kovdj
|
Hoi Hans,
Dit lijkt toch op een scheur op de naad? Dus garantie? Laat even weten hoe het afloopt en vergeet niet Richard je tattoo te tonen.......... Een dergelijke plek zou je toch eerder op de achterkant van je drysuit verwachten met al die gruwelijke frontrolls............
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey huub nog de beste wensen voor jullie allemaal aan die kant heb bericht gehad van richard moest het serienr en koopdatum doorgeven dan hoor ik het zo gauw mogelijk word weer kitetijd groetjes hans
|
|
|
KappuhH
|
Weet je al meer beun? Ben wel benieuwd of het een garantiegeval is...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb nog niets gehoord heb alles gemaild gisteren maar richard zit in verwegistan maar zodra ik wat weet horen jullie het meteen
|
|
|
|
Idefixe
|
slechte zaak. Zowiezo al dat de consument bij de importeur / fabrikant terecht moet. Als consument heb je een koopovereenkomst met de shop. Gewoon doorknallen naar je rechtsbijstandsverzekering.............
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
heb net bericht gehad van richard die heeft in overleg met de waranty team in america besloten dat het niet onder de garantie valt Als ze hebben besloten dat dit geen garantie was, dan hebben ze vast ook wel een goede onderbouwing waarom niet. Daarvan iets meegekregen Een strut die zo losscheurt van de LE, ik heb een dergelijk geval vorig jaar ook gehad, en al na 4x bij een ander merk. En dat was toen zeker een constructiefout, geen discussie over garantie toen. Van der Berg is de minste niet, ik heb goede hoop voor je Hou ons op de hoogte!
|
|
|
TBK
|
Dit is ronduit belachelijk, een kite die nog geeneens 10x uit de tas is geweest(NOG GEEN JAAR OUD) en nu al een dergelijke vorm van slijtage heeft, dat bestaat gewoon niet en moet het gevolg zijn van een constructiefout. Één ding is zeker: ,, WIJ STEUNEN DE BEUN"
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank ik weet het inderdaad weinig gebruikt de 7mtr maar heb geen erg gehad in die scheur heb ook geen uitleg gekregen waarom geen garantie dus begrijp het niet helemaal maar ja zie het wel
|
|
|
TBK
|
Misschien dat VDB er nog een draai aan kan geven bij Best en je dan dan op één of andere manier tegemoet kan komen in de kosten voor een evt. reparatie zoals jij al zegt Hans.Ik blijf het echter een rare verklaring van Best vinden dat dit niet onder de garantie valt. Jammer ! Maar snel weer kiten Hans dan vergeet je de hele shit wel weer dat is de ,,beste" remedie, helpt bij mij ook altijd.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben nooit zo moeilijk met deze dingen maar als ik iets niet veroorzaakt heb wil wel uitleg waarom geen garantie tis toch een kite van 899 € die nu geen 1 euro meer waard is
|
|
|
TBK
|
Daar heb je helemaal gelijk in Hans, ze zullen zeker met een verklaring en tegemoetkoming in één of andere vorm moeten komen, het zijn natuurlijk geen kleine bedragen waar het om gaat. Je verwacht van een degelijk produkt dat het voldoet aan de specificaties die men er aan heeft gegeven, dat is nu zeker niet het geval.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb net richard een mailtje gestuurd en gevraagd wat eigenlijk de reden is van geen garantie volgens mij is de kite ook heel moeilijk te maken vooral in de hoek waar hij gescheurd is
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Krijgt Best grote merken spatsies.. Ik zou zeggen tegen Best lekker doorgaan zo dan stapt Noord Holland weer snel over naar een ander merk. Ik stel voor OR..
|
|
|
KappuhH
|
Heel erg slecht van Best! Hopelijk kan vd Berg nog iets voor je doen!
|
|
|
TBK
|
Krijgt Best grote merken spatsies.. Ik zou zeggen tegen Best lekker doorgaan zo dan stapt Noord Holland weer snel over naar een ander merk. Ik stel voor OR.. Dan doe ik mee tzt !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb net een persoonlijk mailtje naar best gestuurd effe afwachten wat ze zeggenover de garantie
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb net mail gehad van best een of ander lul verhaal over kan geen constructiefout zijn scheur komt ergens anders door ze zeggen ga naar de locale kiteshop en probeer of ze het kunnen maken ik ga morgen naar vdberg en vraag of hun effe willen kijken mocht het zo zijn dat de scheur wel een fout is dan ga ik mijn rechtsbijstand verzekering inzetten om alsnog dan maar een nieuwe kite te eisen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
heb net mail gehad van best een of ander lul verhaal over kan geen constructiefout zijn scheur komt ergens anders door ze zeggen ga naar de locale kiteshop en probeer of ze het kunnen maken ik ga morgen naar vdberg en vraag of hun effe willen kijken mocht het zo zijn dat de scheur wel een fout is dan ga ik mijn rechtsbijstand verzekering inzetten om alsnog dan maar een nieuwe kite te eisen M.a.w. ze hebben geen verklaring waarom daar een scheur is gekomen. Als het een scherp voorwerp is geweest moeten ze dat meestal wel kunnen zien volgens mij bij zo'n scheur. Is je bladder ook lek? Zo niet dan is het wel heel vaag.
|
|
|
TBK
|
Echt een belachelijke reactie van ,,Best" Hans, groot gelijk dat je er meer werk van maakt. Ik hoop dat VDB het netjes zal afhandelen.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
bladder is niet lek en komt er ook niet uit als je hem oppompt daarom heb ik het ook niet gezien en is het misschien verder langzaam gerafeld zoals je op de foto ziet
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nog een mailtje gehad van best met andere woorden zoek het maar uit einde verhaal valt me zwaar tegen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
bladder is niet lek en komt er ook niet uit als je hem oppompt daarom heb ik het ook niet gezien en is het misschien verder langzaam gerafeld zoals je op de foto ziet
Dat maakt het wel heel vreemd. Als het gekomen is door iets scherps gaat de bladder ook vaak mee. Waar zit het precies? Op de middelste strut? Aan een windtip?
|
|
|
Morres
|
Ik vind het erg raar hor dat 'ie gerafelt is
|
|
|