(HJ) MINI-ME

|
Oke ik heb mijn best gedaan. Ik heb die gasten een mail gestuurd met het verzoek om extra detailfoto's en een uitgebreide vertaling in het Engels. Ze weten dat ik die info wil gebruiken om vervolgens op het forum te plaatsen. Ik heb nu 5 mailtjes gestuurd en elke x geven ze kennen dat ik het de volgende dag zal krijgen maar vervolgens is er weer iemand ziek of niet op kantoor enz. enz. Ik krijg een beetje het idee dat ze geen board willen verkopen. Geeft je ook gelijk een beetje een idee hoe dat bedrijf waarschijnlijk z'n zaakjes afhandeld  Nog maar ff afwachten dus en anders......... laat maar zitten 
|
|
|
KappuhH

|
Heel erg slechte zaak van Choc. Jammer want de boardjes zijn echt oké!
|
|
|
Morres

|
ach, je koopt uiteindelijk bij Ben, als hij zn zaakjes op orde heeft, hoeft dat niet negatieve gevolgen te hebben voor klanten
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Tja.... maar ik wordt nu al bijna 4 weken van het kastje naar de bekende muur gestuurd. Dit terwijl ik aan gegeven heb dat ik de info voor hun op de verschillende forums wil zetten zodat ze een beetje bekendheid kunnen krijgen...
Vandaag weer een pistoff mail gestuurd en krijg nu dit als antwoord:
Dear henk Jan, I´m so sorry, but in this time we make the sample for presentation and have all days full. I can not write you this information without our chief Mr. Caha, regrettably is he in this time ill. Please for a little patience
Ik wens Ben dan ook alle succes met de communicatie tussen hem en Choc
|
|
|
Morres

|
Dus omdat je je zin niet krijgt ga je het maar openbaar maken en ben wouda afzeiken, profi.
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Dus omdat je je zin niet krijgt ga je het maar openbaar maken en ben wouda afzeiken, profi.
Ten 1ste ben ik idd geen profi . Ten 2de ben ik niet Ben Wouda aan het afzeiken, ken die beste man niet eens, maar zeik het marketing beleid van Choc af..... Wel ff goed lezen he !!!
|
|
|
Morres

|
Indirect zeik je hem wel af, dat weet je dondersgoed. Bovendien weet ik ook wel dat je geen professional bent, wil niet zeggen dat je ook daarvan dondergoed weet wat ik bedoel, namelijk, dat je op die manier als een niet-volwassene overkomt. edit: wil niet wegnemen dat ze gewoon hadden moeten zeggen dat ze geen tijd hadden, of je doorverwijzen naar ksna/knsa/knas/ksan/anwb 
|
|
|
KappuhH

|
Ah kommop jongens, Ben wordt hier mijns inziens helemaal niet afgezeken. Juist respect dat hij zaken met Choc wel goed aan weet te pakken en het aan durft om met die gasten in zee te gaan.
En als je na 5x nog afgescheept word en ze weten dat je info voor ze op het internet wilt zetten dan is het wel erg dom om je zo te behandelen...
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Ik verantwoord mij op de dingen die ik zelf gepost heb.... Ik geef op 10 januari aan dat ik de info bij de fabriek ga verzamelen en vervolgens pak ik zelf het topic weer op om een feedback te geven.. Dit is dus niet persoonlijk bedoeld !!!
Bovendien heb ik de deur nog niet dicht gegooid en als ze met info over de brug komen dat zal ik dat echt wel posten
|
|
|
Lex

