Kitesurfles Amsterdam

JWW

Geen avatar

Berichten: 2
Maart 23, 2009, 14:16:42
edit2Rapporteer  
Hi,
Ik ben eind 40 met weing conditie. Graag zou ik met kitesurfen willen beginnen, wij gaan wonen op Ijburg-Amsterdam. Kent iemand in die buurt een adres waar ik zou kunnen beginnen met lessen?
Dank!
JWW
junil

Berichten: 110
Antwoord #1 Maart 23, 2009, 14:22:30
edit2Rapporteer  
hoi,

check gewoon ff de lijst met kitesurfscholen hier op de website. Je kan naar Schellinkhout gaan , of naar Ijmuiden (coraaltje). maar misschien moet je ff wachten tot het warmer wordt? Maar dat weten ze bij de scholen wel of het kan.

groet Junil
JWW

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #2 Maart 23, 2009, 14:31:38
edit2Rapporteer  
Dank je!

hoi,

check gewoon ff de lijst met kitesurfscholen hier op de website. Je kan naar Schellinkhout gaan , of naar Ijmuiden (coraaltje). maar misschien moet je ff wachten tot het warmer wordt? Maar dat weten ze bij de scholen wel of het kan.

groet Junil
Kitesurfschool.nl

Geen avatar

Berichten: 66
Antwoord #3 Maart 23, 2009, 19:46:06
edit2Rapporteer  
Hi JWW,

wij geven les in Hoorn en omgeving!  kijk voor meer info bij Van den Berg of kitesurfschool.nl

Nieuw in 2009
100% Vaargarantie maak jij geen meter dan krijg ge les geld terug!



torretje

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #4 Maart 23, 2009, 20:30:31
edit2Rapporteer  
Neem contact op met Kiboco kitesurfschool .
Deze mannen geven les op muidenberg en zijn zeer goed
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #5 Maart 23, 2009, 21:26:58
edit2Rapporteer  
Beste JWW
Inderdaad is Kiboco heel goed.
Als je nog meer keuze wilt: wij geven les op Muiderberg, IJmuiden of Wijk aan Zee, afhankelijk van de windrichting. www.kitesurfschool.ORG
Weinig conditie is geen probleem, dat komt vanzelf.

- Jelle
MarcusMakkum

Berichten: 41
Antwoord #6 Maart 23, 2009, 22:13:22
edit2Rapporteer  
Hi,
Ik ben eind 40 met weing conditie. Graag zou ik met kitesurfen willen beginnen, wij gaan wonen op Ijburg-Amsterdam. Kent iemand in die buurt een adres waar ik zou kunnen beginnen met lessen?
Dank!
JWW

Hallo JWW,
Als je mij een email stuurt zal ik je enige info en prijzen sturen over alle kitelessen die onze school verzorgt.
Je zou dit mooi kunnen combineren met een weekendje Makkum / Friesland...
Zeker een reisje waard vanuit IJburg...  ThumpsUp
Kitende groet, Marcus
Kiteschool Funsport-Makkum
KNWV - erkend
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.