Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Nu al een flink aantal sessies aangehad en het werkt echt super. Alle lucht eruit en gewoon bij je armen het klitterband strak doen en dan heb je zelfs zonder handschoentjes en cap geen water binnen. Vorige sessie nogal veel gezweten aangezien het niet zo koud was maar het fleece onderpak zuigt veel op.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Komen de maten van de gul astro een beetje overeen in real life ? Ben 1.78 lang dus maatje M maar nemen ? Wat een gedoe trouwens met paypal, duurd wel lang om geld over te maken daarheen 4-6 dagen. Hoe doen jullie dat ?
|
|
|
Reflex
|
Gewoon aan wetsuitoutlet al je maten doorgeven (Chest, waist en Length) zij weten dan precies te vertellen wat je nodig hebt. Er staat ook een lijstje op de site ter illustratie.
|
|
|
Spoon
|
Komen de maten van de gul astro een beetje overeen in real life ? Ben 1.78 lang dus maatje M maar nemen ? Wat een gedoe trouwens met paypal, duurd wel lang om geld over te maken daarheen 4-6 dagen. Hoe doen jullie dat ?
creditcard.. en qua maten, ik ben iets kleiner en heb ook de M.. Ik zat nog is na te denken maar stel dat je een lycra over het pak heen aantrekt. Dan komt die strakker langs je lichaam te zitten en heb je dus nog minder kans op water. Of zie ik dat verkeerd? Is eigenlijk dezelfde tactiek als Ocean rodeo met hun buiten skin van het droogpak..
|
|
|
Reflex
|
Als er water binnenkomt is dat langs je sealsen daar zit je lycra toch niet?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Maten heb ik doorgemaild denk dat het ook gewoon een M wordt hoor, maar just to be sure.
Creditcard vertrouw ik niet op internet, je weet maar nooit en dat wil ik me ouders niet aan doen haha heb er zelf geen.
|
|
|
KappuhH
|
Creditcard vertrouw ik niet op internet, je weet maar nooit en dat wil ik me ouders niet aan doen haha heb er zelf geen.
Juist creditcard is nu de enige veilige manier volgens mij! Als hij dan niet aankomt dan kun je via je creditcardmaatschappij het geld terug vorderen.
|
|
|
Reflex
|
Ik heb gewoon via de simpele ouderwetse banktransfer gedaan. Met een BIC en IBAN nummer kan je simpel alles overboeken. Duurt wat langer maar who cares?
|
|
|
Spoon
|
Als er water binnenkomt is dat langs je sealsen daar zit je lycra toch niet? je hebt toch ook van die lycras die strakker zitten met lange mouwen...
|
|
|
Reflex
|
Ja maar ik zie nog steeds niet hoe dit je pols en nekseals aan kan drukken want zover komt het niet. Tevens zit je seal bij je mouwen bijv onder de buitenlaag een stuk dieper dus dat helpt niks. Gewoon het klitterband daar wat straker doen drukt je seal dan weer wel dicht.
|
|
|
Spoon
|
duidelijk..
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Oja Limbo en de rits van de Enforcer kan je gewoon zelf dicht doen hoor. Vertel...
|
|
|
Langbeest
|
Gewoon hoe ik het zeg
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Gaat inderdaad wel als het moet!!
Ik denk alleen dat het voor de wat langere onder ons te doen is of heb ik het mis Michiel??
Beetje switchen van je linker naar je rechter arm maar gaat wel hoor!
|
|
|
Reflex
|
Toch doe ik dat liever niet, heb het idee dat je dan stiekem toch een beetje schuin trekt, en dat bevordert de levensduur nou ook niet echt. Er is toch altijd wel een kiter in de buurt. En anders moeten we allemaal aan Wimt vragen of hij een soort haakje last voor aan de binnenkant van het kofferdeksel. Kunnen we de rits in dat haakje doen en subtiel met onze rug bewegen
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Oja Limbo en de rits van de Enforcer kan je gewoon zelf dicht doen hoor. Vertel... Ik krijg die Enforcer ook sinds afgelopen zondag zelf open. Zoals al gezegd, eerst met je rechterarm open trekken en dan verder opentrekken met je linkerarm. Gaat best goed. De rest van de avond verga je wel van de pijn in je lijf, maar ja.......who cares. Komen de maten van de gul astro een beetje overeen in real life ? Ben 1.78 lang dus maatje M maar nemen ? Wat een gedoe trouwens met paypal, duurd wel lang om geld over te maken daarheen 4-6 dagen. Hoe doen jullie dat ?
