Idefixe
|
[edit] ff een beetje opgeruimd en alle off topics er uit geknald [/edit]
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
HPB: dat klinkt gelukkig weer iets positiever. Hopelijk maakt vdBerg zijn naam weer waar kwa garantie!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb ook net weer een mailtje naar best gestuurd dat ze hier zeggen dat het wel garantie is dus wat gaan ze eraan doen ben best wel een goede klant die nooit zeurt en veel aanschaft dus een beetje coulance mag in dit geval zeker wel ben zelf ook eigen baas en mijn service gaat ook heel ver in garantie ( klant is altijd koning ) maar je moet niet zeggen dat er iets is gebeurd waardoor deze scheur komt want dan had ik hem allang laten repareren kosten zijn toch ongeveer 100 € en ik vind dat je je dan wel laat kennen voor die mijer terwijl ik voor duizenden € koop bij best en vdberg heb net weer heerlijk gevaren met mijn nemi 12 2009 dus ik ben nog steeds zeer tevreden over mijn kites
word vervolgd
|
|
|
Jambo
|
Al iets gehoord?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nee nog niets richard komt deze week naar vdberg om te kijken
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Die is leuk Tom. Ik heb net de foto nog even krities bekeken en ik denk dat ik weet hoe het komt. nl muizen - muizen en nog eens muizen
|
|
|
|
Morres
|
beunhazen bij Best fabriek
|
|
|
xray
|
On topic graag weer
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wacht nog steeds op antwoord geen nieuws is goed nieuws hoop ik
|
|
|
Knapknapperige
Geen avatar
|
Heel mssn wel makkelijk te maken door van binnen en buiten te plakken en dan van buitenaf precies op dat zwarte randje te stikken. Wel een lekker plekje uitgekozen idd.
MEGALOOPBEUN
|
nog even een update had nog niks gehoord maar heb vdberg gebeld en gezegd dat ik met een reparatie niet akoord ga en gewoon een nieuwe kite wil het is nu een week later en het blijft stil word vervolgd
|
|
|
Idefixe
|
Op het moment dat de leverancier een reparatie aanbied voldoet hij aan datgene wat de wet voorschrijft. Echter de klant mag verwachten dat het product weer in orginele staat wordt gebracht . Voorbeeld : bij een scheur in een bankstel moet er dus een nieuw paneel in van dezelfde kleur / stof . enz. In dit geval zou je dus eventueel kunnen eisen dat het stuk wat kapot is geheel wordt vervangen. Gevalletje rechtsbijstandsverzekering.....
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb ik al bij de hand de rechtsbijstand tom eerst dacht ik laat maar repareren maar toen kwamen ze met allemaal lul verhalen van hoe het gebeurd zou zijn en nou sta ik erop dat wat jij zegt de strut geheel vervangen en als nieuw aanleveren of een geheel nieuwe kite heb willem van boardsports nog gebeld en die zegt het is gewoon garantie had bij hem al lang een nieuwe gehad ga morgen bellen over wat er nou gaat gebeuren
|
|
|
|
piede
|
Wat een sukkels... Zo'n goede klant, jij koopt zo vaak wat nieuws bij die mensen! Of ze moeten genoeg klanten zoals jij hebben?
Beter koop je bij de wat kleinere (internet) shops, die weten tenminste welke waarde elke klant heeft...
|
|
|
Haring High Richardt
|
heb willem van boardsports nog gebeld en die zegt het is gewoon garantie had bij hem al lang een nieuwe gehad En Zo Is Dat Maar het blijft natuurlijk allegaar mooi kl..te . Begint wel lang te duren nu
|
|
|
TBK
|
Waarom blijven ze nu in godsnaam zo moeilijk doen over één kite terwijl er over de hele wereld duizenden Best- kites worden verkocht. Het levert alleen maar een hoop anti-reclame voor zowel VDB als Best, doe toch niet zo moeilijk en geef De Beun een nieuwe kite. Het is toch overduidelijk gezien de foto's dat dit een fabrieksfout is op deze plek. Inverten etc. allemaal onzin !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb vandaag gebeld met eric van vdberg en mijn kite is gemaakt onder Garantie het is niet meer te zien zo mooi gemaakt en voor niks Zit ook wel eens te zeiken maar vind dit super actie mag ook wel eens gezegd worden Eric heeft zijn BEST gedaan en heeft het laten maken als nieuw is ie weer Bedankt Een zeer emotionele kiter en tevreden klant kom hem van de week wel halen en neem een hele grote taart mee
|
|
|
|
vissie
|
Wat zet je op de taart Jij bent de BESTe ? Mooi man dan gelukt is
|
|
|
Joy.H
|
netjes alleen jammer dat het toch een flinke tijd heeft moeten duren
|
|
|
michiel v geel
|
als je in de eerste instantie naar de shop was gegaan had dit hele topic er niet hoeven zijn
|
|
|