Kitebeach Cabarete, welke kiteschool en hotel?

OM

Geen avatar

Berichten: 1
Januari 28, 2009, 13:31:15
edit2Rapporteer  
Hallo,

In mei wil ik 4 weken in mijn eentje op kitevakantie naar kitebeach, Cabarete. Ik wil graag meningen/ervaringen horen over  een goede kiteschool met hotel op kitebeach.

Zijn er mensen hier die ervaring hebben met de scholen en verblijven:

- Dare2fly en de Agualina kiteresort
- Laurel Eastman en de The Caracol Kiteboarding Center
- Force10 kiteboarding met haar hostel
- Kitelounge en het Extreme hotel

Ik hoor graag jullie ervaringen.

Thanks
HookedYbo

Berichten: 27
Antwoord #1 Januari 28, 2009, 16:18:47
edit2Rapporteer  
- Dare2fly en het Agualina kiteresort
Dare2Fly is gewoon een goede kiteschool. Goede lessen en goed materiaal.
Aqualina is een hotel in de bovenklasse. Goede kamers en schoon/netjes.

- Laurel Eastman en de The Caracol Kiteboarding Center
Zit op Bozobeach en niet op Kitebeach.
School is weer in opbouw.
Caracol bestaat niet meer. Met de grond gelijk gemaakt. Op de plek komt nu een condocomplex

- Force10 kiteboarding met haar hostel
Force 10 is een nieuwe school waar weinig activiteit is. Volgens mij is de school niet eens open op dit moment althans ik zie er nooit iemand.
Hostel is goedkoop maar slechte kwaliteit. Huis valt bijna uitelkaar. Ik kan het weten want ik heb het huis eerder gehad :-) Geen aanrader.

- Kitelounge en het Extreme hotel
Zeer amerikaanse sfeer van great and we are the best. School vind ik persoonlijk matig en hoewel het hotel er op de website goed uitziet is het in zeer slechte staat. Ik heb laatst gasten gehad die naar ons gekomen waren omdat het Extreme gewoon 3x niks meer is.
Vroeger was het een leuk hotel met goede sfeer. Na de overname en slecht management is het in verval geraakt en vrij winig te doen. Geen 24 electriciteit, geen warm water, super basic en de kamers zijn ook smerig. Ik ben er vorige week nog geweest om een kamer te zoeken voor een paar gasten van ons die, omdat wij vol zaten even een paar dagen ergens anders heen moesten. Echt jammer hoe een hotel met zoveel potentie, zo in verval geraakt is,

Anyway. Op kitebeach is het Aqualina your best pick. Wel wat duurder maar ja......

Wij sturen onze gasten altijd naar de Kiteclub. Naar mijn inziens de beste school waar je echt waar voor je geld krijgt. Ook hangt er een leuke sfeer. Accomodatie hebben ze niet maar die hebben wij natuurlijk weer.....

Als je meer info wilt mail je maar even of stuur je maar even een PM etje.




« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.