Is dit Garantie ? uiteindelijk door vd Berg goed opgelost!

MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #50 Januari 23, 2009, 17:18:26
edit2Rapporteer  
ben net naar vdberg geweest en eric zegt eerst  invertprobleem gehad daarna aliens /vliegende schotels erdoorheen gevlogen dat zeggen ze altijd als je daar komt  Shocked Shocked Shocked
zeg ik dan ik ben linksaf gegaan zeggen hun je bent rechtsaf gegaan  Grin Grin
maar afijn denkt toch dat het van de stiksels afkomt zegt eric twijfel geval en doordat het mij niet is opgevallen is het verder gaan rafelen dus dan misschien toch nog garantie  ThumpsUp ThumpsUp
hij neemt kontakt op met richard en met stephannowiets en dan hoor ik het wel
of ik nou wel of niet mijn kleine autootje naar binnen moet  rijden ( grapje )  schater

Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #51 Januari 23, 2009, 18:05:34
edit2Rapporteer  
[edit] ff een beetje opgeruimd en alle off topics er uit geknald [/edit]
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #52 Januari 24, 2009, 13:02:36
edit2Rapporteer  
HPB: dat klinkt gelukkig weer iets positiever. Hopelijk maakt vdBerg zijn naam weer waar kwa garantie!
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #53 Januari 25, 2009, 17:51:24
edit2Rapporteer  
heb ook net weer een mailtje naar best gestuurd dat ze hier zeggen dat het wel garantie is
dus wat gaan ze eraan doen
ben best wel een goede klant die nooit zeurt en veel aanschaft dus een beetje coulance mag in dit geval zeker wel
ben zelf ook eigen baas en mijn service gaat ook heel ver in garantie ( klant is altijd koning )
maar je moet niet zeggen dat er iets is gebeurd waardoor deze scheur komt want dan had ik hem allang laten repareren
kosten zijn toch ongeveer 100 €  en ik vind dat je je dan wel laat kennen voor die mijer terwijl ik voor duizenden € koop bij best en vdberg
heb net weer heerlijk gevaren met mijn nemi 12 2009 dus ik ben nog steeds zeer tevreden over mijn kites

word vervolgd
Jambo

Berichten: 208
Antwoord #54 Januari 27, 2009, 21:59:13
edit2Rapporteer  
Al iets gehoord?
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #55 Januari 27, 2009, 22:27:12
edit2Rapporteer  
nee nog niets  Grin
richard komt deze week naar vdberg om te kijken  Joepie
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #56 Januari 29, 2009, 19:02:05
edit2Rapporteer  
voorbeeld
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #57 Januari 29, 2009, 19:22:32
edit2Rapporteer  
Die  loser is leuk Tom.

Ik heb net de foto nog even krities bekeken en ik denk dat ik weet hoe het komt. nl

muizen - muizen en nog eens muizen
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #58 Januari 29, 2009, 20:45:05
edit2Rapporteer  
beunmuizen ?  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #59 Januari 29, 2009, 22:46:01
edit2Rapporteer  
beunhazen bij Best fabriek
xray

Berichten: 3688
Antwoord #60 Januari 29, 2009, 23:38:50
edit2Rapporteer  
On topic graag weer
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #61 Januari 29, 2009, 23:47:24
edit2Rapporteer  
wacht nog steeds op antwoord  ThumpDown
geen nieuws is goed nieuws hoop ik  ThumpsUp
Knapknapperige

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #62 Januari 30, 2009, 09:21:16
edit2Rapporteer  
Heel mssn wel makkelijk te maken door van binnen en buiten  te plakken en dan van buitenaf precies op dat zwarte randje te stikken. Wel een lekker plekje uitgekozen idd.



