er achter aan.. Tja dat lokt uit hoor.. Werd er gewoon beetje bang van.. Ik ben bang dat je me inderdaad gaat controleren
|
|
|
Micky

|
bob is van alle kanten lekkr, wil m adopteren
Bob is niet beschikbaar voor adoptie! Ik hou mij echter wel aanbevolen.... 
|
|
|
|
|
|
|
vissie

|
haha.. Bob wil vinni ook niet als mod 
|
|
|
|
vissie

|
wat je tot mod maakt.. tja.. Dan moet je veel in je hebben..moeilijk uit te leggen.. Kijk naar morres 
|
|
|
Morres

|
pas maar op, anders regain ik mn powers en KICK ik je! haharrrr, je kan zeveren op me wat je wilt ,ik ben lange tijd enige mod geweest die ballen toonde
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
"toonde"  ....mmm, kijk naar benede je hebt ze nog steeds (by the way ook hier)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Micky? Wil jij Bob alvast opzadelen voor morgen...  Check dat beest links ...
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
Micky? Wil jij Bob alvast opzadelen voor morgen...  ghighi wat een klein grietje, is dat een kaboutertje daar op het mozaiek?? Le@n waarom wissel jij dat plaatje nou net nu ik zo'n leuk grapje maak? Flauwert! :'(ghihi wat een klein paardje, grietje en ventje, zijn dat kaboutertjes daar op dat groene servetje?
|
|
|
Morres

|
"toonde"  Ben geen mod meer, dus ik toon geen mod-ballen mer 
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Micky? Wil jij Bob alvast opzadelen voor morgen...  ghighi wat een klein grietje, is dat een kaboutertje daar op het mozaiek?? Le@n waarom wissel jij dat plaatje nou net nu ik zo'n leuk grapje maak? Flauwert! :'( Omdat het eigenlijk het topic van Bob is, en dan moet je het niet te gek maken. Anders gaat zijn niet-rokende baas zich ermee bemoeien.  Maar sorry dat ik u leuke grap onbewust teniet heb gedaan mijn excuus. Als iemand het nu leest is het totale verwarring, en dat heeft eigenlijk ook wel wat hoor?
|
|
|
vissie

|
"toonde"  Ben geen mod meer, dus ik toon geen mod-ballen mer  ik ben altijd al fan geweest van morres..
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
ik ben die van el rudo helemaal kwijt, leon???
|
|
|