NPX Lucifer is NAT eeeuuhhh toch niet :)

xray

Berichten: 3688
Antwoord #75 Februari 11, 2009, 21:15:27
edit2Rapporteer  
Fleece en daaronder een thermoshirtje, helemaal top!
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #76 Februari 12, 2009, 02:14:24
edit2Rapporteer  
Wat ik wel graag wil melden dat NPX er misschien beter thermo of fleece kleding bij kan geven of adviseren. Want Katoen en andere stoffen nemen sneller vocht op dan het pak na buiten kan verwerken.

Mijn excuses! loser

Mooi dat het probleem is opgelost maar de oplossing is minimaal 3x aangedragen op pagina 1  Roll Eyes

Geen katoen !!!!!!  ListenToMe
dimitri
Gast
Antwoord #77 Februari 12, 2009, 03:21:56
edit2Rapporteer  
Ik heb wat negatieve dingen verteld over de NPX Lucifrer droogpak, dit is ten onrechte geweest!

Gisteren het pak kunnen testen onder zware omstandigheden, zware crashes etc.
Na 3 uur non-stop op het water te hebben gestaat trok ik mijn pak uit... vol verwachtingen!

EN ME ONDERKLEDING WAS DROOG Joepie

Wat ik wel graag wil melden dat NPX er misschien beter thermo of fleece kleding bij kan geven of adviseren. Want Katoen en andere stoffen nemen sneller vocht op dan het pak na buiten kan verwerken.

Mijn excuses! loser

Fare enough. ik krijg die van mij ook over 2 weken binnen, kan niet wachten om heerlijk warm op het water te staan.
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #78 Februari 12, 2009, 08:42:11
edit2Rapporteer  
Tja....ik had mijn ervaringen al eerder gemeld en katoen is geen aanrader onder een drysuit.
Maar gelukkig dat je je pak niet hebt geretourneerd, en de tips ter harte hebt genomen, anders had je nu waarschijnlijk ouderwets in neo moeten bikkelen en was je je pak weer een tijdje kwijt geweest om te laten testen door de fabrikant.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.