Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Wijk aan Zee blijkt minder ver dan ik had gedacht 35 min rijden moet te doen zijn. Ik ben onderweg!
|
|
|
Jelle
|
Zodra m'n vrouw wakker is, kom ik. Duurt wel een paar minuutjes.
|
|
|
|
Vinni
|
Ik kom ook met andre, wel ietsies latuh
|
|
|
|
Langbeest
|
Kom ook even een paar foto's schieten samen met m'n zoon.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel en gezellie op Wijkie Gezellig met cameraman Teiger op stap Film komt binnenkort op YUOTrube uit Jammer dat je droogpakkie er nog niet is Frank anders had je natuurlijk vast en zeker gevaren ?? Beun hoe was de brandnetelsoep bij Aloha ???? Kom ook even een paar foto's schieten samen met m'n zoon. Zijn ze gelukt Erwin ??? Goed plan dan! Ik ben er rond half 11 bij, lekker bibberen en dan aan de warme choco Overgestapt van Best naar F-One ?????????
|
|
|
@LaurenS
|
Hij was goed en gezellig met een hoop bekenden,wel ff koude handjes gehad voor de rest ok
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Lachuh,leuke pics Frank
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik moest de foto,s nogal verkleinen,als je ze op een groter formaat wil hebben moet je me maar even mailen ...
|
|
|
Idefixe
|
"t was weer gezellie
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ziet er lekker uit. wat is dat voor zeehond op die 5de foto Gul droogpakje ziet er goed uit... Krijg hem in de loop van de week binnen
|
|
|
Vinni
|
Man, man, man, ik had daar ook bij moeten zijn Haha de heenreis ging niet zo lekker, we hebben een anderhalf uur gereden over een stuk dat we ook in 35 minuten konden doen De navigatie op andre z'n mobiel deed het opeens niet meer, en toen hebben we een paar verkeerde keuzes genomen We zijn gestrand op IJmuiden, dichtbij maar toch ver weg.. Ik heb zelf toch nog echt lekker kunnen varen met m'n nieuwe 11 en het water was erg mooi op IJmuiden. Ook echt niet koud gehad, wat best wel raar is als je je bedenkt dat je gister nog geschaatst hebt. Maar andre had een minder dagje want naast de heenreis, heeft ook zijn board het nog eens begeven
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Lekker dagje, goed begin van het jaar!! Was gezellig!
Ben ook weer wat kitespulletjes rijker, 1 paar handschoenen van Hans + 1 klittenband en 1 klittenband van guido... In plaats van 0 paar handschoenen een maand geleden heb ik er nu 3!
|
|
|
@LaurenS
|
In plaats van 0 paar handschoenen een maand geleden heb ik er nu 3!
Dat snap ik ff niet,wo sind die meine???
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Mannen het was werkelijkwaar fantastisch!!!! Ook ik was even verkeerd gereden, maar uiteindelijk toch gevonden. en o, o, o wat hebben we heerlijk gevaren op Wijk! Mooie spot trouwens, was mijn eerste keer en viel zeker niet tegen!!! Leuk idee om met z'n allen naar 1 spot te gaan, moeten we vaker doen!!! Tot de volgende keer maar weer
|
|
|
onderaqua
|
Top mannen te laat gelezen van de meeting anders was ik ook van de partij in mijn wetsuit. En de beste windwensen voor 2009
|
|
|
|
PeeWee
|
Jeetje mannen,
Leuke foto's. Het ouwe-jongens-krentebroodgehalte was weer hoog zo te zien.
|
|
|