|
Zo is het HJ, top bezig!
|
|
|
Geronimo79

|
Ehmzz dat je Choc niet zelf moet gaan schrijven had ik je ook wel kunnen vertellen. Die reageren over het algemeen net niet. Zegd alleen geen ene moer over de boards.
Idd je moet bij Ben Wouda zijn voor tekst en uitleg, nergens anders. Jij hebt als amateur geen moer te zoeken bij het hoofdkantoor. Snap et ook niet echt van je eerlijk gezegd.... Heel simpel Ben wouda is verantwoordelijk voor nederland en wat evt nog meer. Wil je iets testen moet je bij hem zijn. Wil je info moet je bij hem zijn.
En jah een opmerking als "Geeft je ook gelijk een beetje een idee hoe dat bedrijf waarschijnlijk z'n zaakjes afhandeld " vind ik niet kunnen.. zij hebben niks te maken met jou.. zij hebben daar vertegenwoordiger voor die et aan jou kan vertellen.
vind et een beetje vreemde actie persoonlijk.. Lekker bezig houden met testen.. hoe het achter de schermen aan toe gaat is niet belangrijk. Hoe ze varen en de prijs/kwaliteit is belangrijk.
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Ehmzz dat je Choc niet zelf moet gaan schrijven had ik je ook wel kunnen vertellen. Die reageren over het algemeen net niet. Zegd alleen geen ene moer over de boards.
Idd je moet bij Ben Wouda zijn voor tekst en uitleg, nergens anders. Jij hebt als amateur geen moer te zoeken bij het hoofdkantoor. Snap et ook niet echt van je eerlijk gezegd.... Heel simpel Ben wouda is verantwoordelijk voor nederland en wat evt nog meer. Wil je iets testen moet je bij hem zijn. Wil je info moet je bij hem zijn.
En jah een opmerking als "Geeft je ook gelijk een beetje een idee hoe dat bedrijf waarschijnlijk z'n zaakjes afhandeld " vind ik niet kunnen.. zij hebben niks te maken met jou.. zij hebben daar vertegenwoordiger voor die et aan jou kan vertellen.
vind et een beetje vreemde actie persoonlijk.. Lekker bezig houden met testen.. hoe het achter de schermen aan toe gaat is niet belangrijk. Hoe ze varen en de prijs/kwaliteit is belangrijk.
Omdat ik achter de schermen werk heb ik jou werk bezorgt bij Eclipse dus  Ik heb ook persoonlijk contact met Best, Underground, Eclipse, Skywalker, verschillende importeurs in de VS, Australie, Zuid Africa, Duitsland enz.enz enz.... Ik heb altijd geleerd om mijn vragen te stellen bij de bron 
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Wat een ongezellige discussie hier!  Prikkelbaar vanwege het gebrek aan goede vooruitzichten kwa wind  Ik ken Choc kiteboarding van naam omdat ik daar weleens over heb gepraat met Michiel van Geel. Tevens heb ik vorig jaar contact gehad met Ben via de mail omdat ik interesse had in een kite die hij levert. Kwam als een aardige gozer over die hart heeft voor zijn zaak  Echter wat MINI-ME doet is toch niets mis mee  Hij had contact kunnen opnemen met Ben als zijnde de Nederlandse importeur (Benelux?). Echter wat ik uit de discussie haal is dat MINI-ME al contact heeft gehad met het merk, en die waren blijkbaar bereid hem van informatie te voorzien, wat ze blijkbaar verzuimd hebben. Ik geloof absoluut dat Ben hem verder zou kunnen helpen. Wat mij betreft had Choc direct door moeten verwijzen naar Ben, en niet ingaan op zijn verzoek. En dat hebben ze nou juist wel gedaan! Dus ik snap zijn reactie, en eerlijk gezegd niet de best geprikkelde reacties van een aantal anderen hier 
|
|
|
Geronimo79

|
Persoonlijk viel ik wat meer over de opmerking, dat je dan direct weet hoe het bedrijf zn zaakjes afhandeld. Maar goed.. was idd wat overtrokken reactie.. houd et maar op weinig slaap gedurende de laatste maand....
sorry HJ.
|
|
|
Morres

