andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Ik zat er ook al aan te denken om een meeting een keer te organiseren. Dus ik ben er zeker bij, als het niet in de komende 2 weken is (wintersport).
|
|
|
shannon89
Gast
|
ik ben overal altijd voor in, dus wat het ook word, count me in
|
|
|
Idefixe
|
hhhmm indoor meeting: als er woei is en ik ben vrij dan sta ik op het water!
|
|
|
|
jeroen90
|
ik ben overal altijd voor in, dus wat het ook word, count me in
mooi, Kitehigh Swaffel Party!!
|
|
|
shannon89
Gast
|
.... wilt ge twee blauwe ogen?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
maar waar ga je dan mee slaan Shannon?
ff ONTOPIC! leuk idee, ik ben er graag bij. Ik verheug me ook enorm op een ouwelullen event, waar wat mij betreft ook ouwe wijven aan mee mogen doen!
|
|
|
shannon89
Gast
|
owh, lees nu je bericht pas echt goed michiel. Hoe kleinschalig wil je die meeting hebben. ik kan hooguit 11 mensen in m'n studentenkamertje proppen, en dan zit het echt bomvol daarnaast staat groningen synoniem voor het eind van de wereld voor veel mensen hier zoals ik al zei, ik vind het prima, maar t kan beter bij iemand ergens centraler in het land denk ik, en met een huis... ipv een studentenhok
|
|
|
|
naishdude
Gast
|
maar waar ga je dan mee slaan Shannon?
ff ONTOPIC! leuk idee, ik ben er graag bij. Ik verheug me ook enorm op een ouwelullen event, waar wat mij betreft ook ouwe wijven aan mee mogen doen!
en hoe oud is voor jou een oude lul?? ,;:=))
|
|
|
Idefixe
|
ouwe lullen event is 40 + en ik kan je vast verklappen dat er een goede kans is dat dat dit jaar hardstikke door gaat
|
|
|
HDFrank
|
ouwe lullen event is 40 + en ik kan je vast verklappen dat er een goede kans is dat dat dit jaar hardstikke door gaat In aug 2007 heeft FunkyoneNL al eens een meeting (outdoor) willen organiseren. - Als het outdoor is, zal iedereen het water op gaan. Weinig contacten! - Als het indoor is en er staat wind! Gaat iedereen het water op. Weinig contacten! - Als er wind staat zal er altijd een aantal mensen het water op willen.. Dus zoek een dag dat er GEEN wind staat. En je zal een heel stel chagerijnige koppen bij elkaar krijgen... Hahahahah heerlijk ... Ik hoor wel wanneer deze ouwe lul 47 welkom is...
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
risico's nemen heet dat. 2 opties: 1. t wordt gezelli wind of geen wind. 2. t wordt niet gezelli, wind of geen wind lijkt mij wel leuk iig!
|
|
|
HDFrank
|
(wendy_kitesmiley)gezelligheid maak je zelf !!!!!!! Dus kom maar op met die meeting
|
|
|
Marko
|
lijkt me een leuk idee maar ben nog geen oude lul 17 ben ik wel welkom? XD
|
|
|
Morres
|
Mrgn outdoor @ kornwerderzand, lekker ijskitesessies! Er zijn sowieso een aantal luitjes
|
|
|
Langbeest
|
ouwe lullen event is 40 + en ik kan je vast verklappen dat er een goede kans is dat dat dit jaar hardstikke door gaat Lache...zijn we bij
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Ja michiel....Nu moet het een keer lukken hoor! Ik vind het wel lachen om al die pikkies een keer echt te zien! dan maken we ook stickers met je nickname is helemaal de bom sjit
|
|
|
|
|
|
KappuhH
|
Grunn is heel makkelijk te bereiken met de trein. Ik woon er ook dus misschien komk nog wel een biertje doen...
|
|
|
shannon89
Gast
|
renskeeee chica! heb je je al opgegeven voor kitechix? nu al zin innnnn wij moeten zekersteweten binnenkort weer even meeten!! ff eten ofzo onntopic: ik heb nog niet echt geluiden tegengehoord, dus we kunnen altijd met wat mensen hier een feestje bouwen, heb alleen maar twee slaapplaatsen...
|
|
|
Renske.
|
Moeten we zeker doen! Laatste x was oktober En ja ik heb me al opgegeven
|
|
|