KappuhH
|
Topics ff samengevoegd...
|
|
|
|
milamber
|
en 28 pond verzendkosten....
|
|
|
LOEN
|
Om me buik zit hij dus wat losser, maar hier zit me trapeze omheen dus merk er 0,0 van. Geen last met de kou omdat de fleece niet goed afsluit ?? Weeg bijna 100 kilo en mijn borstomvang is ongeveer 1.18 cm Ik weet natuurlijk niet beter. Maar de keren dat ik hem aanhad absoluut niet koud gehad. Doordat je je droogpak als het ware vacuum om je heen laat zuigen sluit hij sowieso goed af. Om me armen en benen sluit de fleece van zichzelf goed af. Trapeze er om heen en no problem... En anders was je hem een keer goed heet Succes met de keuze
|
|
|
Vinni
|
Dat hij wat ruim zit maakt inderdaad niet uit. De fleece is bij mij ook wat aan de grootte kant in de breedte. Merk je absoluut niets van. Armen en benen zitten strak, maar bij het buikje is hij wat ruim (misschien op de groei?). Ik heb hier in ieder geval genoeg aan. Ik hoef er niets onder te hebben anders is het echt te warm.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
en 28 pond verzendkosten....
Boven de 100 pond is het gratis
|
|
|
milamber
|
Ik heb dezelfde winkel gemaild en het gevraagd. Hij geeft aan dat het pak inclusief verzenden 178 pond kost (e-mail van vandaag). Zit zelf nog in dubio welke maat ik moet nemen. ben 1,93 meter dus XL zou moeten passen maar misschien is XXL iets beter. Nog effe over denken.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik heb dezelfde winkel gemaild en het gevraagd Welke winkel precies ?? Zit zelf nog in dubio welke maat ik moet nemen. ben 1,93 meter dus XL zou moeten passen maar misschien is XXL iets beter. Nog effe over denken. Zit ook tussen die 2 te twijfelen xl of xxl ?? Ben ook 1.93 en weeg 100 kilo en heb normaal altijd in mijn kledingmaat XXL Hoeveel weeg jij ?? wat een problems allegaar
|
|
|
Benjooh
|
Zo, hele zootje betaald (1x drysuit, 1x fleece, 1x wax, 1x 2mm gloves maar M + nog e.e.a. voor 2 andere leden hier op het forum ) en is nu onderweg naar Nederland!
|
|
|
Morres
|
Jullie kunnen beter wind bestellen i.p.v drysuits mofo's
|
|
|
McBridges
|
Zit zelf nog in dubio welke maat ik moet nemen. ben 1,93 meter dus XL zou moeten passen maar misschien is XXL iets beter. Nog effe over denken.
Ik denk de XL, zeker niet de XXL, ik heb zelf namelijk de L (Astra), gaat officieel tot 1.88 m maar ik ben 1.91,5 cm. Zit echter perfect (en zeker niet te krap).
|
|
|
[Pepper]
|
....ik heb zelf namelijk de L (Astra)......
Is dat een soort van hele grote Opel Kadett? Edit: ja, ik weet het, flauwe opmerking. Maar daar was de stemming gewoon even naar.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik denk de XLzeker niet de XXL, ik heb zelf namelijk de L (Astra), gaat officieel tot 1.88 m maar ik ben 1.91,5 cm. Zit echter perfect (en zeker niet te krap). Hoe zwaar ben je en wat is je borstomvang ??? Die astra is toch van 2008 ??? Ze hebben de astra,s van 2008 nog alleen in de maat XXL voor 199 pond. http://www.wetsuitoutlet.co.uk/product_info.php?products_id=604200 pond is op zich wel een mooi prijsie maar is tie niet te groot voor mij ??? Kies toch voor een astra i.v.m. makkelijk pissen alleen
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
even gemaild en het wordt de XXL. vanavond maar ff bestellen. Nu schaatsen met mijn moiden in alkmaar Hello Richard, XXL will be your size, regards Peter www.wetsuitoutlet.co.ukR.J.M. Brandsma wrote: > Hello Peter > > waist size is 1.15 cm > > my lengte is 1.93 cm en weight 100 kilo > chest 1.18 cm > > Witch chize is the best XL or XXL ?? > > regards Richard >
|
|
|
McBridges
|
....ik heb zelf namelijk de L (Astra)......
