michiel v geel

|
leonb verkoop je ook boards?
Jij wil zeker een Joran v.d. Sloot board...  choc heeft wat joran proto's gemaakt maar deze verdwenen altijd spoorloos in zee dat werkte niet
|
|
|
Micky

|
leonb verkoop je ook boards?
Jij wil zeker een Joran v.d. Sloot board...  choc heeft wat joran proto's gemaakt maar deze verdwenen altijd spoorloos in zee dat werkte niet Spons (van Geel), ook in zelfbouw mag er best on-topic gereageerd worden.... @Leon, keep up the good work.  en mocht er nog meer spamm komen stuur de voortgang dan maar gewoon via mail. Ik merk dat ik hier ietwat moe van ga worden. 
|
|
|
|
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
|
Tsja....het is nu wachten op de sheets...core is bijna klaar. Volgens Eddy is de kans groot dat ze in de loop van volgende week op m'n deurmat ploffen. Dusssss.......ff geduld 
|
|
|
|
|
|
Morres

|
prachtig die inhoudelijke reacties  prachtig die inhoudelijke reacties 
|
|
|
pimpoldi

|
prachtig die inhoudelijke reacties  prachtig die inhoudelijke reacties  prachtig die inhoudelijke reacties boeie
|
|
|
LeonB

|
Joepiedepoepie!!!! De sheets zijn binnen, inclusief beschermfolie  . Complimenten aan Eddy Lansink voor de levering van de sheets! Ziezo....op naar de prepregs.
|
|
|
|
Micky

|
Ziet er goed uit Leon! Alleen jammer van dat lelijke mormel  Lekker doorgaan zo, krullebol...  Hee Leon, ziet er goed uit. Ik heb geen haast als hij morgen maar klaar is...  Lijkt namelijk wind aan te komen.....maarrrrrr helaas, zit vast aan een afspraak en een kinderverjaardag dus doe maar rustig aan....  Pads en vinnen zijn onderweg... 
|
|
|
LeonB

|
Topprepreg is afgeperst.....en ik moet zeggen dat het een retestrak resultaat is geworden. Stay tuned 
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Ziet er goed uit! Als Mick eens klaar is met al die kinderverjaardagen hoop ik hem eens in het echt te aanschouwen 
|
|
|
Micky

|
Topprepreg is afgeperst.....en ik moet zeggen dat het een retestrak resultaat is geworden. Stay tuned  Ja hoor Leon, iedereen heeft mijn 06 al....  Oh  Jij nog niet....bij deze...  Ziet er goed uit gozer... 
|
|
|
|
LeonB

|
Oeppppsss....telefoonnummer in beeld  Altijd handig als je het boardje kwijt raakt (gnehehe...) Anyway...hier weer een freubelupdate van het boardje van Bob. Dekkie afgewerkt, vin- en insertgaatjes geboord, baseprepreg ligt onder vacuum.....het begint al op een kiteboard te lijken. Latorrr... 
|
|
|
Dirkie

|
Goed bezig Leon...
|
|
|
|
|
|