Arctic_Monkey
|
ziet er goed uit!
is dit je probeerversie en ga je m verder ontwikkelen
of
is dit je board (zeker vet)
|
|
|
Wimt
|
@ Spoetnik; Als je niet weet hoe je moet reageren; je had ook te laat mogen reageren, maakt weinig verschil in dit geval . @arctic Monkey; Ik werk toch nooit mooi af, dus dit is het voorlopig wel. Een evt. volgende krijgt meer rocker. En misschien vleugels; van die Red-bull variant, i.v.m. sponsoring; die vleugels hebben verder geen nut. Zie heel veel kiters Redbull drinken; geeft maar 20 min. extra energie, daarna gaat die troep blijvend op je gezondheid inwerken. Fruit werkt veel beter en veel langer, en ik kan het weten na 100 uur kiten in 12 dagen Egypte.
|
|
|
Wimt
|
Nog geen reactie, en ik probeer wanhopig te kietelen, zodat er toch nog vuur op dit forum komt. Wie hapt er nou `s?
|
|
|
spoetnik
|
Misschien nog eens een foto plaatsen van een ander moordwapen??
|
|
|
Wimt
|
Wat bedoel je nou, Spoetnik ( ha, dit lijkt op een stevig begin van een stevige discussie, lekker!). Bedoel je moord? (goed, Wim, je begon goed met verwarring zaaien, en nu dingen uit het verband trekken, kan niet beter!). Jij bedoelt dat ik moord met een wapen (lekker onbenullig de volgorde van woorden veranderen, ohh, dat geeft toch zo`n lekkere discussie).
Moord kun je krijgen (het woord tegen de gebruiker ervan richten, prachtig spiegelend effect geeft dat, en stookt het vuur nog meer op). SpoetnikJE. (verkleinwoordjes, doen alsof je opponent een baby is; prachtig). KLEIN spoetnikJE. (dit is het helemaal, superlatieven toepassen), ERG KLEIN spoetnikJE (pas op, Wim, niet gaan overdrijven).
ERG ERG KLEIN spoetnikJE (pas op Wim, je doet wel alsof je een gespleten persoonlijkheid bent in deze, maar dit komt straks wel allemaal op jouw, en dus mijn conto, ik kijk zelf dus wel uit; en stop met die vinger te wijzen naar hem, dat laait het vuur nog meer op). MOORD kun je krijgen, jij en jouw familie en anders desnoods je schoonfamilie erbij! (oei, nu ga je veel te ver Wim, nu haak ik echt af, je bekijkt het maar!) Ja, hij gegon, de moordenaar (da`s wel weer knap Wim, beschuldigen over en weer, werkt altijd, maar in dit geval ben je al over de gevaren zone, dus kappeh). IK EIS EEN DUEL (doe niet zo middeleeuws, Wim; je kunt links en rechts niet vanmekaar onderscheiden, want die verwar je ook nog met onder en boven! Dus die kogel komt nergens, ja misschien ergens door de dorpskerk). Je mag het wapen kiezen! (Spoetnik); dan kies ik jouw bar! (Wim, kies nu eieren voor je geld, daar kan geen bazooka tegenop, denk aan je waardigheid; dit is Kitehigh-onwaardig!)
Wordt vervolgd...
|
|
|
spoetnik
|
Wat heb jij zitten roken??
|
|
|
Wimt
|
Wordt bij deze dus nu al vervolgd, dat heb je dervan.
Of ik ik rook sta; natuurlijk;dat zeg je goed. Je had beter kunnen zeggen; of ik rook. Ja, soms een shaggy. Maar die beurt gaat jouw voorbij; jij vroeg expliciet of ik in rook sta. Echt, dit zoek ik niet op, en dit verzin ik niet; maar zo heb je automatisch weer een heftige discussie, waarbij mij de rook uit de oren komt (zou ie dat soms bedoelen?).
En ik weet nu al het vervolg van jou; waar rook is, is vuur. Ik weet, soms ben ik inderdaad niet te blussen, MAAR STEEK ME DAN OOK NIET IN DE HENS! Ik kan hier toch zo van ontvlammen! Spontane zelfontbranding dreigt.
Wordt vervolgd..
