(HJ) MINI-ME
|
Ziet er idd gaaf uit. Alles nog heel Ps je had wel een bak koffie kunnen doen of lag de vaargeul open
|
|
|
KappuhH
|
Wanneer was dit? Ziet er wel vet uit!
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vincent...Waar was dit ? @ KappuhH ik weet niet hoe het met BPR is wanneer er ijs ligt Alles lijkt toegestaan
|
|
|
Vinni
|
Dit was op zondag, op Strand Hulckensteijn. Vandaag weer even geweest, alleen een stuk minder leuk dan gister. Er lagen overal plassen water dus als je een keer viel dan was je helemaal nat. Het waaide hard en het ging erg hard met de 7m². Maar het was wel weer leuk.
|
|
|
Idefixe
|
je hebt nu toch een droogpakkie?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
je hebt nu toch een droogpakkie?
Ja die heeft hij nu maar is niet in het bezit van een rijbewijs en zijn chauffeur had nachtdienst
|
|
|
Vinni
|
Inderdaad Maar dit is ook een leuk alternatief!
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
en wat hangt daar een mooie r3 uhhu! die is van mij (A) hahaha tenekaas wat gaat dat hard haha nu wachten op de pics van lorenzo ?
|
|
|
Vinni
|
Onderste 2 zijn van Lorenzo. Misschien heeft hij er nog meer, maar dat weet ik niet.
|
|
|
LOEN
|
Ja was een mooi dagje Heb nog wel wat materiaal, zal even kijken... Dat springen is grappig, maar op je bek gaan na een sprong dan word het pas spannend Vanmiddag waaide het voor het leuke net iets te hard
|
|
|
|
|
Vinni
|
Mooie foto´s Lorenzo!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Als ik style punten moet geven dan krijgt de vrouwlijke kitester de meeste punten. Hoe sierlijk en ogenschijnlijk eenvoudig
|
|
|
|
|
|
|
Vinni
|
Hij liep wel behoorlijk moeilijk naar buiten inderdaad...
|
|
|
Micky
|
Hij liep wel behoorlijk moeilijk naar buiten inderdaad... 1 jaar geen zakgeld meer!!!
|
|
|
Vinni
|
Dat krijg ik al jaren niet meer sinds jij aan de drank bent... Dan gaat elk dubbeltje naar een nieuwe fles
|
|
|
Micky
|
Die vrouw met haar mooie stijl is toch die van de rode wijn met kerstmannendag..... Heb je weer te diep in het glaasje gekeken toch even mijn gelijk halen... HJ, u bent een beetje stil?
|
|
|