http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,34779.0.htmlDus je neemt gewoon een film van Kitecinema, doet daar gelul en een muziekje onder , en je hebt je film met kiteaktie?
Super sneu.
« Laatste verandering: April 03, 2009, 09:52:34 door -DAVE- » Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
--------------------------------------------------------------------------------
Haring Hai Richardt
KiteHigh guru
Re: Texel Haring Hai Richardt op Safari presents: Deel 1 HAKKE EN ZAGE !!!!!!!!!
« Antwoord #8 Gepost op: April 03, 2009, 10:48:16 » Antwoord met citaat Verander
--------------------------------------------------------------------------------
Heb je helemaal gelijk in Dave
Maar die vrijdag was de wind zo goed dat iedereen de hele dag heeft gevaren en er eigenlijk niks is gefilmd
Om er toch wat actie in het filmpje te krijgen heb ik in mijn archief gekeken
Zodoende ben ik een betje wezen knippen en plakken met die prachtige beelden van old school.
Nog mijn excuses hiervoor dat ik ze gebruikt heb. (blijfen trouwens prachtige opnames en zonde om die niet te vertonen )
Had achteraf eerst toestemming aan jouw moeten vragen
Sorry hiervoor
« Laatste verandering: April 03, 2009, 10:55:59 door Haring Hai Richardt » Meld dit bericht aan de moderator 212.127.181.25
Als het waait ben ik niet thuis !!
Haring met ui
@LaurenS
KiteHigh guru
Re: Texel Haring Hai Richardt op Safari presents: Deel 1 HAKKE EN ZAGE !!!!!!!!
« Antwoord #9 Gepost op: April 03, 2009, 11:13:02 » Antwoord met citaat
Citaat van: -DAVE- op April 03, 2009, 09:42:20
Dus je neemt gewoon een film van Kitecinema,
Super sneu.
Owwwwwwwwww,ik dacht al geen windsurfers gezien te hebben die vrijdag .Heb ik toch geen black out gehad
Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
Haring Hai Richardt
KiteHigh guru
Re: Texel Haring Hai Richardt op Safari presents: Deel 1 HAKKE EN ZAGE !!!!!!!!!
« Antwoord #10 Gepost op: April 03, 2009, 15:47:24 » Antwoord met citaat Verander
De bedoeling was eigenlijk gelijk al een lolmovie vanaf het begin te maken
Om de boel een betje op te vrolijken en om het nog een betje leuk te houden om naar te kijken ben ik aan het knippen en plakken gegaan.
Had de eerste dag geen actie en dacht met jouw beelden de boel op te vrolijken.
Heb ook eigenlijk nooit het idee gehad dat ik dat stukje van old school wilde laten voorkomen of het door mijn gefilmd was.
Jouw opnames zijn natuurlijk stukken beter en profesioneel gefilmd
Als je bij al mijn filmpies kijk op You tube en videmo is het grote bestandeel toch wel leve de lol. Lang leve de lol want er is al genoeg ellende in de wereld.
En het ergste is nog dat ik vandaag de hele dag vrij ben er is geeen zuchie windt
Hoe vond je het filmpie trouwens ???
Maar goed de volgende keer vraag ik het van te voren.
Ps Het waait toch niet en ik ben bezig met deel 2 van Texel en wil in het filmpie een gigantische kite loop van Lenten erin van Stormsjees. 1
Durf het bijna niet meer te vragen Maar zou ik ............
Grapje !!!!
Meld dit bericht aan de moderator 212.127.181.25
Als het waait ben ik niet thuis !!
Haring met ui
Pimp G
Full KiteHigh member
« Antwoord #11 Gepost op: April 03, 2009, 18:19:04 » Antwoord met citaat
Neem je mijn brandingloop van vrijdagmiddag toch gewoon?
Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
Als ik niet opneem ben ik op zee!
Micky
KiteHigh guru
« Antwoord #12 Gepost op: April 05, 2009, 23:59:13 » Antwoord met citaat
Citaat van: -DAVE- op April 03, 2009, 09:42:20
Dus je neemt gewoon een film van Kitecinema, doet daar gelul en een muziekje onder , en je hebt je film met kiteaktie?
Super sneu.
Gozer, laat je jezelf nu niet een heel klein beetje kennen....