slufter vlak water?

TtHoM@s

Antwoord #25 December 08, 2008, 23:51:50
edit2Rapporteer  
ja slufter is wel leuke spot  ThumpsUp
met soms best wel vlak water,
Maar die schelpen die daar liggen ThumpDown  Angry
heb al 2 keer me voet moeten hechten, door die k.u.t.  scheermesjes...
en dat poeltje vaar ik nooit... 1 keer me lijnen gebroken en toen was het opeens wel erg ondiep
en op 1 of ander manier kicken ze er op om overelkaar heen te sprigen?LOOPEN Shocked
Alferink

Antwoord #26 December 09, 2008, 00:07:08
edit2Rapporteer  
ja slufter is wel leuke spot  ThumpsUp
met soms best wel vlak water,
Maar die schelpen die daar liggen ThumpDown  Angry
heb al 2 keer me voet moeten hechten, door die k.u.t.  scheermesjes...
en dat poeltje vaar ik nooit... 1 keer me lijnen gebroken en toen was het opeens wel erg ondiep
en op 1 of ander manier kicken ze er op om overelkaar heen te sprigen?LOOPEN Shocked
loser schater
GlennVegas
Gast
Antwoord #27 December 16, 2008, 12:09:17
edit2Rapporteer  
Heeft iedereen voedsel tekort?? Stelletje happers! Smiley

Ennuhh @ Ttttthomas.. moet je eens zonder schoentjes op de G-dam gaan varen... daar liggen pas scherpe dingetjes.. Smiley
Kaptain

Antwoord #28 December 16, 2008, 21:20:47
edit2Rapporteer  
Het enige dat ik vaak tussen de regels door lees is toch wel een mate van arrogantie bij de locals van de slufter. Dat jullie gasten waarschuwen dat ze enig niveau moeten hebben, kan ik begrijpen, maar volgens mij moet het niet zo zijn dat mensen een plek "opeisen". We willen allemaal lekker varen en beter worden. Ik kan persoonlijk genieten als ik gasten mooie tricks zie uitvoeren, maar ik heb er de balen van als mensen zich verheven voelen boven de rest. (Hierbij wil ik niet suggereren dat alle slufterhufters dat doen, maar sommigen van hen hebben hier op het forum af en toe wel die uitstraling.
Elevation

Antwoord #29 December 16, 2008, 22:04:52
edit2Rapporteer  
slufter ligt op een punt, dus eigenlijk is slufter omringt door meer water, het water stroomt er best erg en dat maakt het lastig op bepaalde momenten.. als je vaardigheden nog niet genoeg zijn loop je gewoon meer risico's dat er iets gebeurd. poeltje kan inderdaad druk zijn...

als je net beetje kan springen is het poeltje niet zo'n aanrader, staat doorgaans niet veel water dus landing in ondiep water kan best wat schade opleveren.
Elevation

Antwoord #30 December 16, 2008, 22:15:13
edit2Rapporteer  
dit geeft een aardige indruk, al wel oud, maar dan zie je een beetje hoe het daar gaat..

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,33572.0.html
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.