Martijn heeft van de Enforcer ook maatje M en die is 180cm. Ik ben 182cm en heb de L genomen. Zit helemaal goed bij mij. En ik heb hem ook met een creditcard betaald. Maar ja, paypal is ook oké. Duurt wat langer, maar aankomend weekend ziet de wind er toch niet goed uit. Leuk man, dat je ook een pakkie hebt besteld. Kunnen we de hele winter doorraggen. Nu al een flink aantal sessies aangehad en het werkt echt super. Alle lucht eruit en gewoon bij je armen het klitterband strak doen en dan heb je zelfs zonder handschoentjes en cap geen water binnen. Vorige sessie nogal veel gezweten aangezien het niet zo koud was maar het fleece onderpak zuigt veel op.
Ik ga echt, nadat ik mijn pak dichtgeritst heb, zeker een keer of 10 door de knieen om alle lucht eruit te persen. Nekseal tijdens de kniebuigingen open en je voelt alle lucht eruit stromen. Gewoon doorgaan totdat er geen lucht meer uit komt. Ook tijdens de kniebuigingen je armen tegen de zijkant van je lijf drukken, net alsof je de vogeltjesdans doet. Dan voel je je pak helemaal vacuum tegen je lijf trekken. Ik vaar met handschoentjes, schoentjes en een cap. Bij mij komt er echt geen druppeltje water binnen, ook niet na zware crashes. En dat gebeurt mij nog weleens.
|
|
|
martimor
|
heb de boel besteldt gul shadow gul 3mm dry gloves waxstick om de rits kits te houden zo te zien geen moment te laat, en nu maar hopen dat het niet dichtvriest nu nog wind
|
|
|
Tim_GTS5
|
Iemand al eens betaald met paypal zonder dat er iets op je paypal rekening staat (hij is gekoppeld aan mijn bankrekening), volgens paypal zou dat moeten kunnen maar heeft iemand daar ervaring mee ?
Ik wacht nu al 4 dagen op mijn geld wat ik overgemaakt heb naar paypal en eind volgende week wil ik toch graag mijn drysuit binnen hebben ivm vakantie.
|
|
|
martimor
|
heb geluk dat mijn zus een creditcard heeft, dus heb alles op haar naam en adres besteld, en het geld naar haar rekening gestort. dus mss bekende van je die er een heeft. is het ook nog een half jaar verzekerd voor diefstal, schade enz. geen ervaring met paypal. edit, ik lees nu net dat je ouders een hebben, maar je het liever niet via creditcard doet, oepsie
|
|
|
Reflex
|
Tim gewoon met je gewone bank betalen? Je kan gewoon een buitenlandse bank transfer doen zonder extra kosten. Na het bestellen krijg je van wetsuitoutlet een mailtje met daarin het IBAN en BIC nummer.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Heb hem gisteren maar gewoon besteld met paypal, me geld stond er alleen nog niet op. Ben benieuwd wanneer hij binnen is.
Kon het dus ook met IBAN doen ja, maar geld naar paypal was al onderweg..
|
|
|
Reflex
|
Vreemd maar zover ik weet moet je geld op je paypal account staan alvorens je kan betalen.
|
|
|
Idefixe
|
De Astro is besteld. Ik kreeg vandaag een mail met alle gegevens. Morgen ff naar de bank en betalingsopdracht geven . Met een tientje extra hebben ze het dezelfde dag daar op hun rekening staan. Als het goed is heb ik eind deze week de boel in huis. Ben benieuwd.
|
|
|
|