Zeeko Notus 14m LW E.R.A. (Low Wind, Easy Relauch Assistant)

KappuhH

Antwoord #25 April 29, 2009, 14:59:43
edit2Rapporteer  
Het lijkt er inderdaad op maar is volgens mij niet hetzelfde. Bij de reconbar zitten de lijnen zover ik kan zien alleen aan de TE. Op de Zeeko bar zitten ze echt aan het doek en meer als een soort toming.
Tsss

Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #26 April 29, 2009, 15:20:51
edit2Rapporteer  
Dan verschilt het idd daarop!
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #27 April 29, 2009, 15:53:34
edit2Rapporteer  
Prijs van deze lowwind dinges is 1399 euro. De prijzen van de normale kites staan hier: https://zeeko-kites.com/shop.php?produit=Notus

Als je wilt kun je wel een keer aan de 11 of 7 m van mij hangen.

Thanks! Een maat van me ontvangt binnenkort een testkite. Ga maar eens een afspraak maken (moet het wel gaan waaien)

Hier de prijzen dan ff voluit:

Notus 7m2: €595,-
Notus 9m2: €722.50
Notus 11m2: €807.50
Notus 13m2: €892.50

Bar in combinatie met de kite: €254,15

Dat zijn mooie prijzen, zeker in vergelijk wat ik voor 10/7 Dossen heb betaald Tongue

Het is een zog. introductiekorting.
Is er al een Nederlandse importeur?

En Kaptain edit: moet KappuhH zijn, mooie quiver
waar vaar jij?
(HJ) MINI-ME

Antwoord #28 April 29, 2009, 18:49:06
edit2Rapporteer  
Ik ben ook erg benieuwd.
De kites kwamen uitstekend uit de 1ste reviews.
Hier een linke naar de uitslagen:
http://zekites.over-blog.com/article-30737874.html

1- Cabrinha Switchblade
2- Zeeko Notus/ F-one Bandit
3- North Rebel
4- Cabrinha Crossbow
5- Naish Helix
6- Takoon Furia

Morgen of overmorgen krijg ik de 13m2 Notus en het Booth board binnen om te kunnen testen.
Michiel... we moeten zeker ff een afspraak maken al was het alleen al om ff koffie te drinken....

Ps die opmerking voor Kaptain heb je in het verkeerde topic gezet  Wink
KappuhH

Antwoord #29 April 29, 2009, 19:04:23
edit2Rapporteer  
Bedoel je geen KappuhH ipv Kaptian? Wink Vaar op het Friese binnenwater, Groningen en strand Horst.

Er is nog geen Nederlandse importeur. Vooralsnog wordt alles volgens mij gewoon vanuit Zeeko zelf gedaan en in Frankrijk zijn ze in 1 shop te koop.

De tests zijn ze heel erg goed doorgekomen inderdaad. En ook met deze 14m zijn ze revolutionair.

Zullen we verder dit topic over de low wind kite houden? Dan kunnen we in een ander topic doorpraten over Zeeko in het algemeen...
ItsMe.Erik

Antwoord #30 April 29, 2009, 19:22:43
edit2Rapporteer  
Het lijkt volgens mij op het systeem wat Cabrinha op de Recon 2 bar had zitten.

http://www.youtube.com/watch?v=4BJyC9CdhgY&feature=related

en dan vanaf 1.27

Vergeet ook niet de eerste slingshot diesel met het autopilot systeem. Dit is verglijkbaar en die had de optie dat de angle of attack ook zichzelf optimaal instelde.
wouterb

Antwoord #31 Mei 05, 2009, 11:52:23
edit2Rapporteer  
Veelbelovend is het wel, maar als ik dan toch even de azijnpisser uit mag hangen;
je heb er dus wel een extra lijn bij. Da's anzich geen punt meer na het uitlopen maar als ie in  <5kpn voorover ter aarde ehm.. zee storten en vervolgens door de lijnen rolt is de spagetti groter. (extra gewicht, zeker bij weinig wind een issue?)
Ander punt; de film laat (bij aflandige wind) een spiegelgladde zee zien. Met iets meer golfslag ligt in no-time je LE vol water en dan zie ik 'm niet 1-2-3 het luchtruim kiezen.
Michiel.
Moderator

Antwoord #32 Mei 05, 2009, 16:53:25
edit2Rapporteer  
Bedoel je geen KappuhH ipv Kaptian? Wink Vaar op het Friese binnenwater, Groningen en strand Horst.

Er is nog geen Nederlandse importeur. Vooralsnog wordt alles volgens mij gewoon vanuit Zeeko zelf gedaan en in Frankrijk zijn ze in 1 shop te koop.

De tests zijn ze heel erg goed doorgekomen inderdaad. En ook met deze 14m zijn ze revolutionair.

Zullen we verder dit topic over de low wind kite houden? Dan kunnen we in een ander topic doorpraten over Zeeko in het algemeen...

Hmm, helaas veel te ver uit mijn buurt. Ben met hemelvaart wel in Sneek, dus wie weet.

Dat is wel minder wat betreft geen NL importeur. Zeeko zit in Frankrijk neem ik aan?

Die test (voor wat het waard is, daar ben ik altijd huiverig voor. Zeker als je ziet wie de winnaar is. Zo goed kwam die nl. niet uit de test bij kb.de)

Zodra ik gevaren heb met de kite zal ik in het "Zeeko topic" erover doordiscussieren
Geronimo79

Antwoord #33 Mei 06, 2009, 02:03:17
edit2Rapporteer  
Zou wel vet zijn wat revieuws over die zeeko.. wil em graag eens testen..

Beetje helpen promoten van dit veelbelovende merk lijkt me top.
naishdude
Gast
Antwoord #34 Mei 14, 2009, 14:09:48
edit2Rapporteer  
Zeeko Notus 14m LW E.R.A.  zal als alles goed gaat, te zien zijn op de Brouwersdam vanaf donderdag 21 Mei tot zondag 24 Mei, indien er lichtweer is.
greetz
Frank
KappuhH

Antwoord #35 Mei 14, 2009, 14:17:35
edit2Rapporteer  
Is er daar dan een testdag Frank?
naishdude
Gast
Antwoord #36 Mei 14, 2009, 21:47:54
edit2Rapporteer  
Is er daar dan een testdag Frank?
Zo zou je het kunnen noemen, een maatje van me die komt daarheen en heeft van alle uiteenlopende spullen bij, lijkt me wel interessant hopelijk blijft de wind niet zuid staan
Zou deze Zeeko bij hebben, ook een foilboard, enz....
Je zal ons der wel zien vermoed ik als we met deze spullen aan de gang zijn...
greetz
Frank
KappuhH

Antwoord #37 Mei 20, 2009, 21:58:05
edit2Rapporteer  
Zoals het er nu uitziet kun je de kite in ieder geval testen Wink
Michiel.
Moderator

Antwoord #38 Juni 22, 2009, 12:10:27
edit2Rapporteer  
Even een update n.a.v. de ervaring die ik heb opgedaan met de 13m2.

Ook daarvan staat het doek erg strak, zo heb ik het zelden gezien. En vreemd genoeg zit er een vergelijkbare glans op het doek als op deze kite. Weet niet precies wat het is, maar zal het eens uitzoeken

Mijn eerdere idee dat het speciaal doek is lijkt hiermee te zijn ontkracht
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.