Nu nog ieTs over zelfbouw; ik moest laatst mijn plankje toch maar weer `s plamuren, en om de hardingstijd te verkorter, zette ik de plank vol in de zon; echt in 3 uurtjes schuurbaar. Vandaag viel er niets te testen; weinig wind op Vrouwenpolder. Dus veel gekletst op het strand, en als die aangesprokenen denken dat ik dat deed voor de lol. Neen, alles wat toen is gezegd, wordt op dit forum tegen hen gebruikt. Na 1 zo`n dag, heb ik mijn biep vol om het forum een jaar lang van smeuige discussie te voorzien. ONTVLAMMEN ZULLEN JULLIE. (morgen `s kijke hoeveel uitbranders ik van die spontane zelfontvlammers morgen krijg, maar ik EIS discussie, en morgen ook een middeleeuws DUEL).
|
|
|
oz
|
He Ouwe! Let nou maar op dat die verlengde bar niet blijft haken in het water tijdens het varen!! Mzzl Ozzie.
|
|
|
spoetnik
|
Heeft het moordwapen toegeslagen??
|
|
|
|
spoetnik
|
Ik ben bang dat het waar is........, heeft het moordwapem zich tot zijn meester gekeerd??
|
|
|
Wimt
|
He Ouwe! Let nou maar op dat die verlengde bar niet blijft haken in het water tijdens het varen!! Mzzl Ozzie. Ha, een Spoetnik 2. Kan ik weer aanvallen. @Spoetnik 1; aanval van mijn eigen bar heb ik overleefd. Je hebt wel weer lappen text, maar deze opmerking was wel grappig. Ik heb dus niet stilgestaan op het het strand, en hier dus een paar roddels om de boel op te kietelelen;~@Ozzie; ik weet nu hoe hij aan zijn bloedmooie blonde F1-girl kwam; hij had daarvoor zijn F16 misbruikt, aldus hemzelf. Via mijn persoonlijke landenlijke webcam-net, vernam ik van ...(bij niet betaling afpersgeld, vul ik dit alsnog in), dat ie geswitched is van de AA, naar de bierlijnbrengdienst (ook naar het strand). Heb zijn sms nog, ter bewijs. Zo kan ik nog wel effe doorgaan, of u gaat al preventief doneren naar Stichting Smeergeld Wimt. Het banknummer is 494540448, t.n.v. Wimt. Ook in uw eigen belang; de Stichting Opheffing Smeergeld Wimt, zodat u meteen van dit gezeur af bent. Zelfde banknummer. Intussen ben ik doorgegaan met bouwen. Een plank was kapot, heb ik i.v.m. recycling, de zijkanten hergebruikt (geel). 7 mm PVC-schuim eroverheen (plank is nu 7 mm + 22 mm dik), plank heeft nu wel tipflex, en met die bobbel is het landen daarna helemaal superzacht. Heeft nu ook meer raildiepte. Ik heb er wel vaak grapjes over gemaakt, maar op de foto met de tegels op de achtergrond, zie je dat hier dus sprake is van een concaaf overdwars. Als men over mijn plank vraagt, geef ik meestal de verkorte uitleg van de werking van de plank; kiek, heb een bobbel, leuk he. Iets meer technische mensen leg ik ook de concaaf overdwars uit. Heb op dit forum dus geen zin. Ook zijn er wel vragen over het kleppen systeem; de low-end was toen erg veel aanmerkelijk beter, maar was niet sterks genoeg te maken door mij. Dat heb ik dus maar vastgemaakt. Op de onderste foto zie je vijverfolie met daarop een witte rups siliconen. Ik leg de plank met vorm meteen op het folie; ik behoef de plank dus niet later in een zak te duwen, waarbij vanalles verschuift. Die rups wordt d.m.v. planken en lijmklemmen op het andere folie-eind gedrukt; werkt snel, en probleemloos herbruikbaar, en lekkages zijn makkelijker op te sporen.
|
|
|
Wimt
|
Ik ga maar weer `s met mezelf kletsen; andere board dus klaar; 4 kg, maar nu meteen oerdegelijk, gisteren voor kats z`n k.. naar vrouwenpolder gereden; windkracht 1/2.
|
|
|
Wimt
|
Ik lijk echt wel autistisch, want ik blijf maar doorgaan met praten met mijzelf.
Volgende board zal 1 cm meer bult hebben.
Het gaat dan om een dubbel channel- concaaf-overdwars board. Het nieuwe is dan dus verder dat ie 2 channels krijt, voor nog meer hoogtelopen. Om dan toch `loose' te blijven, moet de bult 1 cm hoger.
|
|
|
|
Wimt
|
Wel wat meer kijkers door mijn nieuws-actie, maar daar blijft het bij. Zal wel te maken hebben met gratis patent-inkopen doen bij mij. Geef hen alvast de naam van het board; green-eco-twin-channel-cross-concave met bult-board (bamboe uitvoering). Dat eco noem ik omdat het een trend woord is; doet het altijd goed. Al heb je bijv, in Belgie de ergste chemo-car die je je kunt bedenken; als er eco of groen op staat is het goed. Je kunt er rustig 2 liter van drinken, zei de salpeterzuur-verkopen, want er staat eco-green op het etiket .
|
|
|
Wimt
|
Vandaag mijn nog niet bamboe board getest; loopt waanzinnig hoogte en is supersnel; ik dacht er bijna aan om mijn New kites te vervangen, wegens toch wat mindere prestaties t.o.v. het nieuwere spul, maar dat kan ik nu dus wel achterwege laten. Is iets minder wendbaar, dat wel, misschien kleinere vinnen monteren.
