|
MEGALOOPBEUN
|
hallo tom hij draait door naar wzw dus schellie als ie nog wat harder word i am your man is schell nog wel open ? ijsie ?
|
|
|
Idefixe
|
Beun als ik ga dan ga ik naar de kust. Mirns zit in ieder geval helemaal dicht met ijs. Geen idee hoe het bij Schellinkhout is
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
laat het je wel effe weten zeker naar de pier van wijk
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik ben erbij maar moeten wel naar Zee want hier tussen Zeewolde en Harderwijk is er alleen maar ijs en volgens mij zijn de spots aan het IJsselmeer niet veel beter
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
laat maar effe weten hoelaat ? ben erbij
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zoals de voorspellingen nu aangeven dan heeft TEXEL nog de beste vooruitzichten voor zaterdag en/of zondag. 18 a 19 knoop
|
|
|
zjunnusun
|
Wie weet hoe het zit met het ijs op workum? Ik wil zondag eindelijk weer es.
|
|
|
TBK
|
Schellinkhout wordt helemaal niks zondag ijs,ijs en nog is ijs. Wijk aan zee of Ijmuiden zondag ? Hoe laat en waar ? Haring Harrie neem jij je ,,KOEK en ZUIPIE" mee ?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Kijk als er toch heel wat volk naar de kust gaat kom ik ook. Neem ik gelijk me hond en een camera mee, mocht ik het tekort vinden heb ik evengoed wat te doen.
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik weet niet waar jullie de wind vandaan willen halen maar GURU staat gewoon op een max van 15 hoor
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ziet er voor Zondag wat de wind betreft goed uit ... als het Ijmuiden wordt kom ik ook even kijken..
|
|
|
Haring High Richardt
|
als het Ijmuiden wordt kom ik ook even kijken Kijken ???? je heb toch een droogpakkie ???? Ik weet niet waar jullie de wind vandaan willen halen
maar GURU staat gewoon op een max van 15 ho Ouwe Pessimist
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
de wind staat al op nw 18 knopen voor zondag richard gezellig effe een nieuwjaarsborrel op de pier van wijk
|
|
|
@LaurenS
|
Zou wel ziek zijn ,morgen een schaatstocht in de polder,en overmorgen kiten op Wijk ,wel koutttttttttd
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ach peter al doe je et alleen maar voor de borrel beste wensen nog homey
|
|
|
@LaurenS
|
Jij ook nog het allerbeste voor 2009 Hans ,kom je zondag misschien wel tegen op Wijk.Neem de fles Jagermeister mee
|
|
|
|
|
|
|
TBK
|
HOE LAAT BIJ ,,ALOHA", GA NAMELIJK NIET VOOR JAN L*L RIJDEN. Vrijdag even met mijn vriendin op Wijk geweest bij Aloha ca. 20 gasten aan het golsurfen in ,,WETSUIT" ,respect voor die gasten, leggen toch een hele tijd in dat water te badderen, kitesurfen moet dus zeker te doen zijn ! Dus, HOE LAAT - HOE LAAT - HOE LAAT ?
|
|
|