|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
IK,
NIET DOEN!!!!
Ja ..waarom niet ,ze zien er best goed uit ,en voor de prijs hoe je het niet te laten...iemand er echt ervaring mee?
|
|
|
jacmid
|
het belangrijkste is de rits van het pak mogenlijk zul je de seals (manchet)van pols en nek en voeten vervangen moeten meeste watersport zaken hebben dit wel en anders bestellen je bent dan nog ongeveer €80,- kwijt aan deze seals als je iets meer wil uitgeven mistec heet er een voor €349,= geloof ik en anders draag je hem over je steamer word je een beetje nat dan geeft dat niet
|
|
|
Kaptain
|
He L-bandid, Wil je je ervaring even toelichten?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Volgens mij komt dit pak elk jaar in de topics voorbij.. FF zoeken en dan vind je misschien info of LB ff een pb sturen.
|
|
|
slime
|
De pakken zijn zeker niet zo soepel als je zou willen voor op het water. Heb geen ervaring met dit specifieke pak maar vooral de rits is stug. Als alle manchetten goed zijn blijf je wel droog.
|
|
|
Vinni
|
Ik ga al meer dan een jaar elk leger winkeltje af in de hoop dat ze een goedkoop droogpak hebben, maar niemand weet wat dat is Maar als ze ze hebben zullen het wel afdankertjes zijn denk ik.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
@Vinni, Ik heb wel in een soort wetenschappelijk artikeltje gelezen dat als 'onze jongens' in een helikopter zitten met dit pak, dat ze het 'gevaarlijk warm' kunnen krijgen. Op zich goed nieuws, lijkt me. Misschien dat ze daarom nu in de dump terecht komen. Ik hoop dat Limbobandit met een toelichting komt, als hij echt goeie info heeft, dan schaf ik maar een spraytop aan. Schijnt ook redelijk te werken.
|
|
|
Vinni
|
Oke, maar ik denk niet dat ze dan allemaal weg gaan, dan zullen ze wel voor andere missies waarvoor je niet in een helikopter hoeft, gebruikt worden. Maar ik heb gister ook een spraytop gehaald, morgen even testen of het werkt.
|
|
|
|
Hardcorekiter
|
zijn der ook mensen die een npx lucifer kopen als je moet pissen zit daar nog een gulp in.. morgen maar weer in me steamer:S brrr..
|
|
|
KiteDemon
|
Lucifer net binnen.
|
|
|
Idefixe
|
die lucifer ziet er in ieder geval top uit! ( kan je dus echt helemaal niets van zeggen) Zit echter ver buiten m'n budget. Morgen weer ff knalluh met m'n natpak ( afzien bij het omkleden dus)
|
|
|
KiteDemon
|
In de winter ook altijd nat door gegaan en is heel goed te doen, maar ff pauzeren aan de kant is er niet meer bij en omkleden is idd afzien. Droog is toch warmer en mucho meer comfy. Wat budget betreft ontzie ik nu mijn wetsuit meer, dus dan gaat die ook weer wat langer mee.
|
|
|
|
Vinni
|
Het is inderdaad een investering, maar dan heb je ook echt wat. Helaas is dit ook voor mij niet op te brengen @ gebruikersnaam, nee morgen naar Mirns.
|
|
|
litewave
|
Ik heb er 1 van camonet gehad, is geen pak om mee te kiten, stug, nauw, en oud
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Toelichting: Toen ik pas begon met kitesurfen heb ik zo'n ding gekocht. Bij 5 graden C, ben ik toen gaan oefenen op V-polder. In no time liep ik rond als een Michelinmannetje gevuld met ijskoud water want het ding bleek zo lek te zijn als een mandje. Heb nog dagen last gehad van een stevige verkoudheid en mag van geluk spreken dat ik geen onderkoeling in het water heb opgelopen..... Heb het prul uiteindelijk aan Wimt gegeven.... die heeft er uiteindelijk weer een bowkite of zoiets van gemaakt .... tip: koop een goed 3-5 wetsuit (zijn er al voor 150 euro), een spraytop van Decthlon (35 euro), goede neopreen schoentjes, handschoenen en cap en je bent voorzien voor lente, herfst en winter ......
|
|
|
|
Hardcorekiter
|
Ja mensen wie gaan er morgen allemaal knallen @ mirns?
|
|
|
Vinni
|
Mini Me en ik zijn er wss rond 1 uur
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ik spreek uit ervaring. Het leger loopt met dat soort spullen altijd achter. Ik zou het niet doen.
Koop een Lucifer
|
|
|