|
Mag ik je aanraken HJ....
|
|
|
|
KappuhH

|
Naar aanleiding van de mail die HJ naar Choc stuurde hebben ze te kennen gegeven de informatie voor hem klaar te maken. Die belofte komen ze na 4x beloven nog niet na. Volgens mij kun je dan wel stellen dat het een erg slechte zaak is!
Verder zie ik niet in waarom HJ niet direct contact op kon nemen met Choc ipv KSNA. In hoeverre is ben officieel dealer van Nederland? Kan het namelijk nergens op het internet vinden. Verder is op de site van KSNA niets te vinden over de nieuwe boards van Choc en op de site van Choc zelf wel, logisch dat je dan contact opneemt met Choc zelf.
Verder kan er volgens mij veel duidelijkheid geschept worden als Ben zelf even reageert.
Overigens moet ik zeggen dat Ben zijn zaken wel erg netjes afhandeld!
|
|
|
panda

|
ik heb niet alles gelezen maar de 2009 zijn vettt
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Ik doe het ff zo want vreet te veel tijd om iedereen een pb te sturen. Mijn bedoelingen waren goed en snap dus de reacties niet helemaal. Er is iemand die vroeg om meer info mbt het board maar kon zijn vragen niet beantwoord krijgen via de Nederlandse site. Vervolgens hebben we zelf een vertaal machine over de Tjechische site gehaald.. Ook die info was niet volledig en omdat er een gebrek was aan info heb ik dus contact opgenomen met het hoofdkantoor. Dit is voor mij een normale reactie. Als je info wil hebben moet je namelijk naar de bron gaan. Het hoofdkantoor had natuurlijk ook mijn verzoek om info kunnen weigeren en door kunnen verwijzen naar de Nederlandse leverancier. Vanaf het begin van de topic wordt er al erg kort door de bocht gereageerd. Als ik de vraag stel waarom de topicstarter persee, volgens zijn zeggen, 500,- euro wil uitgeven aan een voor hem onbekend merk..... krijg ik de wind van voren. Ik wordt een beetje neergezet als merken geil en zou geen oog hebben voor de kleineren merken. Dat was tegen het zere been omdat ik naar mijn mening juist veel reviews/info post van de minder bekende merken. Vervolgens ga ik dus op jacht naar extra info mbt Choc. Op dat moment ben ik de enige die zich nog druk maakt in mijn zoektocht naar info mbt "Choc". Ik doe dat juist zodat het merk goed in kaart gebracht kan worden en zodat de volgende persoon tenminste de zoekfunctie kan gebruiken. Dat heeft weer als gevoel dat de kwaliteit van de info van kitehigh verhoogd wordt. Maar helaas loop ik tegen een muur aan. Er wordt mij wel info toegezegd maar het blijft ondanks meerdere mail wisselingen uit. Uit frustratie post ik hun laatste reactie en geef met de woorden: " Ik wens Ben dan ook alle succes met de communicatie tussen hem en Choc " De fakel terug aan Ben. Misschien dat hij meer succes heeft. Feit is wel dat met dit topic "Choc" nu onder de zoekoptie te vinden is en ik ga er zeker voor zorgen dat de juiste info op het forum komt te staan. Misschien ergens een keertje testen  Thx voor jullie reacties en natuurlijk want ik de laaste info van de fabrikant af. Wanneer jullie info hebben zet die dan ook ff op het web. Zoals gezegd... Dit was geen persoonlijke aanval dus verwacht dat dus ook niet terug... No hard feelings Vanavond ook maar vroeg naar bed  @ Panda.... 2009 ziet er idd vet uit 
|
|
|
xray

|
OK, en kunnen we nu dan weer gewoon on topic en niet over wat wel en niet hoort.
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
OK, en kunnen we nu dan weer gewoon on topic en niet over wat wel en niet hoort.
Ik heb toch een mooie start gemaakt met die plaatjes 
|
|
|
Geronimo79

|
De picca's zien er tof uit.. Grafisch een stuk beter geworden die boards. kwalitatief was et al aardig.. verwacht van 09 boards nog meer.
|
|
|
KappuhH

|
@HJ: je mag mn Rasta wel eens varen!
Ben erg benieuwd naar de Chanel...
|
|
|
-MAARTEN-

|
Zijn de nieuwe 2009 boardjes er al  ? Zien er VET uit  ...ben ook benieuwd naar de eigenschappen. En weet iemand wat ze ongeveer gaan kosten?
|
|
|