Kitehigh IRC?

Mick
Gast
Antwoord #25 Juli 10, 2004, 14:36:25
edit2Rapporteer  
Net of we daar tijd voor hebben........ Op het water moeten we zitten!!!!
Tom

Antwoord #26 Juli 10, 2004, 16:10:07
edit2Rapporteer  
Ah joh man dat irc is veel te veel geniks.
Om het voor iedereen toegankelijk te maken moet het simpel blijven.
Joris

Antwoord #27 Juli 10, 2004, 17:35:50
edit2Rapporteer  
mja ik kan nu toch niets doen, elleboog kapot. dus dan heb ik teminste iets te doen. en je kan hele simpele web based client maken, gewoon naam invoeren en klaar...
Joris

Antwoord #28 Augustus 22, 2004, 19:19:55
edit2Rapporteer  
bumb  :Smiley
ShiftyMcBean
Gast
Antwoord #29 Augustus 22, 2004, 22:02:20
edit2Rapporteer  
Ben persoonlijk niet zo "voor" IRC, voor degene die niet zóveel "verstand" hebben van computers is het (naar mijn inziens) een k*t programma... Ik ben zelf ook wel vaak op IRC maar ik denk niet dat het hier toekomst heeft. Een beter idee vind ik dan om een chat applicatie te programmeren op kitehigh.nl zelf... daar heb je véél meer aan.

Op IRC moet je ook (eigenlijk) altijd een channel administrator hebben die de boel wat in de gaten houd en dan zul je zien dat er één keer in de zoveel tijd een paar lui langskomen.

IRC wordt voornamelijk gebruikt voor fxp, xdcc en andere illegale software, films, muziek en applicaties groepen en gamers enzo... dacht niet dat het veel voor "commerciële" doeleinden wordt gebruikt.

Het forum is voor mij in de eerste instantie om informatie te verschaffen en te winnen en daarnaast om wat gezellig te lullen.

Just my two cents...

Cas
Joris

Antwoord #30 Augustus 22, 2004, 23:02:35
edit2Rapporteer  
"IRC wordt voornamelijk gebruikt voor fxp, xdcc en andere illegale software, films, muziek en applicaties groepen en gamers enzo... dacht niet dat het veel voor "commerciële" doeleinden wordt gebruikt."

ey joh wordt es wakker Wink Ten eerste was kitehigh niet echt commercieel toch? En met pjirc ofzo een chat applicaite op kitehigh ook zo geregeld. en dan kunnen de wat begaafdere mensen onderons client naar keuze gebruiken.

Kijk maar es naar fok! en tweakers, hebben ook irc en dat gaat ook gewoon goed. Misschien wordt het ook wel helemaal niets, maar dan weten we dat ook weer.

volgens mij begin ik nu wel beetje erg te zeuren :Smiley

naja dat dus
vanl
Gast
Antwoord #31 Augustus 23, 2004, 10:13:34
edit2Rapporteer  
Probeer het eerst eens uit op een bestaande server als  Undernet, Chat-Net, Chat4all .....etc

Er zijn een berg open servers die je kan gebruiken voor een probeersessie

En een takeover is te voorkomen door een "bot"   je automatisch te laten op-en bij het aanmelden op een "channel"
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.