kites kopen in de UK??

kobrin

Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #75 Februari 03, 2009, 01:16:30
edit2Rapporteer  
@ Morres, ok, jij wint duidelijk! 4 euro, daar kan nix tegenop!  ThumpsUp
KappuhH

Antwoord #76 Februari 04, 2009, 17:43:12
edit2Rapporteer  
Zoals in de banner te zien is matched Stormchaser alle prijzen met de UK. Als je dus een Mayhem of een Ocean Rodeo kite wilt hoef je dus niet in de UK te halen!
sjorsie

Antwoord #77 Maart 16, 2009, 15:27:41
edit2Rapporteer  
vraagje ik ga een kiteboard kopen in de uk,vragen ze 399 pond maar als ik het omreken naar euro s kom ik op 430 euro,en die kiteshop op 480 euro wat doe ik fout?verzendkosten zijn free trouwens dus is het niet....
[Pepper]

Antwoord #78 Maart 16, 2009, 17:31:28
edit2Rapporteer  
vraagje ik ga een kiteboard kopen in de uk,vragen ze 399 pond maar als ik het omreken naar euro s kom ik op 430 euro,en die kiteshop op 480 euro wat doe ik fout?verzendkosten zijn free trouwens dus is het niet....

Je moet ook niet in euro's betalen maar in Britse pond. Je bank rekent het dan wel om naar de op dat moment geldende wisselkoers. Lijkt er op dat de betreffende shop er een slaatje uit wil slaan....

Tip: ga met die Britse aanbieding naar een Nederlandse shop en vraag wat ze voor je kunnen betekenen. Heb ik enkele weken geleden ook met een kite gedaan. De Britse prijs halen ze veelal net niet maar het komt aardig in de buurt (scheelt enkele tientjes). Is in ieder geval een stuk makkelijker voor wat garantie betreft.
sjorsie

Antwoord #79 Maart 16, 2009, 17:49:13
edit2Rapporteer  
nou het gaat on nobile 555 2009!bij ons in de shops vragen ze er veel meer vor!heb ik al geprobeerd!ik zal nog is mailtje sturen naar de uk...
[Pepper]

Antwoord #80 Maart 17, 2009, 14:14:26
edit2Rapporteer  
nou het gaat on nobile 555 2009!bij ons in de shops vragen ze er veel meer vor!heb ik al geprobeerd!ik zal nog is mailtje sturen naar de uk...

Dit board heb je in Nederland in ieder geval voor €499,- Kan met wat onderhandelen misschien nog wel een paar tientjes van af. Waarom dan de moeite nemen om het board in de UK te bestellen?
spoetnik

Antwoord #81 Maart 17, 2009, 14:29:37
edit2Rapporteer  
Let, op!!! Engelse boardjes zijn vaak rechts gestuurd. Altijd vragen om de continental versie!!!
[Pepper]

Antwoord #82 Maart 17, 2009, 14:43:45
edit2Rapporteer  
Let, op!!! Engelse boardjes zijn vaak rechts gestuurd. Altijd vragen om de continental versie!!!

Klopt! En dat geldt niet alleen voor de boards maar zeker ook voor de kites!!!   
sjorsie

Antwoord #83 Maart 17, 2009, 14:53:16
edit2Rapporteer  

wat is dan het verschil?geintje ceker
sjorsie

Antwoord #84 Maart 17, 2009, 14:56:44
edit2Rapporteer  

Dit board heb je in Nederland in ieder geval voor €499,- Kan met wat onderhandelen misschien nog wel een paar tientjes van af. Waarom dan de moeite nemen om het board in de UK te bestellen?

welke winkel dan?
spoetnik

Antwoord #85 Maart 17, 2009, 14:59:17
edit2Rapporteer  

Nee, geen gein. Regular en Goofy is daar omgedraaid. Heeft iets met het metrische stelsel te maken.
Altijd vragen naar de European versie, anders heb je er aan deze kant van de Noorzee geen kont aan!
[Pepper]

Antwoord #86 Maart 17, 2009, 15:11:13
edit2Rapporteer  
welke winkel dan?

Mag hier volgens mij geen reklame maken dus: zie PM.
sjorsie

Antwoord #87 Maart 17, 2009, 15:15:41
edit2Rapporteer  

Nee, geen gein. Regular en Goofy is daar omgedraaid. Heeft iets met het metrische stelsel te maken.
Altijd vragen naar de European versie, anders heb je er aan deze kant van de Noorzee geen kont aan!

zullen ze tog wel weten als ze het nar holland moeten sturen?
spoetnik

Antwoord #88 Maart 17, 2009, 15:24:51
edit2Rapporteer  
Vast wel, maar ik zou er maar even naar vragen voor de zekerheid....
wazzaah

Antwoord #89 Maart 17, 2009, 19:39:43
edit2Rapporteer  

zullen ze tog wel weten als ze het nar holland moeten sturen?

Fuck  Lips Sealed  net mn boardje binnen uit engeland en vergeten te vragen iemand die zn boardje wil ruilen? Grin
[Pepper]

Antwoord #90 Maart 17, 2009, 19:57:58
edit2Rapporteer  
Fuck  Lips Sealed  net mn boardje binnen uit engeland en vergeten te vragen iemand die zn boardje wil ruilen? Grin

Niet mee gaan varen, kan erg gevaarlijk zijn!! Mijn buurman heeft onlangs een mountainbike besteld in Engeland en die was ook vergeten te vertellen dat het voor Nederland was: Niets dan ellende met dat ding!!!  ThumpsUp
sjorsie

Antwoord #91 Maart 17, 2009, 20:09:08
edit2Rapporteer  

Niet mee gaan varen, kan erg gevaarlijk zijn!! Mijn buurman heeft onlangs een mountainbike besteld in Engeland en die was ook vergeten te vertellen dat het voor Nederland was: Niets dan ellende met dat ding!!!  ThumpsUp

ja dat had ik pas ook met een auto uit de uk zat het .....aan de verkeerde kant
kobrin

Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #92 Maart 20, 2009, 23:40:37
edit2Rapporteer  
Happy 1st Birthday BBR!

We've been in our new premises for a year this weekend.
To celebrate we're giving you the chance to get an extra 10% off everything
for this weekend only!
Just enter the code "birthday" during checkout to get the discount.

For more information:
Check out www.brackleshamboardriders.co.uk
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.