Morgen weer een testkans, je zou de 2de ooit zijn. Zag er ook een Kaaiman kite, 8,5,m; eigenwijs ontwerp, maar de beste hangtime ooit. Ook nog wendbaar.
|
|
|
Wimt
|
Mijn nog niet bamboe-board, loopt dermate goed hoogte, dat ie zonder vinnen kan. Ga daarvoor wel een rubber rail toepassen. Kom ik op terug.
|
|
|
Benjooh
|
...je zou de 2de ooit zijn... En dat was ik dus! Heb er ff een kwartiertje op gevaren @ Workum in een knoopje of 15 met m'n Bandit 11. Board loopt inderdaad onwijs veel hoogte. Voelde alsof het board meer hoogte wou lopen dan m'n kite kan vliegen Waar ik normaal 2 a 3 rakjes over doe, lukte nu in 1 rakje! Board spoorde als een trein en dat was dan ook direct het nadeel want hij was niet echt makkelijk om te gooien. Enige waar ik me aan ergerde was de lus voor de boardleash
|
|
|
Geronimo79
|
hehehe..
Wimt, blijft ons verbazen met ideen. en daarvan zijn een helehoop eigenlijk heel heel erg goed. erg slimme dingen eigenlijk (I did not just say that) Alleen de afwerking... das meestal niet echt overtuigend.. dan krijg je opmerkingen als "wimt constructie" , "moordwapen"
|
|
|
Wimt
|
Eindelijk iets wat te goed spoort, van een niet sporend iemand; tis ook nooit goed . Maar klopt wel; alleen aan too-site heb ik nu nog 3 cm vinnetjes, morgen testen op Vrouwenpolder.
|
|
|
Wimt
|
Ik bedoelde; vinnetjes aan HEELSIDE; board gaat maximaal tegen de tegenstrijdigheid in van goed hoogtelopen en `loose' varen. Dit board heeft geen flex (bamboe straks wel), maar de de channel en bult, land ie superzacht.
Nou wilde Ruben Lenten (RL voor mij), toch nog meer flex, want zijn knietjes worden ook ouder. Vandaar dat bamboeboard.
|
|
|
Wimt
|
Voordat men mij betrapt op onwaarschijnlijkheden; het was Youri Zoon, niet Ruben Lenten dus. Youri besteld meteen maar 3 bamboe-bult-boards. Ik zei hem nog, dat dat niet nodig is, want ze breken niet, maar hij wilde er 2 op zijn slaapkamer. mag ook . Vertel ik youri niet, maar het bouwen was spotgoedkoop; Bamboe 2 euro schuim (bouw schuim) 2 euro pvc schuim 5 euro vinnen van Gamma plasic profiel 2 euro Pads en voetbanden reken ik niet mee, totale kosten met totaal 500 gram epoxy/glasvezel; 30 euri`s (ik tel nu ook effe niet mee de 10 cm brede kevlarband op de onderkant v.h. board, was achteraf nml. overbodig) Gewicht viel wel wat tegen; 3.5kg. En dan heb ik die grote bruine bamboeblaken aan de zijkant, eraf gehaald. Was totaal overbodig. Boven maar 1 laag, de trekkracht van bamboe is nml. ook enorm. Bamboe is sowieso uniek; het knikt bijna niet, wegens die ringen die je altijd op bamboestammen ziet. Is echt heel doordacht. Met bamboe kun je achteraf nog veel dingetjes aanpassen. Je ziet nu dus 4 bamboe stengels; de 2 buitenste (vergeet de bruine dus) hebben 2,5 cm doorsnede. Zij zijn het dikst, en zitten op de tip-buiteneinde van het board; beter voor de pop. Deze stengels zijn dus overlapt met 1 glaslaag, op de foto nog niet te zien. Als ik deze glaslaag insnijd bij het einde van de dikke stengel, neemt de tipflex toe. Hoe verder ik dit glas insnijd, paralel aan de stengel, destemeer flex dus. Wegens de dikte v.h. board (4,5 cm), gaat dan die stengel iets over het triplex tipeinde schuiven. Zal geen problematische slijtage opleveren.
|
|
|
Wimt
|
Dit is nu mijn 4de variant van het bult-design; moet dus goed zij, die bult.
|
|
|