Is dat een soort van hele grote Opel Kadett? Sommige mensen hebben ook alles door @ Harry; Ik had je andere "omvang" nog niet gelezen , gezien de tabel; http://www.gul.com/StaticPageEmbedder.aspx?hpg=SizingInfo.htm Is XXL wat Peter ook al schreef de beste optie maar dat wist je al............
|
|
|
Haring High Richardt
|
Citaat van: milamber op Februari 18, 2009, 16:31:32 en 28 pond verzendkosten....
Boven de 100 pond is het gratis Is dus niet gratis maar £ 9.95 kan der nog wel bij Hello Richard, cost to send is only £9.95, what waist size are you? regards Peter www.wetsuitoutlet.co.uk
|
|
|
TBK
|
Heb je 'm al besteld of wil je 'm in de zomer aan bij 30 graden ! ,,Aflvalkuurtje van GUL" , zal je volgend jaar toch weer een kleiner pak erbij moeten kopen. ps. Kitesurfen blijft investeren HH !
|
|
|
milamber
|
Ik vroeg wat het pak kost inclusief verzending naar ons mooie landje en hierop reageren ze: Total of £178 (Porth Daniel [ storage@porthdaniel.com])
|
|
|
Haring High Richardt
|
Heb je 'm al besteld of wil je 'm in de zomer aan bij 30 graden ! Heb deze ASTR XXL net besteld en hoop hem binnen 5 dagen in huis te hebben heb er gelijk ook zo,n stift voor de rits bij besteld http://www.wetsuitoutlet.co.uk/product_info.php?products_id=604Ik vroeg wat het pak kost inclusief verzending naar ons mooie landje en hierop reageren ze: Total of £178 (Porth Daniel [ storage@porthdaniel.com]) Ik wilde hem eigenlijk bij port daniel bestellen maar daar moest je bellen en als ik een mail stuurde duurde het lang voor dat er gerageerd werd Heb toen wel wetsuitoutlet gemaild of ik hem voor dezelfde prijs kon krijgen als bij port daniel Vervolgens kreeg ik toen onderstaande mail hello Richard, thank you for your email, sorry we cannot match the price, these suits are bankrupt stock and without warranty, we can do the astro 2008 in XXL for £199 inc fleece with warranty, Ze verkopen dus een partij van iemand die is bankroet gegaan en ze geven ook geen garantie Blij dat ik hem dus bij wetsuitoutlet heb besteld
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik heb dezelfde winkel gemaild en het gevraagd. Hij geeft aan dat het pak inclusief verzenden 178 pond kost (e-mail van vandaag). Zit zelf nog in dubio welke maat ik moet nemen. ben 1,93 meter dus XL zou moeten passen maar misschien is XXL iets beter. Nog effe over denken. Zit geen Fleece bij dus die kost daar ook nog 15 pond zit je op 193 pond met een pak zonder garantie Ik betaalde Astro pak £199.00 Stift Care £3.82 Sub-Total: £202.82 Standard delivery (5 Working Day Delivery): £9.95 Total: £212.77
|
|
|
TBK
|
Heb deze ASTR XXL net besteld en hoop hem binnen 5 dagen in huis te hebben heb er gelijk ook zo,n stift voor de rits bij besteld ! Helemaal top Richard, warm, droog en je kan nog makkelijk pissen ook, want de rits zit aan voorkant.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
welkom bij de dry boy's richard wel lekker voor texel super mooie prijs trouwens
|
|
|