Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
bij dat pak heb ik een kleine handleiding gekregen en daar staat dat je de rits dicht moet doen en op een klein kiertje, klopt dat?
moet nog even ergens zo stick kopen.
Ik laat de rits altijd open staan als ie droogt. Ook daarna als ik hem in de kast heb hangen, staat ie open. Schijnt beter te zijn. Stick kan je bij Scuba dive krijgen in Almere Buiten. Volgens mij kom je toch ook uit Almere Isomis. Je kan er ook één bestellen op het net, maar bij de duikwinkel liggen ze ook. Wel vreemd, want in de handleiding staat dat hij dicht moet. true, woon gezellig in almere!!! moeten we eens carpoolen! Ik zal zo stick kopen. Ja, we wonen in het pittoreske Almere. Moeten zeker eens carpoolen. Gaat goedkomen. We komen elkaar iedere dag 'tegen' op het forum.
|
|
|
360
|
|
|
|
|
isomis
|
evne vraagje:
hebben jullie ook een kleine opening bij het zwarte vlak achter op je kont? bij mij stopt even stukje de stiknaad en gaat dan weer verder.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
evne vraagje:
hebben jullie ook een kleine opening bij het zwarte vlak achter op je kont? bij mij stopt even stukje de stiknaad en gaat dan weer verder.
Klopt.. Ik heb even gekeken maar dat heeft mijn pak idd ook. Aan de onderzijde van het zitvlak en thv de bovenbeen is er een kleine opening. Aan twee kanten (dus 2 openingen)
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb wel het idee dat die openingen speciaal gemaakt zijn om eventueel water te laten weglopen. Die pad op je kont is namelijk een extra beschermende laag voor je zitvlak. Als daar een gat in zou komen dan loopt het beschermende zitvlak vol met water en hebben ze waarschijnlijk aan iedere zijde 2 gaatjes open gelaten om het water te laten weglopen, mocht dat nodig zijn...
|
|
|
isomis
|
ik schrok al, dacht dat ze een stuk vergeten zijn met stikken vandaag was top in drookpak:
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik heb gisteren al noodgedwongen mijn pak aan gehad omdat mijn wetsuit uitscheurde maar wat een feest is dat zeg!!
Het leek me een beetje warm maar met alleen een sexy thermosetje heel goed te doen en ook niet te warm en zeker niet te koud!! Met die fleeceoveral zal het helemaal lekker zijn als de temp nog verder gaat droppen!!
Kortom prima investering geweest!!
@ HJ Thanks voor je info want ik heb je post over de GUL enforcer een tijdje in de gaten gehouden zoals ik je meeste reviews met plezier lees.
Mag ook wel eens gezegd worden
|
|
|
Ride
|
evne vraagje:
Klopt.. Ik heb even gekeken maar dat heeft mijn pak idd ook. Aan de onderzijde van het zitvlak en thv de bovenbeen is er een kleine opening. Aan twee kanten (dus 2 openingen) Ik heb ook gaatjes, toch gevonden. Goed gezien hoor mannen.
|
|
|
360
|
|
|
|
Ride
|
Ja, maakt het kiten weer een stuk leuker en comfortabeler he. Vooral als je aan de kant staat en je het gewoon warm hebt. Heerlijk.
|
|
|
isomis
|
ik vind het zo leuk als iedereen het koud heeft en ik warm, gaat niks boven leedvermaak!
|
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Astro is niet aan te raden Tom, door de rist op de buik krijg je daar hoe dan ook last van. Beste neem je de Enforcer en vraag je iemand om hem dicht te doen
|
|
|
Haring High Richardt
|
Astro is niet aan te raden Tom, door de rist op de buik krijg je daar hoe dan ook last van. Beste neem je de Enforcer en vraag je iemand om hem dicht te doen Waar krijg je dan last van ??? Heb de astro en heb nergens last van . Zit een beschermlaag over de rits Makkelijk aan en uit te trekken alleen Snel even vlug (alleen) pissen ook geen probleem
|
|
|
Retard
|
Astro is een Top ding man die rits is SUPER !!!! Uittrekken heb ik persoonlijk beetje last van maar dat moet wel wennen heb maat 50 dus is niet anders
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Hoor toch mensen klagen over de rits. Met name met de trapeze erover vinden ze het niet lekker. Blijkbaar hebben jullie daar geen last van. Ik weet in ieder geval dat de enforcer er zowiezo geen last van heeft. En pissen is toch niet nodig? We zijn toch geen vrouwen of kleine kinderen?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik vaar al bijna 1 jaar met de Enforcer. Grote nadeel van de Astro is dat de voorkant van het pak minder soepel is vanwegen de rits. Het in en weer uit haken is met de Astro lastiger omdat de haak minder goed zichtbaar is.
Afgelopen week heb ik 2x moeten plassen tijden mijn sessies maar dat is geen probleem met de enforcer. Gewoon even de rits open laten maken en het bovenstuk naar beneden doen en klaar ben je. Ook vind ik de Enforcer meer opvallen wanneer je in het water ligt.
Succes
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
trouwens de rits van de enforcer krijg ik zelf ook open en dicht hoor zonder al te veel moeite. Makkelijk is anders maar wel goed te doen!!
Al heb ik wel de indruk dat de rits op de oudere pakken 2008 verder doorloopt over schouder/arm.
|
|
|
|
|
martijnc
|
zie de gul staan voor 315 euro bij wetsuitoutlet
mooi prijsje? iemand anders ook al daar bestelt en weet ongeveer de levertijd
|
|
|