Strut vervangen

Slainthe

Geen avatar

Februari 09, 2009, 23:06:44
edit2Rapporteer  
Van mijn Best Waroo 2007 is een strut lek, dwz dat balletje dat fungeert als stopper is eruit geplopt. Nieuwe strut heb ik al. Weet iemand ergens een instructie te staan hoe ik dat ding erin zet?

groet,

Rene
bitburger

Antwoord #1 Februari 10, 2009, 08:38:47
edit2Rapporteer  
Ik weet niet wat de echte manier is,maar toen ik het had gedaan bond ik een lijn aan het pompgat en hield ik hem er aan de onderkant uit.
En toen bond ik de nieuwe strut aan het touwtje.
Kijk maar of je hier wat aan hebt.
greedzz
Idefixe

Antwoord #2 Februari 10, 2009, 10:05:32
edit2Rapporteer  
Op de kopkant van de strut op je vlieger kun je de boel loshalen ( klitteband).
Inderdaad eerst even aan de ventielkant een touwtje ( langer dan je bladder  Grin)  aan de oude bladder ( strut) maken. Vervolgens trek je de oude bladder er aan de bovenkant uit.
Je maakt het touwtje aan de nieuwe bladder en trekt deze aan het touwtje terug in je strut.
Voordat je de boel keihard gaat oppompen eerst een klein beetje lucht erin en door goed te kneden jezelf ervan overtuigen dat de bladder er overal goed inzit.
Nature

Antwoord #3 Februari 10, 2009, 12:00:57
edit2Rapporteer  
je kan ook gewoon een nieuw balletje erin stoppen hoor Smiley  even warm maken het plastic balletje erin duwen en klaar.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.