vacuum pomp

onzin

Februari 14, 2009, 17:08:20
edit2Rapporteer  
ik ben op zoek naar een pomp waarbij ik alleen nog een stekker in het stopcontact moet stoppen en kan vacumeren. aangezien ik echt de ballen verstand heb van electra wil ik echt niet aan beginnen om zon ding zelf te maken

dusss wie heeft er 1 voor me

groeten
raymond

Antwoord #1 Februari 14, 2009, 17:21:05
edit2Rapporteer  
deze bedoelt u?

onzin

Antwoord #2 Februari 14, 2009, 17:30:53
edit2Rapporteer  
bedoel dat er ook de slangen aan zitten en een buffer tank
Joosdo

Antwoord #3 Februari 14, 2009, 20:54:48
edit2Rapporteer  
Kom op onzin, dat is niet de zelfbouwspirit ThumpsUp
twill

Geen avatar

Antwoord #4 Februari 14, 2009, 22:31:03
edit2Rapporteer  
http://www.polyestershoppen.nl/ps-vacuumpomp-1-p-164.html

Zit alleen nog geen overloopvat bij, maar die kan die ook voor je regelen. Verder zijn ze ook te koop bij cecense in stellendam.
onzin

Antwoord #5 Februari 15, 2009, 19:20:55
edit2Rapporteer  
 Embarrassed ja joost ik weet het maar zoals ik al zei dat ik echt de ballen verstand van electra heb en ik al op verschillende sites gekeken heb over hoe je het allemaal in elkaar zet en ik er gewoon niet uit kom.

maar goed die pomp kost 430 euro en dat gaat me nog wel iets te ver voor iets waar ik nog niet zeker weet of ik het wel allemaal kan dus denk dat ik het iets goekoper wil houden tot ik zeker weet of ik wel genoeg boerdjes zelf ga maken

maar toch bedankt voor die site

groeten
polyfreak

Geen avatar

Antwoord #6 Februari 19, 2009, 19:32:50
edit2Rapporteer  
Overdrukvat kunnen wij (PolyesterShoppen.nl) ook wel levereren, alleen das een duur ding. Ik zelf gebruik het niet maar zorg altijd voor voldoende bleeder zodat er geen hars in de slang komt..

Er is ook een goedkopere pomp met minder capaciteit maar die kost ongeveer 250 euro (met slangen etc etc).
onzin

Antwoord #7 Februari 19, 2009, 21:11:46
edit2Rapporteer  
wat is het verschil dan en maakt dat wat uit met vacuumeren?
polyfreak

Geen avatar

Antwoord #8 Februari 20, 2009, 12:45:07
edit2Rapporteer  
Zover ik er bekend mee ben maakt het niet uit. Ik zelf pas ook vacuum bagging techniek toe. Je moet alleen oppassen dat er dus geen hars in je slang en machine komt want anders loopt het fout af.

Ik hoop dat dit niet gezien word als spam maar heb hier wel een filmpje waarbij een koolstof scooterkap (voor de dragrace) aan het vacuum baggen ben met een vacuum pomp rechtstreeks op de zak:

http://www.youtube.com/watch?v=949tLOdgSIM

Het resultaat was als volgt:
http://www.polyestershoppen.nl/images/junk/180220091434.jpg

Is trouwens wel een andere (grotere) pomp, maar de werking blijft hetzelfde.
raymond

Antwoord #9 Februari 21, 2009, 21:33:05
edit2Rapporteer  
dat filmpje is van kees en bas  hun nrg en zip carbon sprinters 09 !

die vacuum pomp is nog wel aardig prijsig je kunt hemook volgens mij zelf wel bouwen
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.