__________________________

MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #63 Februari 01, 2009, 23:07:34
edit2Rapporteer  
nog even een update
had nog niks gehoord maar heb vdberg gebeld en gezegd dat ik met een reparatie niet akoord ga 
en gewoon een nieuwe kite wil 
het is nu een week later en het blijft stil
word vervolgd
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #64 Februari 01, 2009, 23:33:26
edit2Rapporteer  
Op het moment dat de leverancier een reparatie aanbied voldoet hij aan datgene wat de wet voorschrijft. Echter de klant mag verwachten dat het product weer in  orginele staat wordt gebracht . Voorbeeld  : bij een scheur in een bankstel moet er dus een nieuw paneel in van dezelfde kleur / stof  . enz.  In dit geval zou je dus eventueel kunnen eisen dat het stuk wat kapot is geheel wordt vervangen. Gevalletje rechtsbijstandsverzekering.....
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #65 Februari 01, 2009, 23:56:27
edit2Rapporteer  
heb ik al bij de hand de rechtsbijstand tom
eerst dacht ik laat maar repareren
maar toen kwamen ze met allemaal lul verhalen van hoe het gebeurd zou zijn
en nou sta ik erop dat wat jij zegt de strut geheel vervangen en als nieuw aanleveren of een geheel nieuwe kite
heb willem van boardsports nog gebeld en die zegt het is gewoon garantie had bij hem al lang een nieuwe gehad
ga morgen bellen over wat er nou gaat gebeuren 
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #66 Februari 02, 2009, 01:19:56
edit2Rapporteer  
Damn wat een moeilijk gedoe.... dit hele gebeuren kost hun meer geld door slechte reclame dan een trouwe klant gewoon weer tevreden stellen loser
Ik hoop dat ze het snel voor je regelen, want waarom zou dit zolang moeten duren Huh Undecided
piede

Berichten: 1689
Antwoord #67 Februari 02, 2009, 10:51:53
edit2Rapporteer  
Wat een sukkels... Zo'n goede klant, jij koopt zo vaak wat nieuws bij die mensen! Of ze moeten genoeg klanten zoals jij hebben?

Beter koop je bij de wat kleinere (internet) shops, die weten tenminste welke waarde elke klant heeft...
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #68 Februari 02, 2009, 11:32:42
edit2Rapporteer  
Citaat
heb willem van boardsports nog gebeld en die zegt het is gewoon garantie had bij hem al lang een nieuwe gehad

En Zo Is Dat  ListenToMe  ThumpsUp   ThumpsUp   ThumpsUp

Maar het blijft natuurlijk allegaar mooi kl..te  ThumpDown.
Begint wel lang te duren nu  ThumpDown
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #69 Februari 02, 2009, 21:17:17
edit2Rapporteer  
Waarom blijven ze nu in  godsnaam zo moeilijk doen over één kite terwijl er over de hele wereld duizenden
Best- kites worden verkocht. Het levert alleen maar een hoop anti-reclame voor zowel VDB als Best, doe toch niet zo moeilijk en geef De Beun een nieuwe kite. Het is toch overduidelijk gezien de foto's dat dit een fabrieksfout is op deze plek. Inverten etc. allemaal onzin !
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #70 Februari 03, 2009, 19:41:05
edit2Rapporteer  
heb vandaag gebeld met eric van vdberg en mijn kite is gemaakt onder Garantie  ThumpsUp
het is niet meer te zien zo mooi gemaakt en voor niks  ThumpsUp
Zit ook wel eens te zeiken maar vind dit super actie mag ook wel eens gezegd worden  ListenToMe
Eric heeft zijn BEST gedaan en heeft het laten maken als nieuw is ie weer  Joepie
Bedankt   Cool
Een zeer emotionele kiter en tevreden klant  ThumpsUp
kom hem van de week wel halen en neem een hele grote taart mee  ThumpsUp Joepie
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #71 Februari 03, 2009, 19:46:02
edit2Rapporteer  
Beter zo  ThumpsUp
vissie

Berichten: 757
Antwoord #72 Februari 03, 2009, 19:49:34
edit2Rapporteer  
Wat zet je op de taart
Jij bent de BESTe ?
Mooi man dan gelukt is
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #73 Februari 03, 2009, 19:54:23
edit2Rapporteer  
netjes Smiley alleen jammer dat het toch een flinke tijd heeft moeten duren Undecided
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #74 Februari 03, 2009, 19:56:40
edit2Rapporteer  
als je in de eerste instantie naar de shop was gegaan had dit hele topic er niet hoeven zijn Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.