|
R@bert
|
de laatste
|
|
|
KappuhH
|
Gave foto's hoor! Met welke camera gemaakt?
|
|
|
R@bert
|
Thx KappuH....ben ze nog een beetje aan t uitzoeken. Zijn er een beetje veel Als ik nog mooie zie, zal ik ze zeker plaatsen
|
|
|
R@bert
|
Met een Canon 40D, en Canon EF 70-200mm L f4 lens
|
|
|
|
R@bert
|
Hey Beun!! Idd long time no see! Gaat goed hoor, af en toe ff wat warmere oorden opzoeken he? Jij al veel geweest deze winter? Hij was iets kouder dan afg jaren pff.. Thx wb de foto´s, zijn wel leuk geworden idd Volgende keer neem ik je gewoon mee voor weinig (personeelskorting he? )
|
|
|
LOEN
|
Vette fotos! Alleen niet te veel aan klooien in PS of je scherm beter kalibreren
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mooie foto's Robert... Heb je dit jaar de sprongen maar over geslagen Vorig jaar had je toch wat last van je ribben na een harde landing???
|
|
|
R@bert
|
Mooie foto's Robert... Heb je dit jaar de sprongen maar over geslagen Vorig jaar had je toch wat last van je ribben na een harde landing??? De sprong foto´s zijn van best ver weg...had niet alleen van mn ribben last, auw...
|
|
|
R@bert
|
Vette fotos! Alleen niet te veel aan klooien in PS of je scherm beter kalibreren PS is niet aan mij besteed,begrijp ik geen hol van...heb ze alleen wat gecropt, maar thx!
|
|
|
LOEN
|
Vette fotos! Alleen niet te veel aan klooien in PS of je scherm beter kalibreren PS is niet aan mij besteed,begrijp ik geen hol van...heb ze alleen wat gecropt, maar thx! Haha No problem, leek alsof iets teveel aan getrokken was qua kleur verzadiging.
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
Misschien een domme vraag, maar ben je voor 5 dagen helemaal naar capetown gevlogen?
|
|
|
R@bert
|
Misschien een domme vraag, maar ben je voor 5 dagen helemaal naar capetown gevlogen?
Jep...werk voor de Koninklijke ;-)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Jep...werk voor de Koninklijke Moes je een paar gasten uitzetten Ik heb bij mij op het werk ook nog wel een paar kanshebbers
|
|
|
R@bert
|
Jep...werk voor de Koninklijke Moes je een paar gasten uitzetten Ik heb bij mij op het werk ook nog wel een paar kanshebbers ......... Luchtvaart Maatschappij, maar had ook goed gekund Btw, wil ook wel uitgezet worden naar Kaapstad (incl boardbag dan )
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Jep...werk voor de Koninklijke Moes je een paar gasten uitzetten Ik heb bij mij op het werk ook nog wel een paar kanshebbers ......... Luchtvaart Maatschappij, maar had ook goed gekund Btw, wil ook wel uitgezet worden naar Kaapstad (incl boardbag dan ) Bedoel je die Franse Luchtvaartmaatschappij
|
|
|
R@bert
|
Mais non!!
|
|
|
|
|
jappie-joo
|
nice pics, niet koud in de 4/3
|
|
|
R@bert
|
nee...helemaal niet. Zag wel gasten die echt helemaal ingepakt waren. Best veel.. cap met een soort mondlap en dan ook nog een bril...Hele gezicht zag je niet...En ook nog lang pak! Vondt t er wel grappig uitzien
|
|
|