|
KappuhH
|
Top! En leuk om na je sessie te kijken hoe hard de wind nou precies was.
|
|
|
Kitemaster
|
data is afkomstig van actuele waterdata .nl
enige verschil is dat deze grafieken in km/u de data weergeven en act waterdata in m/s
|
|
|
[Pepper]
|
enige verschil is dat deze grafieken in km/u de data weergeven en act waterdata in m/s
Nog een verschil: actuelewaterdata.nl dekt alleen west en zuidwest Nederland. De 10 minuten waarnemening op weer.nl dekt (bijna) heel nederland.
|
|
|
Polka
|
Voor actuele situatie in Zeeland vind ik www.hmcz.nl de absolute topper. Je kan er ook nog van het hele jaar data downloaden, maar das minder makkelijk dan actuelewaterdata en die link van weer.nl
|
|
|
Polka
|
Nog een verschil: actuelewaterdata.nl dekt alleen west en zuidwest Nederland. De 10 minuten waarnemening op weer.nl dekt (bijna) heel nederland. Dat klopt niet. Bij actuele waterdata kan je alle regio's van nederland kiezen. Weer.nl maakt gebruik van de meetdata van Rijkswaterstaat waar act. waterdata ook gebruik van maakt.....
|
|
|
[Pepper]
|
Dat klopt niet. Bij actuele waterdata kan je alle regio's van nederland kiezen....
Dan doe ik waarschijnlijk iets niet goed. Heb al aardig wat rondgeklikt op www.actuelewaterdata.nl maar kom niet verder dan Zeeland en de Noordzeekust. Heb je misschien een linkje naar de plek op die site waar ik de actuele data van het IJsselmeer en de Waddenzee kan raadplegen?
|
|
|
|
Polka
|
Dat klopt niet. Bij actuele waterdata kan je alle regio's van nederland kiezen....
Dan doe ik waarschijnlijk iets niet goed. Heb al aardig wat rondgeklikt op www.actuelewaterdata.nl maar kom niet verder dan Zeeland en de Noordzeekust. Heb je misschien een linkje naar de plek op die site waar ik de actuele data van het IJsselmeer en de Waddenzee kan raadplegen? Sorry, zat verkeerd te kijken. Waterstanden en andere categoriën zitten door heel nederland, alleen de wind niet idd! :S
|
|
|
Kitemaster
|
het is zeker bijna weekend??? Dat klopt niet. Bij actuele waterdata kan je alle regio's van nederland kiezen....
Dan doe ik waarschijnlijk iets niet goed. Heb al aardig wat rondgeklikt op www.actuelewaterdata.nl maar kom niet verder dan Zeeland en de Noordzeekust. Heb je misschien een linkje naar de plek op die site waar ik de actuele data van het IJsselmeer en de Waddenzee kan raadplegen? Sorry, zat verkeerd te kijken. Waterstanden en andere categoriën zitten door heel nederland, alleen de wind niet idd! :S
|
|
|
|
Marko
|
even in mijn toevoegen aan me lijst
|
|
|
|
Kevin
|
Voor actuele situatie in Zeeland vind ik www.hmcz.nl de absolute topper. Je kan er ook nog van het hele jaar data downloaden, maar das minder makkelijk dan actuelewaterdata en die link van weer.nl Dat is ook gewoon data van actuelewaterdata.nl hoor
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
zijn wel andere gegevens denk ik..want die doen het nu wel..en AWD niet...
Wel jammer dat het 30 minuten achterloopt....
|
|
|
Dennisairtime
|
Dit is ook een hele goeie. Sinds vorig jaar kijk ik hier op maar deze site zit er niet vaak naast. Jammer dat het in het frans is. Als je bovenin de balk op het laatste woord gaat staan (Cartes détaillées) dan heb je in het menu daar onder staan (Benelux Vent+Nuages) dit is wind en bewolking. Daaronder staat (Benelux Pluies+Temperatures) dit is neerslag en temperatuur. http://www.mevoli.net/meteovollibre/PPcartes.htm?m=BBA
|
|
|
spruce
|
Over actuele waterdata gesproken. Sinds wanneer ligt deze site er al niet uit? Of is mijn browser van slag?
|
|
|